Vraag

[AFGELOPEN] Testers gezocht voor nieuwe T-Mobile website!

Reputatie 4
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1392 reacties
Hoi allemaal!

Jij kunt meedenken en beslissen over de nieuwe website, hoe leuk is dat?! Wij zijn op zoek naar enthousiaste T-Mobile klanten die onze nieuwe website willen testen! Dit betekent dat jij als eerste de kans krijgt om de nieuwe prototype van onze website uit te proberen.

Juist nu hebben wij jullie waardevolle en kritische feedback hard nodig. Jullie mening is ontzettend belangrijk voor ons. De nieuwe website is bedoeld voor jullie, dus is het ook zo eerlijk dat jullie daarin mogen meebeslissen. Why limit feedback? 😃

Uiteraard krijgen jullie ook iets leuks voor jullie goede inzet! Jullie mogen kiezen uit 250 T-Mobile Extra punten of 3 maanden gratis Deezer. Voor de PrePaid klanten geven wij €10 beltegoed weg.

De testfase duurt 3 weken en elke week komt er een nieuwe omgeving beschikbaar waar je een week de tijd voor hebt om te testen. De testfase zal binnen een maand starten. Hierbij moet je wel 3 weken achter elkaar beschikbaar zijn en het testen kan vanuit het gemak van je eigen huis, tuin of terras.

Er zijn 50 plekken beschikbaar, dus wees er snel bij! Dus lijkt het jou leuk om mee te denken over de nieuwe website en hier een bijdrage aan te leveren, meld je dan direct aan! Je kunt je aanmelden door te reageren in dit topic.

This topic has been closed for comments

166 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Ik meld me aan! Hoeveel T-Mobile Extra punten krijg je dan eigenlijk?
Reputatie 5
Ik wil me ook aanmelden 🙂
Reputatie 4
Hoi Snotaapje & Iwan_HTC,

Super tof dat jullie mee willen doen!

Jullie krijgen er 250 T-Mobile Extra punten voor nadat de 3 weken zijn afgelopen. Het is heel gaaf dat jullie met ons willen meedenken over de website en straks kunnen jullie het resultaat van jullie feedback zien wanneer de website online komt. Dat is dan dankzij jullie, awesome! 🆒
Count me in 🙂
Reputatie 1
Ik ben een testbeestje, dus ben hartstikke bereid mee te testen en feedback te versturen.
Reputatie 1
Ik heb er ook wel zin in
Graag meld ik mij aan.
Doe ook graag mee 😀
Ik doe mee!
Doe graag mee!
Ik doe ook graag mee!
Reputatie 1
Ja leuk! Ik doe mee!
Ik doe graag mee!
Reputatie 4
Badge +11
Ik ook graag !
Reputatie 1
Ook ik wil testen, 🙂
Reputatie 4
Hi allemaal,

Wohoo super leuk dat er zoveel reacties binnen komen! Hier worden wij heel blij van. Jullie namen staan genoteerd! 😃

Kom maar door met meer...
Ik doe graag mee 🙂
Jaa klinkt goed! Ik wil graag mee doen! 😃 😊
Ik doe mee!
Reputatie 2
Ook ik zou hier graag aan meedoen!
Lijkt me heel leuk om mee te mogen denken over jullie nieuwe website, dus wil me bij deze aanmelden als tester
Ik meld me graag aan!
Moet nu toch wel duidelijk zijn dat wij ook graag willen testen 🙂
Ik meld me hierbij graag aan om mee te helpen te testen en zo een bijdrage te leveren en mee te denken over de nieuwe website.
Ik doe graag mee!