Compensatieregeling netwerkstoring: Hoe werkt het precies?

• 10 september 2015
  • 29 reacties
  • 2093 Bekeken

Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 6
wel lekker dat ik er nu pas achter kom dat het 30 dagen geldig is... Had beltegoed en dat was €15,-.
heb nu nog iets van €3,- . Niks geen bericht dat data verlopen is maar wel mijn beltegoed kwijt.
Lekker...

Alle 'spelregels' betreffende de compensatieregeling staan duidelijk vermeld op de daarvoor bestemde webpagina. Je had het dus kunnen weten. Daarnaast zijn we inmiddels bijna 3 maanden verder.
Reputatie 7
Badge +20
Hi JTalens,

Welkom terug op ons Forum!

Wij hadden in onze SMS, op onze website en op het forum duidelijk vermeld dat de compensatieregeling maar één maand geldig zou zijn. Jammer dus dat het jou is ontgaan en dat je dit nu pas aangeeft. Als je dit eerder had aangegeven dan hadden we misschien wat voor je kunnen betekenen.

Als je verder nog vragen hebt, let us know!
Hi JTalens,

Welkom terug op ons Forum!

Wij hadden in onze SMS, op onze website en op het forum duidelijk vermeld dat de compensatieregeling maar één maand geldig zou zijn. Jammer dus dat het jou is ontgaan en dat je dit nu pas aangeeft. Als je dit eerder had aangegeven dan hadden we misschien wat voor je kunnen betekenen.

Als je verder nog vragen hebt, let us know!

Ach ja. Het is nu gebeurt...
Maar wel jammer dat ik het niet kon vinden.
ook was er al een paar keer een probleem met mijn toestel waardoor hij een paar keer gereset is dus had ik de SMS ook niet meer :/

Als ik het eerder had geweten, had ik het ook wel eerder aangegeven :P
ach ja.. zoals ik al zei: Het is al gebeurt en ik kan er ook niks aan veranderen.
Reputatie 2
< Bericht ingetrokken >

Reageer