Beantwoord

Consumentenclaim


Hoe zit het met het verhaal dat personen die nu of in het verleden een abonnement met "gratis" toestel hebben afgesloten te veel hebben betaald recht zouden hebben op geld terug? Gaat T-mobile daarover zijn klanten informeren of moeten klanten dat laten uitzoeken door ConsumentenClaim? Geinformeerd worden door T-mobile lijkt me wel netjes toch?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 februari 2016, 15:30

@all

Over dit onderwerp is dit algemene topic door ons gestart. Zodra er meer informatie bekend is hierover laten we het in dat topic weten.

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Dezelfde vraag heb ik vandaag ook gesteld aan T-mobile. Men heeft het ook vernomen maar er is nog geen duidelijkheid hoe dit vormgegeven gaat worden.
Oke, even afwachten dus voordat ik het uithanden geef aan consumentenclaim, zou fijn zijn als T-mobile zelf met een initatief komt
Reputatie 3
Het kartel moet nog even overleggen hoe ze hiermee om zullen gaan. Even geduld dus....
Reputatie 6
Badge +17
@all

Over dit onderwerp is dit algemene topic door ons gestart. Zodra er meer informatie bekend is hierover laten we het in dat topic weten.

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten.