[FAQ] Paaseieren waar je vrolijk van wordt!

• 31 maart 2020
  • 16 reacties
  • 4459 Bekeken
[FAQ] Paaseieren waar je vrolijk van wordt!
Reputatie 6
Badge +8
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1091 reacties

De tijd lijkt even stil te staan. Maar ondertussen vóel je dat het lente wordt. We willen je in deze onzekere tijd een hart onder de riem steken met leuke cadeaus. Op onze website hebben we paaseieren vol verrassingen verstopt. Ga op zoek en pak ze uit! 

Waarom doet T-Mobile de Paascampagne?

We zijn blij met onze klanten en willen dit graag laten merken. En op welke manier kan dat nou beter dan met een zoektocht naar paaseieren mét cadeaus? Met deze cadeaus willen we jouw paasdagen  net wat fijner maken!

Wat voor cadeaus kan ik krijgen?

Wat de cadeaus precies inhouden, dat ontdek je in de paaseieren! We hebben verschillende cadeaus van onszelf en werken samen met verschillende partners en hopen dat er zo voor iedereen wat tussen zit.

Tot wanneer kan ik paaseitjes zoeken?

De actieperiode begint op 31 maart en eindigt op 11 april.

Hoe vaak krijg ik een cadeau?

Eitje! Voor elk paasei dat je vindt, krijg jij een cadeau. Denk je dat je er een gemist hebt? Geen zorgen, wij laten het je per mail weten als er nog eieren te vinden zijn.

Moet ik de cadeaus meteen activeren?

Nee, dat hoeft niet. Als je klaar bent, sturen we je ook een mail met instructies, dus houd je mail goed in de gaten. In de cadeaumail zitten codes en links naar de verzilverpagina’s van onze partners waar je je cadeau kunt activeren. Houd wel rekening met de geldigheidsduur van de codes.

Voor wie is deze Paascampagne bedoeld?

Deze campagne is speciaal gemaakt voor T-Mobile klanten met een Mobiel en Thuis-abonnement. Gebruikers van Prepaid en zakelijke abonnementen kunnen niet meedoen aan deze campagne. Bekijk hier de volledige actievoorwaarden.

Er wordt mij gevraagd in te loggen. Waarom moet dan?

We hebben je inloggegevens nodig om je de paaseieren te tonen. Zodra je bent ingelogd kun je gelijk op zoek gaan naar een paasei.

Ik heb wel eieren gevonden, maar geen mail gekregen. Kan ik wel Paascadeaus ontvangen?

Kijk voor de zekerheid even in je spambox. Heb je echt niks ontvangen? Controleer dan even via My T-Mobile of het bij ons bekende emailadres klopt. Klopt dat niet, wijzig dan nu je emailadres via My T-Mobile en vul dit formulier. Wij sturen je aan het einde van de campagne rond 10 april een mail, zodat je alsnog je cadeaus krijgt.

Tot wanneer kan ik gebruikmaken van mijn cadeaus?

Dit kan verschillen per cadeau, maar staat aangegeven in de mails die je hierover ontvangt. Als het gaat om een cadeau met een activatiecode, dan loopt je cadeau na het activeren door tot de aangeven periode en stopt het daarna automatisch.

Als ik de cadeaucodes gebruik, zit ik dan ergens aan vast?

Nee, de cadeaus zijn geheel vrijblijvend en lopen vanzelf af.

Kan ik de cadeaus aan iemand anders geven?

We hebben deze cadeaus speciaal uitgezocht voor onze klanten en daarom kunnen ze niet worden doorgegeven aan anderen.

Er gaat iets mis met de activatie van mijn cadeaus. Wat moet ik doen?

Dat vinden we natuurlijk vervelend! Om het snelst geholpen te worden, kun je het best direct contact opnemen met de leverancier van het cadeau. De contactgegevens vind je in de mail met jouw cadeaus.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Gezellig, nu we binnen moeten blijven kunnen we toch nog eitjeszoeken 🐥

Reputatie 7
Badge +18

Leuke actie! Nu allemaal zoeken 🤗🤗🤗

Reputatie 7
Badge +20

🐥🐔

Reputatie 5
Badge +14

Op mijn mobiel helaas geen eitjes te vinden .

