actie's t-mobile die niet waar gemaakt kunnen worden

  • 7 februari 2010
  • 18 reacties
  • 1581 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
Er staat een actie op t-mobile home page een sony ericsson satio bij een relax 20 + internet voor 19.90. Ik besteld en vervolgens wordt mijn aanvraag afgewezen? wat blijkt na lang telefonisch gebla hij is alleen verkrijgbaar bij een relax 25. wat doet die aanbieding dan op de site??? inmiddels een klacht gestuurd want volgens consumenten recht zou ik dat toestel voor de prijs van de aanbieding gewoon moeten krijgen. Wie heeft hier meer ervaring mee?

This topic has been closed for comments

18 reacties

@nanc

De actie op onze website klopt wel degelijk. De informatie die wordt weergegeven is dus gewoon correct.
Reputatie 2
beste Moderator,
waarom wordt mijn bestelling dan geannuleerd?
en mij medegedeeld dat ik hem alleen gratis kan ontvangen bij een relax 25
Ik hoor het graag!
Gr. Nancy
Reputatie 2
Ik heb nog maar even gebeld voor verlenging, het verhaal wordt steeds mooier, de aanbieding staat fout op internet leuk er wordt mij een aanbod gedaan Of ik dan voor het toestel even 150 euro wil betalen bij ontvangst en dan wordt het wel verrekend op mijn factuur. Sorry hoor waar zijn ze mee bezig! Hier ga ik dus niet mee in zee.
@nanc

In ons systeem staat dat je inmiddels bent goedgekeurd voor een verlenging.
Reputatie 2
Ja met een relax 25 abbo het is dat ik dit toestel graag wil hebben maar de service vind ik echt niet om over naar huis te schrijven!
Reputatie 2
Beste moderator,
Zou jij mij kunnen vertellen of er bij het toestel wat ik besteld heb ook een nieuwe simkaart geleverd wordt?
divm web en walk etc. Ik heb gehoord dat ik met deze oude simkaart niet alles kan doen?
Reputatie 6
Badge +9
Ik heb met een oude BENsimkaart volop gebruik kunnen maken van WnW enz.

Of heb je een orange simkaart?
Die wil weleens vervelend doen ;-)

Als je een oude Ben of Orange simkaart hebt kan je die kosteloos laten vervangen

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
nee, een oude sim kaart van tmobile?
@nanc, je kunt gewoon je huidige simkaart blijven gebruiken en gebruikmaken van alle diensten zoals web'n'walk.
Reputatie 2
Klopt dat T.mobile zijn acties niet waar maakt. Ik zou een gratis carkit bij mijn SonyVivaz telefoon krijgen, maai mooi dat hij er niet bijzat. Na telefonisch contact en diverse mailtjes waarin beloofd werd dat die nagezonden zou worden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ook beantwoorden ze de mail niet meer. Zebeloven wel dat de carkit komt maar duurt dat 1.2.3 maanden of wordt her 1,2,3 jaren? Een hele slechte zaak klanten binnen halen met beloftes en ze dan niet waar maken.
@Diede, in dit geval ging het om een op=op actie. De carkit is helaas niet meer beschikbaar.
Reputatie 2
Wat een makkelijke dooddoener. Toen ik mijn telefoon bestelde stond erop de papieren die ik ontving dat ik die carcit erbij kreeg. Als die toen op was hadden jullie dat moeten laten weten. Dan had ik die telefoon niet genomen. Bovendien heb ik gebeld en gemaild en werd er beloofd dat hij nagezonden zou worden. Ik verwacht echt wel dat ik hem nog krijg. Indien niet zal ik het er niet bij laten zitten. Misschien maar een een actie via Kassa en/of Radar. Ik vind als je dat erbij beloofd dan moet je dat ook doen en je er niet zo makkelijk van afmaken met het is op. En waarom zeggen of mailen ze dan dat die nagezonden wordt? Ik heb ook nooit bericht ontvangen dat die op was. Ik hoop echt dat jullie het alsnog naar behoren oplossen.
Reputatie 2
beste Diede, ik weet niet hoelang je al klant bent bij T-mobile, maar maak je borst maar nat, beloven veel, doen niets, ben zelf ook al ruim 10 maanden bezig om mijn problemen opgelost te krijgen, ik ben ervoor om alle klachten te bundelen en inderdaad naar Radar of zo te stappen.
Reputatie 2
http://www.klachtenoplossing.nl/t-mobile/

Klachten over T-Mobile ( http://www.t-mobile.nl )
* T-Mobile Fail : ( http://www.t-mobile-fail.nl/ ) / ( http://twitter.com/tmobile_fail )
* www.Klachtenoplossing.nl/ ( http://www.klachtenoplossing.nl/t-mobile/ )
* www.Klachtenservice.com ( http://www.klachtenservice.com/bedrijven/service/nieuwe-klacht/4-klacht-over-T-mobile.html )
* Meldpunt www.telecomklachten.nl/ ( http://www.telecomklachten.nl/ )
* www.telecomvergelijker.nl/ ( http://www.telecomvergelijker.nl/prov/4/forum/ )
* www.tweakers.net/ ( http://tweakers.net/nieuws/67547/t-mobile-klanten-kampen-met-problemen-bellen-en-internetten.html )
* www.vraagalex.nl/ ( http://www.vraagalex.nl/nieuws/grote-storing-bij-t-mobile-veel-klachten.html )
Reputatie 2
Aan Nicknutz. Ik ben sinds juni lid en ik kan inderdaad niet zeggen dat ik echt tevreden ben.Ook heb ik vaak geen bereik met het internet. En ik ben echt boos dat ze niet beloven wat ze doen. Ik sluit me graag aan bij een actie.
Reputatie 2
Als de door jullie beloofde carkit dan niet meer beschikbaar is dan stel ik voor dat jullie mij dan maar die 65 euro's overmaken zodat ik hem zelf kan aanschaffen.
@Diede, ik heb een e-mailbericht van je ontvangen en je een reactie op dat bericht gestuurd.
Reputatie 2
Ik heb via GSMeasy gebruik gemaakt van een aanbieding. Deze was een 2 jarig abo met 1 jaar gratis webenwalk plus. Dan zou ik de iphone gratis krijgen. Ik ben nu al 2 weken bezig om de fout (ik kreeg 1 MAAND gratis) te laten herstellen via GSMeasy. Volgens hen duurt die aanpassing maar liefst 4-6 weken!! Een abo afsluiten is zo gepiept maar een fout herstellen duurt 4-6 weken. Het is wel duidelijk waar de prioriteiten liggen. Voor mij geen Tmobile meer.