Vraag

[AFGELOPEN] Testers gezocht voor nieuwe T-Mobile website!

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

166 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi allemaal,

Het heeft even geduurd maar de T-Mobile Extra punten zijn eindelijk toegevoegd! Als het goed is heb je hier ook een bevestiging van ontvangen. Ik wil jullie nogmaals bedank voor jullie input en jullie geduld! Unlimited liefde voor iedereen! 😃

@Chrisje; Je tegoed is ook bijgewerkt! 😃

Reputatie 7
Badge +17
BartRotterdam schreef:

Beste T-Mobile ik krijg net een sms dat ik 250 punten bijgeschreven krijg omdat ik mijn contract verlengd zou hebben. Ik mag toch hopen dat dit niet klopt ??

Nee dat zijn de punten die je als beloning hebt gekregen. Excuses als de sms verwarrend is! Die wordt automatisch verstuurd.
@Hajar ik heb ze nog niet gekregen..
Reputatie 7
Badge +17
Hi Sander,

Kun je mij je 06-nummer in een privébericht sturen? Ik voeg ze dan wel toe!
Reputatie 1
Ik heb het beltegoed bijgeschreven gekregen Bedankt 🙂
Reputatie 4
Badge +11
Bij mij zijn geen punten bijgeschreven, ook geen sms ontvangen .
Reputatie 7
Badge +17
Hi Sander en Jan,

Jullie punten zijn bijgeschreven! Veel plezier ervan! 😃

@Chris; graag gedaan! Jij bedankt voor je hulp.
Reputatie 4
Badge +11
Dank je @Hajar
Reputatie 1
Ook bij mij staan er nog geen extra punten bij.:(
Reputatie 7
Badge +17
Peukie schreef:

Ook bij mij staan er nog geen extra punten bij.:(

Nu wel! Zie inderdaad dat ze niet correct waren toegevoegd. Veel plezier ervan! 🙂
Reputatie 1
Dank je wel @Hajar 😃
Hallo, het is inmiddels al lichtjaren gelden en ik heb nog nooit mijn punten ontvangen.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Leolas,

Mijn oprechte excuses! Ik had jouw reactie over T-Mobile Extra punten over het hoofd gezien, maar ik heb de 250 punten nu direct toegevoegd! Nogmaals bedankt voor het meedoen en ik hoop dat je iets moois kan uitkiezen met je spaarpunten. Fijne feestdagen!:$
Ja leuk, voor een paar tmobile punten wil ik graag helpen testen 🙂
Ja leuk! Bij deze meld ik mij aan.
Reputatie 7
Badge +20
@Serge1985 @Mikkie28

Supertof dat jullie graag wilden helpen! Het testen is echter al geruime tijd geleden afgelopen, dus het is niet meer mogelijk om mee te helpen. We hebben wel vaker dit soort tests, dus houd het forum goed in het oog, wie weet komt er weer wat langs! 🙂

Om verwarring te voorkomen gaat dit topic op slot.