Sticky

[Actie] Tijd voor de december GO GO GO DEALS!

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 13694 reacties

De feestdagen komen eraan, dus het is weer tijd voor mooie deals! 😍

Vandaag (maandag 3 december) starten we weer met onze welbekende GO GO GO DEALS!
Van 3 december tot en met 30 december zijn er weer onwijs scherpe deals te bemachtigen. Ga bijvoorbeeld voor een mooie nieuwe telefoon of mooie deal voor Go Sim Only! Dit allemaal op het netwerk dat dit jaar voor de derde keer op rij is verkozen tot het best geteste netwerk van Nederland! 😎

Vind jouw supermooie aanbieding in onze webshop of in de winkel bij jou in de buurt en ga voor die deal! 😃

Loopt jouw Go Sim Only contract nog? Dan biedt Toestel Flexibiliteit de oplossing om toch zo’n prachtig, nieuw toestel te nemen. Daarmee zet je je Sim Only abonnement in een handomdraai om naar een abonnement mét toestel. Heb je een telefoon die wel een opfrisbeurt kan gebruiken? Dan is Early Renewal misschien een goed idee om toch gebruik te kunnen maken van de GO GO GO deal van je dromen!

Je kunt ook gebruikmaken van de Recycle Deal: Een milieubewuste keuze bij het aanschaffen van jouw telefoon! 🌱

We zijn natuurlijk benieuwd voor welke deal je bent gegaan en als je vragen hebt, dan kun je dat ook in een reactie hieronder laten weten!

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Tmobile

Hoe moet je over Tmobile rijmen?
Met welke woorden kun je T-mobile lijmen?
Of juist prikkelen en irriteren?
Zodat Tmobile ervan kan leren🤣

Bijna alles kan met deze deals
't Meeste heeft Sint allang ontdekt
Met groot gemak download je een app
Of surf je over het web

Is er vertraging op het spoor?
Moet ik hier links of toch rechtdoor?
Even restaurants vergelijken
Of zal ik eerst een filmpje kijken?

Aan mogelijkheden geen gebrek
Het mooiste vergeet ik bijna te vertellen:

Met deze Abonnementen vult Tmobile liefst al onze avonden
En weekends en vakanties bovendien
(op een paar uurtjes slaap na dan misschien)

Fijne GOGOGO dag!
Sint en Piet!
Beste @CrisTien,

Over T-Mobile rijmen is zo moeilijk nog niet,
Zo te zien ligt er voor jou een carrière als dichter in het verschiet!

Ook weet jij precies wat je met onze Go Go Go deals moet,
Zoals jij zelf al zegt: er zijn opties in overvloed

Met deze deals zorgen wij ervoor dat jij deze donkere maand overleeft,
En ons best geteste netwerk optimaal beleeft

We waarderen heel erg mensen zoals jij,
Je maakt ons met dit geweldige gedicht ontzettend blij

Ik hoop dat je mijn gedicht ook een beetje kan waarderen,
Maar die rijmkunsten van jou zal ik waarschijnlijk nooit kunnen imiteren

Dankjewel voor je super leuke reactie CrisTien,
We hopen je hier snel weer terug te zien!

Lieve groetjes, Desi
Helaas ga ik niet rijmen
Want deze aanbiedingen zijn om te janken
Hoezoo er zijn geen aanbiedingen te vinden al helemaal niet in de hoek van de sim only
Reputatie 1
Jammer, jammer.... Nog steeds het beste netwerk, maar inmiddels heeft T-Mobile bijna de hoogste tarieven in de markt. Met mijn gemiddelde maandverbruik van 35 gig zijn ze allemaal goedkoper: KPN, Vodafone, Tele2, Lebara, etc. etc.
Ook mijn vrouw (met onbeperkt bellen en 1 gig) is straks zó duur uit bij T-Mobile.

Echt, zó jammer dit. Waarom, waarom? Ik kan er niet bij.

En ik wil gewoon niet geloven dat dit het gevolg is van de goedkeuring voor de overname van Tele2 (waardoor er minder concurrentie is). Maar toch vrees ik dat het waar is.

Tot ziens, beste vriend. Je bent nog steeds een geweldig goed netwerk. Maar je hebt jezelf uit de markt geprijsd.

Een dikke afscheidskus.

Reageer