Ben jij de LG tester die we zoeken?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 4
Ik zou het graag uit willen testen. Ik zit nu momenteel zelf met de optimus L3, opzich aardige telefoon, maar ben toe aan meer. Aangezien de L3 aleen goede telefoon is, zal de optimus G al helemaal naar mijn zin zijn, hoewel ik ook kritisch kan zijn over techniek en hoe het werkt, kan ik ook goed dee minpunten aanwijzen (uitgaande van dat ze er zijn). verder verkies ik LG boven producten zoals apple en samsung aangezien die toch maar ruzie met elkaar zoeken.
Net als elk ander toestel, komt een toestel pas tot zijn recht bij de rechtmatige eigenaar. Zowel Apple, Samsung, HTC als Sony zijn bij mij niet onbekend, echter is LG nog een onbekend vlagschip wat ik zeker wil verkennen. Deze gelegenheid is de perfecte kans om mijn scala te kunnen verbreden.
Reputatie 2
Omdat ik de toekomst wil leren. Verlang nog steeds naar sagemtoestellen.
Ik zou zeker de LG willen testen want ik heb nu de sony experia z en ik zou wel willen weten of er een telefoon is die me kan overtuigen dat hij beter is!!!!
Ik ben de LG tester die jullie zoeken! Waarom?

- Ik ben momenteel een iphone-gebruiker en gebruik mijn iphone volop! Toch ben ik erg geinteresseerd naar andere toestellen en de werking daarvan, ik hoor en merk dat je zoveel kunt met de LG... terwijl de LG mijns inziens wordt onderbelicht! men kiest al gauw voor een Iphone of voor een gelaxy, terwijl de LG ook grote stappen heeft gemaakt op het gebied van software-ontwikkeling, inovatie etc.
- Ik heb ook ervaring met andere toestellen (zoals de blackberry en de galaxy), als tester heb ik daarom een bredere visie en kan ik een bredere vergelijking trekken.
- Ik ben actief op social media via mijn telefoon, iets wat een groot deel van de consumenten ook doet! Daarom kan ik de toestel daarom goed testen op de gebruiksvriendelijkheid van apps als facebook, twitter, instagram etc!
- Ik revieuw/beoordeel met passie!
Reputatie 3
Zou het leuk vinden om dit toestel eens goed te testen.
Kan dan mooi mijn ervaringen gebruiken, om anderen hier op bijv. het forum te kunnen helpen met evt. problemen.
Beste T-mobile Nederland,

Waarom ik de LG Optimus G graag zou willen testen en recenseren is omdat ik denk met de kennis die ik in de afgelopen jaren heb opgedaan, ik een uitstekende reviewer zou kunnen zijn voor de doelgroep die jullie willen aanspreken.

Daarmee doel ik op de Huismoeders en Vaders die af en toe een spelletje spelen, hun mail kijken en dagelijks facebook lezen.
Maar ook de oma's en opa's die graag wordfeud spelen en het leuk vinden om te kijken wat hun klein kinderen uitspoken.

Ook denk ik dat ik voor de tweakers (techneuten) onder ons erg doelgericht kan praten over specificaties en de kracht van het toestel van benchmarks tot snelheidstesten.

En vergeet natuurlijk de jeugd niet die ondertussen niet kan leven zonder "onbeperkt" internet. Altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben en toch graag weer uniek zijn. Ik zou hun kunnen aanspreken op de exclusieve mogelijkheden van het toestel.
Daar doel ik mee op de schil die LG eroverheen heeft gegooid en de functionaliteiten daarvan.

Dit is maar een korte uitleg met waarom ik graag het toestel review.

Ik hoop in iedergeval dat het wat zegt over waarom ik hem voor jullie zou moeten testen.

Met vriendelijke groet,
Marvin Spruit
Beste Eva,

Het lijkt me erg leuk en spannend om de LG Optimus G  te testen voor jullie.
Ik heb ervaring met verschillende telefoons (o.a. Samsung en iPhone) maar ben geen whizzkid te noemen.
Een telefoon moet voor mij vooral het leven prettiger maken en daarom ben ik benieuwd naar het gebruik en het plezier dat er te beleven valt aan de telefoon.

"LG claimt op haar site telefoons te bieden die als geen ander diverse zintuigen prikkelt. Met een superieure audio en buitengewoon intuïtief gebruiksgemak".

Ik vraag me af hoe goed de foto's en filmpjes zullen zijn, hoe snel en eenvoudig ik ze kan bewerken, hoe mijn favoriete muziek klinkt  tijdens het hardlopen en hoe hij werkt als mijn persoonlijke assistent (agenda,social media,combinatie met andere apparatuur etc.).

Kortom, werkt de telefoon zoals ik wil en weet hij mij ook nog te verassen?
Dat zou ik graag uitzoeken!