Leuke actie! Nu allemaal zoeken 🤗🤗🤗

Zoeken?

Alle pagina's worden gewoon voorgeschoteld (geserveerd), het laatste eitje op de 5G pagina is heel klein en is niet zichtbaar voor mensen die een mobiel abonnement hebben met unlimited data.

Voor mensen die gebruik maken van SafeBrowsing Apps, DNS Servers als CleanBrowsing of zelfs gebruik maken van Pi-Hole met allerlei filters is het verstandig om even een andere DNS in te stellen aangezien T-Mobile naast de presentjes ook onwijs gul is met allerhande aan tracking sites. Google Analytics, DoubleClick e.v.a. tracking sites zijn geen uitzondering maar goed, voor niks gaat alleen de zon op ;-)

Reputatie 7
Badge +18

Gisteren was de campagne nog niet actief denk ik. Ik zal zo eens kijken hoe het zit.

Nou ik wordt er inderdaad vrolijk van not zelfs als je de website nu bezoekt en bijvoorbeeld kijkt op een pagina als 5G of eSIM, wordt je doodgegooid met e-mails, overigens best humor:

Beste heer ……….,

Je hebt 4 paaseieren gevonden! Bekijk hier wat erin zit. Gebruik de codes en geniet direct van je cadeaus.

Heb je de smaak te pakken?

Zoek dan verder!

Best grappig want als je vervolgens naar https://www.t-mobile.nl/samenpasenvieren gaat, dan krijg je de melding "Je krijgt binnenkort alle cadeau's per e-mail opgestuurd!”. Lekker onduidelijk natuurlijk, je hebt ze dus allemaal gevonden maar als je de smaak te pakken hebt kun je verder zoeken :joy::joy::joy:

• Van “Cadeau 5: Gratis Boom 3 Speaker twv 125 eur0 (150x)” lijkt overigens nergens sprake, letterlijk alle pagina's zijn door enkele personen binnen het huishouden alsmede enkele buren doorlopen - twee uurtjes erop los surfen. 

Kan aan mij liggen maar ik zie nergens een ei.

Reputatie 7
Badge +20

@Ashwin88 Eerst inloggen, kijk daarna  op de pagina met uitleg over 🤩

5G meer aanwijzingen geef ik niet. Zoek en je gaat vast en zeker iets vinden.

Fijn weekend en Hé blijf veilig, blijf thuis!

Reputatie 7
Badge +18

@Ashwin88 ga je naar www.t-mobile.nl/samenpasenvieren? Akkoord gaan met de voorwaarden en klik op doe mee. Nu moet je inloggen en dan kan je zoeken op alle pagina's.

@Ashwin88 Eerst inloggen, kijk daarna  op de pagina met uitleg over 🤩

5G meer aanwijzingen geef ik niet. Zoek en je gaat vast en zeker iets vinden.

Fijn weekend en Hé blijf veilig, blijf thuis!

Thanks. Ik was ingelogd maar zag niets.
Heb nu een andere browser geprobeerd en dan doet hij het wel.

Jij ook een fijn weekend. Stay Safe!

Hmm kan het fotoboek ei nergens vinden... heeeelp

Reputatie 7
Badge +20

@strontkever  Ik helaas ook niet. Was wel leuk geweest nu om zo’n fotoalbum te maken.

Een troost aan het eind van de actie krijg je de code voor het album alsnog toegestuurd. 👩💻

Groetjes 

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb net als Sherlock Holmes met zijn hond Watson al een keer of wat mijn hele tuin (die ik niet heb) op de kop gezet maar helaas nergens een paasei te vinden

Gaat zelfs t-mobile met ons aan de haal 🤔 #5g

Reputatie 7
Badge +20

Gaat zelfs t-mobile met ons aan de haal 🤔 #5g

? Wat bedoel je @yessica79 

Reageer