[Afgelopen] Unlimited Madness Maand bij T-Mobile!

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14075 reacties
Update: We hebben Unlimited Madness met 2 weken verlengd! Je kunt tot en met 2 juli een mooie deal afsluiten! :D

Het is weer zover: Unlimited Madness Maand bij T-Mobile! Je profiteert tot en met 18 juni van onwijs mooie kortingen op T-Mobile abonnementen en toestellen! Ga gauw naar de webshop om te kijken of er een mooie verlenging of een nieuw abonnement voor jou tussen zit!

Heb je nu een Sim Only, maar ben je toe aan een nieuw toestel? Maak dan gebruik van onze Toestel Flexibiliteit. Of heb je een abonnement met toestel maar is jouw toestel nodig aan vervanging toe? Maak dan gebruik van een Early Renewal.

Of ken je nog iemand die toe is aan een nieuw abonnement en nu wilt overstappen naar T-Mobile? Vraag dan T-Mobile Vriendenkorting aan! Je ontvangt voor iedere vriend die je aanbrengt eenmalig € 25,- korting op je T-Mobile factuur. En niet alleen jij, ook de vriend of vriendin die je aanbrengt ontvangt deze factuurkorting!

Wanneer je die vriend dan hebt aangemeld, kun je hem of haar gelijk uitnodigen voor T-Mobile Samen! Hierbij kun je met maximaal 6 mensen een groep vormen. Je kunt dan gratis onderling bellen en krijgt met een abonnement ook nog maandelijks tot 5 euro korting of kies voor een ander gaaf cadeau, helemaal gratis!

20 reacties

Wat is exact de aanbieding? De prijzen zijn hetzelfde als voor de aanbieding.. ?
Reputatie 7
Badge +20
Hey M.onbekend,

Dat ligt er net aan welk abonnement en welke telefoon je zoekt, maar die acties zijn er zeker hoor! 😉 Je vindt alle lopende acties en bijbehorende toestellen op deze pagina. Als wij je hierbij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
De aanbiedingen op de mobile madness site zijn exact hetzelfde als voor deze 'aanbieding' dus wat is dan de korting?

"De kortingen lopen op tot wel 50% op je nieuwe Go-abonnement in combinatie met T-Mobile Samen."

Deze kortingen zijn niet anders dan voor 22mei. Jullie misleiden de boel, en maken het mooier dan het is.

Een sim-only 'aanbieding' kost je nog even veel als een week geleden..
M.onbekend heeft gelijk. De prijzen zijn hetzelfde. Gewoon madness!!!
Acties zijn inderdaad veelal 1 op 1 hetzelfde. iPhone 7 128GB 10GB was vorige week € 1176 + 110 bijbetalen, nu nog steeds. Erg jammer dat ik hiervoor mijn wakker moest zetten 😞!
Teleurstellend. Geen enkele "krankzinnige deal" te bekennen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

Jammer om te lezen dat jullie de actie tegen vinden vallen. De prijzen waren vorige week ook al heel erg scherp en nu zijn deze toestellen en abonnementen nog wat voordeliger! Deze kortingen kunnen oplopen tot 50%!

Als je bijvoorbeeld Go Next Sim Only erbij pakt; die kost normaal €30,- en daar gaat nu €10,- korting in de Unlimited Madness vanaf. Daarnaast kun je een groep aanmaken bij T-Mobile Samen en dan kun je ook nog tot €5,- korting per maand ontvangen. Op die manier kom je aan Go Next Sim Only voor €15,- per maand!

