Vraag

De T-Mobile Community in RTL Nieuws!!! Benieuwd? Kijk hier!

• 21 februari 2014
  • 10 reacties
  • 1093 Bekeken

Reputatie 5
Ik weet dat het vrijdagavond is, maar dit moet even gedeeld worden.
Voor diegene die het gemist hebben..... WE WAREN EEN ITEM IN RTL NIEUWS!!!

10 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Ja gaaf was dat , mooie stempel op al het mooie en goede wat we samen allemaal doen.

Gefeliciteerd allemaal en zeker T-Mobile die deze weg was ingeslagen.
Speciaal Ruud en Arianne die vanaf het begin al van deze aanpak overtuigd waren!
Reputatie 7
Badge +9
http://www.youtube.com/watch?v=QBU2e_3U5kA 😉
Reputatie 4
T-mobile op het nieuwsje,
zijn wij van trotse bloed
den forumpagina getrouwe,
blijven wij tot eind actief.

Of overdrijf ik nou met het feit dat ik het wilhelmus een beetje omvorm? 😃 toch wel erg blij dat het forum het nieuws haalt, betekent veel goeds voor in de toekomst.
Reputatie 5
Zeker een mooie stempel op het werk wat wij met elkaar doen, medewerkers en klanten! Samen is ook zoveel beter en leuker :-)

TROTS!!!!!!!

@Thanks centaur, maar vergeet jullie zelf niet! Wat wij doen is een platform bieden, wat jullie doen is echt zooooo veel bijzonderderderderder
Badge +3
Haha, storm ben je weer bezig?!

Bedankt Centaur, we zijn ook heel blij en trots op jullie!
Badge +9
Heel leuk, maar naast de iPhone experts hebben we natuulijk ook andere toestelmerken he 🙂
Reputatie 7
Badge +9
@Lodan ik vond 'm wel geinig, gaan ze door over de iPhone expert, krijg je de avatar van de Samsung expert in beeld. Lekker ironisch! 🤣
Reputatie 4
hehe dat is echt cool zeg :)

Wij zijn gewoon goed bezig met zn alle! 
Leuk stukje   maar toch wel ironisch dat de telefoon aanbieders van platform wisselen :)

En een gat in de steeds kleiner wordende markt van de dienstverlenende callcenters een team van 5 goede mensen kan alle telecom providers van ondersteuning voorzien. Helaas werkt het niet zo want het is een big no no voor collega bedrijven te werken op dezelfde werkvloer in die branche.........
Reputatie 5
Kijk eens aan, hij staat erin 🙂

Reageer