Voor maandag 21 januari hadden wij nog, zoals jullie weten, twee prijsplannen: Go en Basis Sim. Daarmee zijn wij de enige provider en dat moet simpeler kunnen! Vanaf maandag 21 januari zal er dan ook nog maar één prijsplan zijn: Go! 🎉
Door de prijsplannen samen te voegen maken we het overzichtelijker en simpeler. We merkten daarnaast ook dat er meer behoefte was om een kleinere bundel te nemen in combinatie met een telefoon. Met het samenvoegen van de twee prijsplannen spelen we in op deze wens.
Bij de nieuwe prijsplannen gaan we databundels van 0 GB, 1 GB, 2 GB, 5 GB, 10 GB en (natuurlijk!) Unlimited en Unlimited USA aanbieden. Daarnaast bieden we natuurlijk ook Unlimited belminuten aan, maar vanaf 21 januari kun je ook kiezen voor een belbundel van 120 minuten (bij alle abonnementen).
Sluit je in de eerste vijf weken (vanaf 21 januari) een abonnement met 5 of 10 GB af? Dan krijg je van ons een maand lang Unlimited Data Upgrade cadeau! 😍 Je betaalt enkel voor jouw 5 of 10 GB, maar krijgt van ons onbeperkt internet om te testen hoe het best geteste netwerk werkt met Unlimited internet! Na de maand zetten we je automatisch weer terug naar jouw oorspronkelijke abonnement, maar je kunt dit maandelijks altijd bijstellen!
Hieronder vind je al veel informatie over deze samenvoeging! Als je echter nog vragen hebt voor ons, laat het dan in een reactie in dit topic weten. We helpen je dan zo snel mogelijk verder!😎
Veelgestelde vragen over de samenvoeging
Waarom worden de prijsplannen samengevoegd?
Ik wil kiezen voor een 120 minutenbundel. Krijg ik dan 120 minuten én onbeperkt sms’en?
Kan ik mijn bundels ook in de EU gebruiken?
Met Go 10 GB krijg je 9,2 GB aan Datavrije Muziek in de EU.
De landenverdeling verandert niet: Zwitserland, Andorra en Monaco vallen buiten de EU, in Zone 1.
Kan ik met een nieuw Go abonnement nog steeds bijstellen?
Kan ik met een 0 MB abonnement ook GB-Aanvullers gebruiken?
Heeft het bijstellen van mijn bundel invloed op mijn Toestelkrediet?
Ik heb een korting op mijn abonnement. Houd ik die korting als ik mijn abonnement bijstel?
Wat is de Unlimited Data Upgrade?
Na een maand wordt de bundel automatisch stopgezet en wordt de bundel weer gewijzigd naar jouw oorspronkelijke bundel. Als je echter geen genoeg kunt krijgen van Go Unlimited, dan kun je dit natuurlijk zelf wijzigen via My T-Mobile!
Wat als ik geen gebruik wil maken van de Unlimited Data Upgrade?
Ik heb nog een ouder Go abonnement en ik kan nog niet verlengen. Kan ik overstappen naar dit tariefplan?
Wat gebeurt er als mijn 120 belminuten op zijn?
Als je 120 minuten op zijn betaal je € 0,25 per minuut in Nederland, in de rest van de EU en vanuit Nederland naar EU-landen. Uiteraard kan je op elk gewenst moment bijstellen naar onbeperkt bellen. Houd er rekening mee dat gesprekken worden afgerond met een minimum van één minuut.
Als mijn belbundel op is, kan ik dan nog bijstellen naar Unlimited minuten?
Als ik Unlimited belminuten heb, geldt dit dan ook voor in de EU en voor gesprekken náár de EU?
In de EU kan je ook onbeperkt bellen naar landen in de EU. Je kan tot 120 minuten bellen vanuit Nederland naar landen in de EU.
Het nieuwe Go en T-Mobile Samen
Ik zit nog niet in een T-Mobile Samen groep. Kan ik met een nieuw Go abonnement (vanaf 21 januari 2019) lid worden van een T-Mobile Samen groep?
Ik zit al in een Samen groep en neem een nieuw Go abonnement (vanaf 21 januari 2019). Wat betekent dit voor T-Mobile Samen?
Ik heb een nieuw Go abonnement, waarom zou ik nog lid blijven van mijn T-Mobile Samen groep?
Welke voordelen krijg ik met T-Mobile Samen bij een nieuwe Go abonnement?
Ik heb geen mensen waar ik mee samenwoon. Is T-Mobile Klantvoordeel dan wel aantrekkelijker dan T-Mobile Samen?
Profiteer zo ook al met een combinatie van een Go Unlimited voor je mobiel, T-Mobile Thuis, Go Tablet en Unlimited 4G voor Thuis van hoge kortingen!
Het nieuwe Go en T-Mobile Klantvoordeel
Krijg ik met Unlimited data en een 120 minuten belbundel ook de maximale korting via T-Mobile Klantvoordeel?
Verdien ik ook Meer data met T-Mobile Klantvoordeel als ik 0 MB databundel heb?
Ik kan met mijn nieuwe Go abonnement maandelijks mijn abonnement bijstellen. Wat gebeurt er dan met mijn korting via T-Mobile Klantvoordeel?
Stel je bij van gelimiteerde bundels naar een Unlimited data- én belbundel? En zijn op jouw adres ook andere Unlimited gebruikers aangemeld? Dan profiteren jullie automatisch van Unlimited Voordeel.
Na al deze antwoorden nog vragen? Stel ze gerust in een reactie in dit topic!