Hopelijk is het zo wat duidelijker, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag! 🙂
Klopt, ik zie echt geen verschil in prijzen met voor de actie. Vind het heel jammer, want ik was wel geïnteresseerd.
Reputatie 7
Badge +20
@Alilian

Zonde zeg! Naar welk abonnement en toestel kijk je? Misschien kunnen wij je nog adviseren. 🙂
Reputatie 3
Ik zat net ook te kijken, maar kan ook (nog) geen prijsverschil ontdekken met voor de actie. Ik kan me nog herinneren van eind 2016 met de Stel Samen & Stel Bij abonnementen dat er bij de Madness actie in combinatie met bepaalde typen toestellen een hogere korting op het abonnement en toestelprijs zat dan met andere toestellen. Maar die verschillen kan ik nu niet ontdekken inderdaad.
Reputatie 4
Badge +7
De S8 en S8+ zijn nog even duur als voor de actie, ik zie geen verschil. Ik heb S8+ zonder bijbetaling voor €49 per maand, bij TM moet €100 bijbetalen.
Ik zie inderdaad ook geen verschil. Ander mooi feitje is natuurlijk dat jullie aan het stunten zijn met de 5 euro extra korting voor T-Mobile Samen. Maar aangezien dit geen onderdeel is van het daadwerkelijke contract kan deze actie ten alle tijden ingetrokken worden, waardoor je dus ineens 5 euro meer per maand gaat betalen.

Hoe lang kunnen jullie garantie geven dat T-Mobile Samen blijft bestaan? Als jullie volgende maand zeggen dat jullie daar weer mee stoppen is je twee-jarige abonnement ineens 100+ euro duurder voor de rest van je looptijd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

Als we het voorbeeld van de Samsung Galaxy S8 pakken; deze is nu slechts €47,50 met 5 GB + Onbeperkt bellen NL. Daar kan dan nog tot €5,- per maand vanaf met T-Mobile Samen, dus dan kom je op een prijs uit van €42,50! Dit is echt lager dan voor de Madness! 😉

@Mrbuzzkill

Je doet je naam wel enigszins eer aan.. 😉 T-Mobile Samen is een heel belangrijk onderdeel van T-Mobile in het geheel. Wij zien hier eigenlijk alleen maar positieve meldingen over en gaan hier dan ook zeker niet zomaar mee stoppen, dat weet ik zeker!
Reputatie 4
Badge +7
Ik heb de S8+ voor €49 zonder bijbetaling met onbeperkt bellen en 5GB data, daar gaat €5 af voor TM Samen, dus kom ik €44 per maand. Dus zo madness is de aanbieding niet.
Reputatie 7
Badge +20
Elke korting is weer meegenomen, Toetsie! 😉
Ik ben een paar weken aan het twijfelen of ik mijn sim only abonnement om ga zetten naar 1 met een iphone 7 32gb. De prijs is nog steeds 49 euro p/m met 5gb internet + onbeperkt bellen.

kan iemand mij uitleggen welke madness korting hier van toepassing is?
Reputatie 7
Badge +17
Hi pjtuyh89,

Super dat je wilt verlengen. Ik heb zelf een iPhone 7 en ben er echt blij mee! De €49 die je betaalt is de Madness actie. Je betaalt €29 voor het toestel en €20 voor het abonnement 5GB plus onbeperkt bellen. Je kan ook nog eens €5 extra korting krijgen als je gebruik maakt van T-Mobile Samen. 🙂

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat je jouw abonnement gaat verlengen.
Wat is de normale prijs van GO unlimited NL voor 1 jaar? Nu is het 36 euro per mnd, maar ik kan pas vanaf volgende week verlengen. Ik heb geen toestel nodig.
Reputatie 7
Badge +17
Hi CC Sakura,

Op dit moment kun je voor €35 per maand een Go Unlimited abonnement nemen. Dat zijn dan je vaste maandkosten. Je moet volgende week even kijken op My T-Mobile dan zie je precies wat je betaalt als je verlengt. Ik wens je veel plezier met je verlenging! 🙂
Gelukkig zijn de Madness weken weer voorbij.... en zijn de prijzen incl. korting (bijv. voor een Iphone 7 met abonnement) nog steeds hetzelfde. Eens kijken of andere providers wel echte aanbiedingen hebben....

Reageer