Ben jij de LG tester die we zoeken?

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 51 reacties
Wil jij straks onze toestelreview over de LG Optimus G schrijven? Meld je dan snel aan door hieronder uit te leggen waarom jij de beste keuze voor deze klus bent.
En als kers op de taart mag jij – als je de gelukkige bent – het toestel na de review houden! Op 23 april maken we onze LG Optimus G-tester bekend, dus doe snel mee!

This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 2
Als hardcore Apple iPhone gebruiker moet er toch ook een soort van verschil getest kunnen worden tov iPhone.
i would love to be LG Optimus G-tester, the reson i ask is because i go to a lot of dance events and i would love to test this phone for the camera, and also the shareing of socal events and for writing the blogs etc afterwards....please please i would love to win, greetings from rotterdam 🙂
Waarom ik graag de nieuwe LG Optimus G zou willen testen is omdat ik toch dagelijks onderweg ben en veel deel via oa twitter,facebook ,whats app en sms.
natuurlijk krijg ik ook vele mails binnen en das super handig als je die gelijk kan beantwoorden als je onderweg bent.
Naast een baan ben ik ook nog vrijwilliger bij een stichting en tevens contact persoon van die stichting het is dus belangrijk dat je overal waar je bent gelijk op dat soort berichten kan antwoorden. Als je niet in de buurt van een pc bent is een telefoontoestel met die mogenlijkheden een uitkomst.
Dat is de reden waarom ik graag kans hierop zou willen maken en een tester van dit toestel zou willen worden.
waarom ik de lg optimus g wil uittesten?

omdat: ik een mobiel freak ben en ik hou van de smartphones
Ik wil graag een review schrijven over de LG Optimus G omdat ik zelf lange tijd met de LG optimus 2x speed heb gewerkt. Ik moest deze telefoon ook verkopen dus ben veel te weten gekomen over LG en hun innovatieve manier van werken. Ik interesseer me ook zwaar voor mobiele telefoons en vind het leuk om LG, Apple, Samsung en HTC met elkaar te vergelijken. 

Dus daarom ben ik de beste keuze hiervoor!
Omdat ik echt hé-lé-máál klaar ben met de Nokia Lumia, zou ik graag een toestel in m'n handen willen hebben waar ik wel de dingen mee kan doen die ik zou willen! Denk hierbij aan geld overmaken, leuke games en op een goeie manier films kijken.
Ik ben de gene die jullie zoeken om de LG te testen! Ik weet alles van telefoons af!!! Dus gun mijn deze kans pleasseeee!
Als journalist weet ik in middels op verschillende gebieden goede en duidelijke recensies te schrijven. Op het gebied van Gadgets en/of electronica heb ik nog niet veel ervaring, maar het testen van de nieuwe LG Optimus G (een merk waar ik overigens al jaren zeer tevregen over ben) lijkt mij een goede test of ook dit mji bevalt. Een slechte recensie zal er zeker niet uitkomen, daarvan ben ik overtuigd!
Reputatie 2
Ik ben de beste keus want ik ben schrijver, kunstenaar, fotograaf en een geek die haar apparatuur graag aan allerlei tests onderwerpt. Soms gaat dat goed, zoals kijken hoe ik kan schrijven op mijn telefoon en uitvogelen hoe ik bepaalde dingen voor elkaar krijg (dat vraag meestal diverse apps, maar het lukt meestal wel).

Soms gaat een test helemaal fout, en sommige tests zijn geheel onvrijwillig. Mijn iPhone besloot op een gegeven moment eens uit te proberen hoe het was om te zwemmen. Dat resultaat was, zoals verwacht, niet echt een succes.

Een nieuw toestel aan allerlei tests onderwerpen lijkt me geweldig! Het lijkt me een uitdaging om een review te schrijven die al mijn talenten aanspreekt. Wie weet, komt de review wel helemaal in rijm, vergezeld van blurry hipstamatic foto's. You never know what happens!
Reputatie 2
Ik gebruik al jaren een iPhone. Daarvoor had ik een van de eerste HTC pda's die niet perse voor saaie zakenmannen zijn.
Ik ben helemaal gewend aan het gebruik van mijn iPhone, maar sta altijd open voor andere interfaces en ben benieuwd of de LG mij kan overtuigen. Ik ondervind hem graag aan verschillende usability tests in verschillende situaties en omgevingen.
Kan ik makkelijk een nummer scoren in de kroeg met de LG?
Kan ik tijdens het mountainbiken snel mijn status bekijken in de RunKeeper app?
Even een grappige video laten zien aan vrienden, gaat dat snel en soepel?
Ik ben benieuwd!

