Beantwoord

Betalen met smartphone en smartphone als OV chipkaart

Waarom kan iedereen met een kpn, kpn zusterbedrijf of Vodafone betalen met de telefoon en vanaf vandaag ook de telefoon als OV chipkaart gebruiken en als je T- mobile hebt niet? Mooie praatjes over innovatie en dergelijke maar allemaal gebakken lucht. Mooi hoor beste netwerk maar daar heb ik weinig aan bij de kassa. Ik zit nog tot volgend jaar aan jullie vast maar ik ga zo snel mogelijk over naar de provider die niet blijft hangen on het stenen tijdperk
icon

Beste antwoord door Muberra 24 mei 2017, 09:35

Hoi Diaantjew,

Welkom op het forum! 🙂

Om je vraag te beantwoorden, wij kijken uiteraard naar de mogelijkheden, maar vinden het momenteel te vroeg om hier in te stappen. Er zijn nog te veel beperkingen rond de dienstverlening en de NFC-chip en je mag als klant zeker niet de dupe worden. Zodra we meer weten, zullen we dit altijd met je communiceren via onze sociale kanalen!

Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Diaantjew,

Welkom op het forum! 🙂

Om je vraag te beantwoorden, wij kijken uiteraard naar de mogelijkheden, maar vinden het momenteel te vroeg om hier in te stappen. Er zijn nog te veel beperkingen rond de dienstverlening en de NFC-chip en je mag als klant zeker niet de dupe worden. Zodra we meer weten, zullen we dit altijd met je communiceren via onze sociale kanalen!

Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust.

Reageer