Afronden belminuten mag niet

Toon eerste reactie

26 reacties

@mod beetje rare reactie om te beginnen over uitbreiding met internet abo's als het gaat over afronden belminuten!

kan iemand van t-mobile mij uitleggen waarom bij i-abonnementen prominent als eigenschap vermeld staat dat je per seconde betaald, terwijl je bij andere abonnementen moet zoeken naar de voorwaarden. Beetje jammer dat je er dan achter komt dat je per volle minuut betaald, al helemaal omdat vermeld staat dat je GEEN starttarief betaald!!! Als je per minuut betaald, betaal je dus in de regel een starttarief. Ik noem dat misleiding.....

Qoute;"Je hebt geen starttarief, maar elke gebelde minuut (of een deel daarvan) wordt als volledige minuut afgerekend". echt een belachelijke zin btw!

Het lijkt me marketingtechnisch beter om iig eerlijk te zijn over de afronding, ongeacht of afronding terecht is of niet!

bij vodafone ronden ze ook naar boven af, maar zijn ze iig duidelijk en hoef je niet te zoeken naar de voorwaarden; "Het veelzijdige abonnement waarmee je kunt bellen, sms'en en internetten. Je beltegoed blijft 2 maanden geldig en je gebruikt eerst je nieuwe tegoed. Gesprekskosten worden afgerekend op hele minuten (naar boven afgerond). "

- Al met al zwaar jammer van de afdeling communicatie t-mobile

- Een mod aannemen die wél antwoord geeft op vragen geen overbodige luxe

Reageer