Mvg,
Casper Moerkerk
Omdat ik dagelijks al bezig ben met het testen van o.a. soft- en hardware (Senior Tester @ Capgemini). Op dit moment ook in het bezit van 3 telefoon van de Galaxy serie, waarvan de meeste recente (de S3) helaas vorige week een barst in het scherm heeft opgelopen. Een nieuwe telefoon zou dus een welkom presentje zijn!
Waarom ik de LG wil testen? Ik ben een grote smartphone fan. Nooit houd ik het langer vol, met een smartphone, dan 2 maanden. Hier kwam verandering in toen ik tegen de iPhone aan liep. Maar nu ben ik toch erg benieuwd naar de Nieuwe LG, kan dit toestel mijn hart veroveren en winnen van de iPhone? We gaan de test in met een positieve blik. Wie weet is dit wel een topper!!?
Reputatie 3
Als ontwerper van mobiele websites en apps die net te horen heeft gekregen dat het bedrijf gaat inkrimpen en ik per 1 juni op straat sta heb ik de kennis en vooral de tijd om het ding tot zijn max te testen. Met ruime ervaring in iOS, Windows Phone en Android kan ik tot een eerlijk en onafhankelijk oordeel komen.
Ik heb altijd gezegd (en nu ook nog) dat ik nooit iets anders zou willen dan een iPhone. Wellicht word ik nu overtuigd? Of wordt mijn beslissing bevestigd! Nu de uitgelezen kans het te ondervinden of ik bij iPhone moet blijven of niet...
Ik ben de beste tester omdat ik sinds de komst van de iPhone eigenlijk niet anders wil. Ik ben dus erg bevooroordeeld en vind dus elke andere telefoon maar niets vergeleken met mijn grote liefde de iPhone. Stel nou dat er straks geen iPhones meer bestaan, dan houd mijn leven op! Daarom moet ik gewoon deze telefoon testen, om te laten zien dat er ook andere telefoons zijn die aan mijn eisen voldoen en die net zo goed zijn als de iPhone. 

Dus: kies mij!
Omdat ik LG de beste merk voor telefoon vind, en ook al paar jaar een t-mobile klant. Heb al aantal verschillende types lg gehad en was er steeds tevrede over. Helaas ging mijn laatste lg optimus l3 kapot en kreeg van iemand anders een htc. Dit toestel vind ik zelf totaal niks en is ook al aan zijn laatste loodjes toe en daarnaast mis ik de lg. Wil graag de nieuwste uitproberen want hij lijkt me onwijs gaaf. Alles wat ik op een gsm wil hebben zit op een lg toestel. Als ik hem zou mogen testen zou ik hem tot op de laatste schaniertje toe uitproberen met wat die allemaal kan. Volgens mij ben ik daar wel een tijdje mee bezig, aangezien lg altijd voor verassingen zit. Dus ik zou hem erg graag willen testen en hoop dat ik een van de gelukkige zal zijn. En Nadat ik hem heb getest ga ik hem zeer zekers aan iedereen die het maar wilt weten of horen (en ook de gene die dat niet willen :P) vertellen wat een top gsm de nieuwste lg is.
ik ben een zeer tevreden lg gebruiker vind het fijne telefoons ik ben bijna een nieuwe toe telefoon dus die nieuwe lg is wel welkom
Ik heb de Nexus 4 in de VS geprobeerd en wel benieuwd wat het verschil is tussen de twee gezien dat ze beiden van LG zijn.
Op T-mobile netwerk is het zeker een aarader met de HD scherm en de quad-core processor! Ik zou veel apps willen testen op de toestel en T-mobile netwerk met Data/Bellen en Smsen op mijn eigen abonement willen gerbuiken:)
Omdat ik geheel openstaan voor verassingen. Ik zou hem op verschillende manieren kunnen testen. Voor mij zelf ben 19 jaar, voor social media en door zend van bestanden en emailen. Ik zou hem kunnen testen met mijn vader 63 geen weet vaak niet hoe telefoons werken. Misschien leert hij makkelijk om te gaan met de LG. Mijn moeder 49 houdt van filmen. Er kunnen dus verschillende optie's worden gebruikt. Natuurlijk vergeten wij de muziek kwaliteit en geluidskwaliteit met bellen. En de extra functies de de LG mee kan brengen. Graag hoor ik van jullie.
ik heb nu een iphone 4s en ben zeer benieuwd hoe de Lg zich houdt tov een iphone
Reputatie 2
Waarom ik een geschikte tester voor dit toestel ben? Misschien omdat ik niet zoveel skills heb en een allround gebruiker ben die toch al het mogelijke uit het toestel wil halen en gefrustreerd raak wanneer het niet lukt. Trial & Error is mijn motto.
EvaD schreef:

Wil jij straks onze toestelreview over de LG Optimus G schrijven? Meld je dan snel aan door hieronder uit te leggen waarom jij de beste keuze voor deze klus bent.
En als kers op de taart mag jij – als je de gelukkige bent – het toestel na de review houden! Op 23 april maken we onze LG Optimus G-tester bekend, dus doe snel mee!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=570909636273061&set=a.319033131460714.83010.155526387811390&type=1&theater

ik wil dat heel graag, aangezien mijn samsung Y steeds uitvalt wil ik een andere aanschaffen, dus dan kan ik fijn eerst testen of deze wel goed bevalt. ik heb tijd genoeg om hem uit te proberen, en aangezien ik en mijn partner al jaren lang klant bij jullie zijn zou het fijn zijn als we er ook eens iets voor terug krijgen
Ik gebruik al jaren een iPhone, dus eigenlijk zou ik wel eens wat anders willen testen. Tevens heb ik jaren een gadget site gehad, waarvoor ik van alles teste en er voor m'n site schreef, dus lijk ik de aangewezen persoon om deze LG eens aan een goede test te onderwerpen en eens te kijken of het wat is en misschien dat ik wel overstap 🙂 Misschien bevalt hij wel veel beter dan de iPhone.
Als echte LG van wil ik hem graag testen, kom maar op
Ik wil hem graag testen omdat ik alles op mijn phone doe en in dec mijn contract afloopt zou dan een goede vervanging zijn......... Nee heb ik JA kan ik krijgen of vergeten 😉