Beantwoord

Ervaar ons nieuwe 4G-netwerk zelf. Nu gratis 4 GB extra

Toon eerste reactie

103 reacties

David schreef:

Hey Kees,

Een reactie op het Forum kan zo'n 24 uur duren, natuurlijk afhankelijk van de drukte, maar we zijn wel degelijk wakker!

Ik heb het nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat, zodra ik iets weet hoor je het van me!

Mooi zo dan wacht ik daar nog even op, bedankt voor je reactie.
Ik wacht nog wel even een dag hoor.:D oh kreeg ook nog een sms met een tevredenheid onderzoek, zo maar invullen dacht ik.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Kees,

Hier wat tips om het wachten wat leuker te maken. Zonder dollen; ongeveer een half uur geleden hebben we bericht gekregen dat vanaf vanmiddag 16.00 de 'gratis 4GB extra' opnieuw worden geactiveerd. Ik vermoed dat deze per direct geldt. Je krijgt een sms zodra je gebruik begint te maken van de 4GB. Hou je ons op de hoogte?

Ben je trouwens al op de hoogte van T-Mobile Samen? Het is geheel gratis en het enige wat je moet doen is via jouw My T-Mobile een groep samenstellen van vrienden, familieleden en/of kennissen die ook klant zijn van T-Mobile. Je kunt dan onderling gratis bellen en iedere maand een cadeau uitzoeken. Je kunt kiezen uit 500 MB, €2,50 factuurkorting of dubbele T-Mobile extra factuurpunten. Als je vóór 1 maart een groep aanmaakt ontvang je de eerste keer zelfs 1GB i.p.v. 500 MB.

Ik zie trouwens dat je mag verlengen. Ik wil er geen salespraatje van maken, maar als je het op prijs stelt om gebeld te worden voor een mooi aanbod dan kan ik een belafspraak voor je inplannen.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, we zitten voor je klaar.

PS Dank je wel voor je geduld, Kees!

Reageer