[FAQ] Samenvoegen prijsplannen Go en Basis Sim

• 18 januari 2019
  • 33 reacties
  • 6520 Bekeken

Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 3
Als er geen nieuwe producten van Tele2/T-Mobile worden aangekondigd, ga ik dus begin mei 2019 mijn Unlimited Tele2 4G SIM Only mobiel abonnement bij hen gewoon verlengen voor 27 euro per maand (2 euro extra vanwege mijn extra keuze voor maandelijkse opzegbaarheid).
Daar kan T-Mobile -zelfs met "klantvoordeel"- niet tegenop!
Reputatie 2
Als er geen nieuwe producten van Tele2/T-Mobile worden aangekondigd, ga ik dus begin mei 2019 mijn Unlimited Tele2 4G SIM Only mobiel abonnement bij hen gewoon verlengen voor 27 euro per maand (2 euro extra vanwege mijn extra keuze voor maandelijkse opzegbaarheid).
Daar kan T-Mobile -zelfs met "klantvoordeel"- niet tegenop!

Waarom denk je dat Tele2 of T-mobile in Mei nieuwe producten aankondigen? Kan ook eerder zijn of later.
Reputatie 3
Natuurlijk, ik weet niet wanneer Tele2/T-Mobile met nieuwe producten komt. Hoe zou ik?
Ik zeg alleen dat IK in mei moet beslissen omdat MIJN abonnement bij Tele2 dan afloopt. Da’s alles ...
Reputatie 7
Badge +20
@OndersteSteen Prima hoor. Je kan ook tot mei wachten. 🙂
Reputatie 3
Grappig: niet afgewacht, maar vandaag al bij Tele2 verlengd. Gaat meteen in ipv na afloop van mijn huidige Tele2 contract tot 19 mei 2019!
Wat een verrassing ... nu kan ik per maand opzeggen (dus ook al vóórdat mijn huidige Tele2 contract afloopt).

Dus als Tele2/T-Mobile hun nieuwe producten aankondigt, kan ik meteen een daarop volgende maand hiervan al profiteren als dit gunstiger is!

Gaat T-Mobile ook zoiets doen met hun huidige T-Mobile contracten? Ben benieuwd ...
Reputatie 4
Badge +3
Dus als Tele2/T-Mobile hun nieuwe producten aankondigt, kan ik meteen een daarop volgende maand hiervan al profiteren als dit gunstiger is!
Wie zegt dat ze nieuwe producten gaan aankondigen?
Reputatie 3
Omdat Tele2 en T-Mobile gefuseerd zijn misschien?
Dit wordt niet hetzelfde als KPN met XS4all en Telfort in de afgelopen jaren hoor ...
De naam T-Mobile blijft, de naam Tele2 verdwijnt. Kan even duren, maar geen jaren.
Reputatie 4
Badge +3
Één van de beloften is dat unlimited van Tele2 nog minimaal een jaar aan nieuwe klanten wordt aangeboden (en nog 3 jaar hetzelfde tarief behoud), dus de merknaam Tele2 zal niet binnen een jaar verdwijnen. Daarna is het maar de vraag of de merknaam gaat verdwijnen of dat Tele2 een apart merk blijft waaronder een ander prijsplan kan worden aangeboden. Waar lees jij dat de merknaam Tele2 verdwijnt?

Reageer