[Belangrijk] E-mail naar klanten over My T-Mobile/Beheer inlog


Reputatie 7
Badge +17
  • T-Mobile Moderator
  • 10833 reacties
De afgelopen maanden konden een paar duizend particuliere klanten niet inloggen op My T-Mobile. De oorzaak is gevonden en ook opgelost! Hierbij is wel de gebruikersnaam van de klant vervallen.

Wat nu?
We hebben de klant een nieuwe gebruikersnaam gegeven: zijn telefoonnummer (31612345678). Het wachtwoord is hetzelfde gebleven.

We sturen de komende dagen een e-mail naar deze klanten waarin we vertellen:
• dat ze weer kunnen inloggen.
• dat hun gebruikersnaam het telefoonnummer is geworden.

De titel van de e-mail is "Je kunt weer inloggen op My T-Mobile". Let op: Dit is geen phishing-mail!

Zakelijke klanten
Hetzelfde probleem speelde bij een aantal zakelijke klanten op Beheer. Deze klanten hebben ook een nieuwe gebruikersnaam gekregen: het klantnummer. Ook deze klanten ontvangen de komende dagen een e-mail, met als titel "U kunt weer inloggen op T-Mobile Beheer"

Mocht je toch twijfelen over een phishing mail, neem dan een kijkje in dit topic of neem contact met ons op.

0 reacties

Geen reactie

Reageer