Vriendelijke groet,

Thijs
Beste Lezer,

Ik heb zelf een LG Optimus 4x HD.
Ik zou wel willen weten welke beter is, sneller etc...
En het is wel een mooi toestel om uit te proberen.
Ik zou graag een review van het LG Optimus G willen schrijven.
Een nieuwe telefoon zou dus een welkom cadeautjes zijn en natuurlijk zou ook makkelijk zijn als deze telefoon erbij krijgt.
Ik zou graag de LG willen testen omdat ik tot nu toe 3 smartphones heb gehad. Alledrie de smartphones waren low budget smartphones. Ik zou graag eens een high end toestel willen testen en daar mijn bevindingen over schrijven. Het lijkt me geweldig om mee te doen.
Nou, ik wil deze LG wel testen. Normaliter zweer ik bij samsung, dus ik ben benieuwd of deze LG het in zich heeft om mij te bekeren. Ik ben erg benieuwd naar de opslag capaciteiten van LG en of hij ook snel is. Bovendien whatsapp ik veel, én ben ik toe aan een nieuwe versie van andriod zodat ik meer apps kan gebruiken. Dus, ik wil deze LG wel even testen voor jullie.. eens zien of hij mij aan kan en ik hem   😉
Graag zou ik de jongste telg van de LG familie nader aan de tand willen voelen. Momenteel ben ik in het bezit van de LG Optimus Black, waar ik na 1,5 jaar nog steeds erg gechameerd van ben. UIteraard ben ik ook erg benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden van dit toestel de Optimus G!

Hoewel de LG Optimus Black een erg fijn toestel is zijn er altijd wel verbeterpunten aan te dragen, en hopelijk zie ik dat terug in dit toestel.

Ik zal dan met name letten op de batterij duur, toets-/schermgevoeligheid en de snelheid waarmee je kunt swappen van het ene menu naar de andere. Oftewel hoeveel programma's kunnen er op de achtergrond blijven meedraaien etc,.
Ook ben ik zeer benieuwd naar de film/foto mogelijkheden. Mijn Optimus black wordt erg warm bij het maken van filmpjes, vooral als ik zwemwedstrijden van mijn dochter opneem. Doordat het zoveel warmte genereert gaat dit veelal ten kostte van de beeldkwaliteit en dat is erg jammer te noemen.
Bij het maken van foto's ben ik eveneens erg benieuwd of dit toestel ook in het donker betere foto's weet te maken.
Ik ben mij ervan bewust dat hardware en software elkaar soms bijten, daar probeer ik - zover mijn technisch inzicht reikt - rekening te houden bij het opstellen van het testverslag, zonodig zal ik aanvullend informatie opzoeken danwel opvragen.

Dit toestel heeft in iedergeval mijn interesse als mogelijke opvolger van de Optimus Black, en hopelijk heb ik jullie interesse gewekt om als tester aan de slag te mogen gaan. Ik heb er in iedergeval veel zin in!

Met groet,
Stefan

Hallo, Ik zou graag de LG willen testen omdat ik 2 abonementen heb van t-mobile voor mijn dochters,  en ik zelf een oude toestel van samsung E 1180. van deze LG wordt ik echt blij.

mvg,

Wadi
Reputatie 3
En we hebben een winnaar...... [COLOR="red"]Sylvia (sylviavbk),[/color] van harte gefeliciteerd!!! We nemen zo snel mogelijk contact met je op!!!!

Natuurlijk willen we iedereen bedanken voor de inzendingen. Wie weet ben jij de volgende keer wel aan de beurt 😉

sylviavbk schreef:

Ik ben de beste keus want ik ben schrijver, kunstenaar, fotograaf en een geek die haar apparatuur graag aan allerlei tests onderwerpt. Soms gaat dat goed, zoals kijken hoe ik kan schrijven op mijn telefoon en uitvogelen hoe ik bepaalde dingen voor elkaar krijg (dat vraag meestal diverse apps, maar het lukt meestal wel).

Soms gaat een test helemaal fout, en sommige tests zijn geheel onvrijwillig. Mijn iPhone besloot op een gegeven moment eens uit te proberen hoe het was om te zwemmen. Dat resultaat was, zoals verwacht, niet echt een succes.

Een nieuw toestel aan allerlei tests onderwerpen lijkt me geweldig! Het lijkt me een uitdaging om een review te schrijven die al mijn talenten aanspreekt. Wie weet, komt de review wel helemaal in rijm, vergezeld van blurry hipstamatic foto's. You never know what happens!

Reputatie 6
sylvia gefeliciteerd

ik ben wel heel  benieuwd wat er uit je test te voorschijnt komt.
succes  met je al je  testen sylvia 
Reputatie 6
Badge +8
Sylvia , gefeliciteerd!
Maak er wat moois van en veel succes met alles uittesten op de LG!

Groetjes,
Centaur!
Sylvia gefeliciteerd ! veel plezier met het toestel
Reputatie 4
Deze computer nerd wil de optimus wel onderhanden nemen. En aangezien ik al zoveel problemen heb gehad met de Samsung galaxy lijn en verschillende nieuwe toestellen in bezit heb gehad. Lijkt het mij een uitgekozen kans om is een compleet ander toestel te kunnen testen en mijn mening daarover met heel Nederland te kunnen delen.
Reputatie 4
Soeps winnaar was al bekend gemaakt! Haha
Reputatie 4
Gefeliciteerd met de winst Sylvia! 

Ben benieuwd naar de komende reviews van het toestel 😃
Succes en veel plezier met het toestel!

Groetjes Tribaltim