Beantwoord

[Actie] Nu 50% korting op een Travel & Surf 100mb bundel

Reputatie 6
  • is een legendarische user
  • 2457 reacties
Ga jij deze winter nog op wintersport? Of ga je de sneeuw ontlopen en ga je een weekje naar de zon? Natuurlijk wil je ter plekke gewoon je mail kunnen checken of whatsappen. Daarom biedt T-Mobile nu een 100mb Travel&Surf bundel aan met 50% korting! Zo wordt appen in het buitenland nog goedkoper!

Wanneer je gebruik wilt maken van deze actie:

1) Ga naar je instellingen en zet dataroaming aan.
2) SMS 'WINTER' naar 1310 (gratis). Je ontvangt nu een SMS met een link.
3) Klik op de link. De kortingscode wordt automatisch voor je ingevuld.
4) Volg de verdere stappen op de pagina in je browser.

Veel plezier ermee!

p.s. De actie geldt tot 31 Maart 2016. Nadat de pas geactiveerd is, is deze 72 uur geldig.
icon

Beste antwoord door Amy 29 december 2015, 10:14

Hey Kme & Tazzmain,

Deze actie is niet voor iedereen beschikbaar. De klantengroep die hier voor geselecteerd is heeft een voucher ontvangen voor deze actie. Dit zijn klanten die nog geen Travel & Surf hebben gebruikt. Om dit te promoten krijgen zij eenmalig 50% korting op een S-pas.

Excuses als dit voor verwarring heeft gezorgd! Fijne tijd in Italië gewenst en alvast een goede jaarwisseling! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Leuke deal... Alleen ik de stappen volg krijg ik wel een mail zonder link met de mededeling :Beste klant, bedankt voor je aanvraag. Je komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groeten, T-Mobile

Ik zit in Italië by the way en heb een tmoble abonnement.
Ik heb de kleine lettertjes ergens gemist ben ik bang
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kme & Tazzmain,

Deze actie is niet voor iedereen beschikbaar. De klantengroep die hier voor geselecteerd is heeft een voucher ontvangen voor deze actie. Dit zijn klanten die nog geen Travel & Surf hebben gebruikt. Om dit te promoten krijgen zij eenmalig 50% korting op een S-pas.

Excuses als dit voor verwarring heeft gezorgd! Fijne tijd in Italië gewenst en alvast een goede jaarwisseling! 🙂

Reageer