Vraag

Benieuwd naar Google Glass??? Bekijk hier het verslag van dit spontane event!

Reputatie 5
Onze collega Ruud Huigsloot heeft een zoon van 12 die zijn spreekbeurt zal houden over Google in de ochtend op 20 februari. Via zijn blog heeft Ruud googleglass bezitters (momenteel 36 in Nederland) opgeroepen om bij de spreekbeurt de googleglass ervaring te delen met honderden likes, shares, reacties, een lunch met de directeur van Google Nederland en een Googleglass tot gevolg. Tim gaat zijn spreekbeurt dus geven met een Googleglass op zijn neus! Hoe gaaf is dat!
http://i61.tinypic.com/28c0c44.png
Geïnspireerd door de enthousiaste reacties en kracht van delen, hebben we een klein Googleglass event georganiseerd op ons eigen HQ in Den Haag om deze ervaring te delen met jou een selecte groep klanten en medewerkers.

Graag wil ik een aantal mensen van jullie uitnodigen om 20 februari (14.30-17.00 uur) naar het T-Mobile hoofdkantoor in Den Haag te komen. We willen jullie dan een eerste Google Glass experience aanbieden.
Leuke informele setting met T-Mobile medewerkers en genodigden waar je veel te weten kunt komen over Google Glass.

Slechts 1 regel, je moet nog nooit een Google Glass hebben gezien, hebben aangeraakt, laat staan op je neus hebben gehad :-)

De eerste 5 die deze reactie bevestigend beantwoorden en voldoen aan die ene regel krijgen van mij een uitnodiging. Uw tijd gaat nu in! 

30 reacties

Lijkt me tof om te doen!
Reputatie 5
Hier nog een geïnteresseerde! 
Lijkt me echt tof om de glass in werking te zien
Reputatie 6
Badge +8
Zo cool! Ben er zo benieuwd naar , heb wel fantasie wat kan maar is meer dromen.
Denk dat bijna alles kan en zelfs mijn dromen zal vertroubelen.
Zou je nog zonder kunnen als je hebt ervaren?

Groetjes,
Centaur
Reputatie 5
Benskir, iwan en centaur, jullie staan genoteerd! Nadere info volgt begin volgende week!

Nog 2 andere plekken te vergeven..... Wie wil?
Reputatie 5
Tja zou je nog zonder kunnen!
Denk nu nog wel, maar als dit zich door gaat ontwikkelen zijn de mogelijkheden grenzeloos!

Wat zijn de verwachtingen???
Reputatie 5
Badge +11
Neeeeeeeee! 20 februari ben ik in Amsterdam, had echt héél graag even met Google Glass willen spelen.
Centaur en de anderen, het is jullie van harte gegund, veel plezier! 😉
Reputatie 5
Badge
Nouhou :( 
Had natuurlij kook ontzettend graag een computer op m'n neus willen hebben!
Jammer genoeg zit ik in Ouddorp..
Reputatie 6
Badge +8
@Arianne , ik heb je een PB gestuurd.

Groetjes
Reputatie 5
@Dennis en Derek, wat jammer!!! Maar ik zie jullie volgende week bij Dennis op school :-)
@Centaur, wat betreft jouw pb. Geen probleem. Je bent er gezellig bij!
Reputatie 6
Badge +8
Mooi Arianne! Nu morgen ff op mijn werk slijmen.
Ben er graag bij!
Maar gaat wel lukken denk ik;-)
Groetjes,
Centaur
Reputatie 6
Badge +8
Op mijn werk is gelukt dus ben er donderdag bij.
Leuk!
Reputatie 5
Jippie!!!!!!! gezellig!
Reputatie 5
Jullie hebben een inboxje met meer informatie rondom het programma!
We hebben er zin in!!!
Reputatie 5
Heb vandaag te horen gekregen dat er niks geregeld kan worden op werk wat dus betekend dat ik niet kan komen donderdag 😞 toch bedankt voor de kans en veel plezier gewenst aan de andere!
Reputatie 6
Badge +8
Jammer Iwan dat je niet kan komen.

Ben ik nu met benskir de enigen?
Had wel wat meer opkomst verwacht:)
Reputatie 5
Wow dit ben ik niet geweest, blijkbaar stond ik nog ingelogd op mijn werk, het gaat om benskir, hij kan helaas geen vrij krijgen.
Ik ben wel gewoon van de partij dus mij mag je gewoon laten staan 😃
Reputatie 6
Badge +8
Bij bericht 15 staat jou naam weergegeven Iwan maar mooi dat je er donderdag bij bent.
Ben heel benieuwd naar Glass!

Tot donderdag,
Groetjes,
Centaur
Reputatie 5

Bij bericht 15 staat jou naam weergegeven Iwan maar mooi dat je er donderdag bij bent.
Ben heel benieuwd naar Glass!

Tot donderdag,
Groetjes,
Centaur

Ik heb het even nagevraagd en hij was inderdaad vergeten mij uit te loggen, ik heb Arianne ook even een pm gestuurd dat ik er wel bij ben. Ik hoop je donderdag te zien! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Awwwww, ik kan geen vrij krijgen 😞
Reputatie 5
Benskir, jammer dat je er niet bij kunt zijn!
Ik zie Iwan en centaur graag morgen! Gezellig!
Hele klas van Tim komt ook 🙂
Reputatie 5
Zo weer doorweekt thuis van de regen maar het was het waard, echt super knap van Tim dat die voor 100? man een spreekbeurt durfde te geven. Goed gedaan Tim! Het was leuk jullie weer even te zien (Centaur, Arianne, Youssef en Marten) jammer dat ik er over 2 weken niet bij kan zijn :(

Over glass, een heel mooi stukje techniek een een goede proof of concept, sommige dingen zijn op het moment met de huidige hardware nog niet mogelijk maar ik ben goed verbaast over het apparaat zelf. Hoe scherp het schermpje is (ookal is het even wennen en scheel kijken als je hem voor het eerst op hebt). Je kunt er zelfs mee internetten en ook gamen is mogelijk met Glass. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit zicht gaat ontwikkelen maar ik denk wel dat dit de toekomst kan worden. Zeker als glass wordt geïntegreerd met lenzen zodat je helemaal geen bril meer ophoeft. 
Onderstaand filmpje laat zien hoe Glass in de toekomst kan worden : 

http://www.youtube.com/watch?v=JSnB06um5r4

Al met al een hele leuke leerzame dag gehad, als er nog eens een kans is om nieuwe technologie te bekijken en te proberen ben ik graag weer aanwezig 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Was inderdaad een leuke meeting!
Had geen idee wat ik van Glass moest verwachten maar toen ik enkele mogelijkheden te zien kreeg toen ging mijn fantasie wel aan de gang.
En ik geloof dat mijn fantasie zeker werkelijkheid gaat worden in de toekomst.

Vond het erg leuk om mee te maken , heb altijd interesse in de nieuwe uitvindingen en gadgets.

Bedankt voor deze informatieve en gezellige middag ! 🙂
Reputatie 4
Jammer dat ik het nu pas lees 😞 Anders had ik het mee willen maken. 
Helaas heb ik even andere bezigheden gehad, waardoor mijn activiteit op het forum minimaal was :(

Volgende keer beter!
Reputatie 5
Tim heeft gewoon een 10 voor zijn spreekbeurt gekregen!!!!!
Zoooo terecht. Super dat jullie erbij waren Centaur en Iwan!
Reputatie 6
Badge +8
Super een tien ! Zeer terecht , zeker gezien de stress voor hem.
Was even iets anders dan voor je eigen klas.

Was zeker super!
Trots dat ik het kon mee beleven.

Reageer