De iPhone 4 wit is er! Eindelijk!

Reputatie 5
De iPhone 4 wit is er! Eindelijk!

Na bijna een jaar wachten is het dan zover. De iPhone 4 wit is er! Eindelijk! Zojuist is de komst van deze geweldige telefoon aangekondigd door Apple in Cupertino. Wacht jij ook al tijden met smart op de iPhone 4 wit?
Vanaf nu te bestellen in de online shop! Ben jij de eerste met een witte iPhone?

Ja, ik wil de iPhone 4 wit bestellen!

Klik hier voor veelgestelde vragen.

18 reacties

Reputatie 2
Kunnen we hem al ophalen in de Tmobile Shops 😃 ?
Reputatie 2
NewGeneration schreef:

Kunnen we hem al ophalen in de Tmobile Shops 😃 ?

Helaas dat k me zwarte 32gig nie om kan ruilen 😛
28 april 00:03 uur... nog niet te bestellen online.... jammer hoor...
Reputatie 2
PM2008 schreef:

28 april 00:03 uur... nog niet te bestellen online.... jammer hoor...

Jah echt he ! Ik zat er ookal naar te kijken, nog steeds niet te bestellen.. jammer..
Reputatie 6
De witte Apple iPhone 4 is vanaf nu wel te bestellen! Maar dat hebben jullie vast al gezien 😉
Reputatie 6
ik vind hem mooier dan me zwarte jammer
Reputatie 6
Badge +8
Zit er inderdaad wel strak uit, zou hem wel ff willen vasthouden 😉
Reputatie 6
Badge +12
Ziet er uitstekend uit ! :)
Toppie.
Reputatie 6
vandaag een witte iphone4 in me hand gehad hij is volgens deze man 0;2 mm dikker door speciale u.v.laag maar schitterent mooi toestel hoor
Reputatie 6
Wie heeft 'em al? Foto's zijn welkom! 😉
Reputatie 6
Badge +12
@Raymond,

Nee sorry ik ging toch voor een Galaxy S 🙂
Reputatie 2
En DIK dat dat ding is hahah:p, nee geintje maar hij si wel dikker idd dan de witte, hopelijk gaan ze dat niet doen met iphone 5...
Reputatie 3
@arie61,

Als je hem mooier vindt dan je zwarte, doe je toch early renewal? Lekker met een duo-sim kun je mooi een iphone meenemen afhankelijk van je humeur! Ik heb de witte nog niet gezien in het echt. Misschien voor mij wel een idee, early renewal.
Reputatie 6
ik heb hem net 3 maanden dat vind ik zonde van me geld en die ik heb kan ik ook alles mee doen lion68 het is alleen de kleur de rest is het zelfde
Reputatie 3
haha, ik weet dat de functie's hetzelfde zijn! Als je geld teveel hebt, kun je dat doen, arie61. Misschien komt er bij mij wel zoiets dergelijks van, maar dan met zakelijk abonnement. Dan betaalt de belasting een beetje mee! Ook wel leuk.
Reputatie 3
Ik heb hem alweer een aantal maanden en ben er nog steeds helemaal verliefd op!

Reputatie 6
mblom welkom op het forum leuk het te horen blijf het wit ook echt wit of krijg je wel verkleuring???
Reputatie 3
arie61 schreef:

mblom welkom op het forum leuk het te horen blijf het wit ook echt wit of krijg je wel verkleuring???

Sorry Arie, had je reactie niet gezien. Dankjewel! De iPhone blijft tot mijn grote verbazing ook echt spierwit, terwijl hij toch echt bijna heel de dag aan me vast zit geplakt. 😉
Mijn moeder heeft er nu trouwens ook een besteld (komt woensdag binnen), ze vond die van mij wel heel erg gaaf!

Reageer