Sticky

[FAQ] Samenvoegen prijsplannen Go en Basis Sim


Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14254 reacties

Voor maandag 21 januari hadden wij nog, zoals jullie weten, twee prijsplannen: Go en Basis Sim. Daarmee zijn wij de enige provider en dat moet simpeler kunnen! Vanaf maandag 21 januari zal er dan ook nog maar één prijsplan zijn: Go! 🎉


Door de prijsplannen samen te voegen maken we het overzichtelijker en simpeler. We merkten daarnaast ook dat er meer behoefte was om een kleinere bundel te nemen in combinatie met een telefoon. Met het samenvoegen van de twee prijsplannen spelen we in op deze wens.


Bij de nieuwe prijsplannen gaan we databundels van 0 GB, 1 GB, 2 GB, 5 GB, 10 GB en (natuurlijk!) Unlimited en Unlimited USA aanbieden. Daarnaast bieden we natuurlijk ook Unlimited belminuten aan, maar vanaf 21 januari kun je ook kiezen voor een belbundel van 120 minuten (bij alle abonnementen).


Sluit je in de eerste vijf weken (vanaf 21 januari) een abonnement met 5 of 10 GB af? Dan krijg je van ons een maand lang Unlimited Data Upgrade cadeau! 😍 Je betaalt enkel voor jouw 5 of 10 GB, maar krijgt van ons onbeperkt internet om te testen hoe het best geteste netwerk werkt met Unlimited internet! Na de maand zetten we je automatisch weer terug naar jouw oorspronkelijke abonnement, maar je kunt dit maandelijks altijd bijstellen!


Hieronder vind je al veel informatie over deze samenvoeging! Als je echter nog vragen hebt voor ons, laat het dan in een reactie in dit topic weten. We helpen je dan zo snel mogelijk verder!😎

Veelgestelde vragen over de samenvoeging

Waarom worden de prijsplannen samengevoegd?
Door de prijsplannen samen te voegen zorgen we voor één simpel overzicht en prijsplan. Op die manier is het in één keer duidelijk welke keuzes je kunt maken voor een abonnement en of je hier een telefoon bij wilt, of niet!

Ik wil kiezen voor een 120 minutenbundel. Krijg ik dan 120 minuten én onbeperkt sms’en?
Zeker! En, de belminuten en sms’jes zijn ook te gebruiken voor bellen en sms’en ín de EU, en vanuit Nederland naar EU-landen

Kan ik mijn bundels ook in de EU gebruiken?
Ja, je bel- en databundels zijn volledig in de EU te gebruiken. Bij Go Unlimited kun je per maand 14 GB in de EU gebruiken. Bij Go Unlimited USA kun je per maand 14 GB in de EU/USA gebruiken.

Met Go 10 GB krijg je 9,2 GB aan Datavrije Muziek in de EU.

De landenverdeling verandert niet: Zwitserland, Andorra en Monaco vallen buiten de EU, in Zone 1.

Kan ik met een nieuw Go abonnement nog steeds bijstellen?
Ja, de regels voor het bijstellen van je Go abonnement blijven gewoon hetzelfde. Je kan één keer per maand één bundel verhogen of verlagen.

Kan ik met een 0 MB abonnement ook GB-Aanvullers gebruiken?
Bij een Go abonnement met 0 MB kan je geen data gebruiken, ook niet met een lagere snelheid (64 kbps). GB-Aanvullers zijn dan ook niet van toepassing. Wanneer je gebruik wilt maken van mobiel internet kun je via My T-Mobile een databundel toevoegen aan jouw abonnement.

Heeft het bijstellen van mijn bundel invloed op mijn Toestelkrediet?
Het bijstellen van je bundel heeft hier geen invloed op, je behoudt het Toestelkrediet waarvoor je kiest bij het afsluiten van je contract.

Ik heb een korting op mijn abonnement. Houd ik die korting als ik mijn abonnement bijstel?
Je kunt op My T-Mobile, wanneer je jouw bundel bij wilt stellen, direct zien welke prijs voor jou geldt op de bundel die je wilt kiezen. Op die manier kom je niet voor verrassingen te staan!

Wat is de Unlimited Data Upgrade?
We bieden nieuwe en verlengende klanten (met Go 5 of 10 GB) de kans om kennis te maken met ons Go Unlimited abonnement. Wanneer je in de eerste vijf weken van het nieuwe prijsplan verlengt of een nieuw contract afsluit (Go 5 of 10 GB), krijg je van ons een maand lang Go Unlimited. Je betaalt dan jouw oorspronkelijke abonnement, maar krijgt van ons Go Unlimited! Zo kun jij ervaren hoe het is om onbeperkt te internetten op het best geteste netwerk van Nederland!

Na een maand wordt de bundel automatisch stopgezet en wordt de bundel weer gewijzigd naar jouw oorspronkelijke bundel. Als je echter geen genoeg kunt krijgen van Go Unlimited, dan kun je dit natuurlijk zelf wijzigen via My T-Mobile!

Wat als ik geen gebruik wil maken van de Unlimited Data Upgrade?
Dat is geen enkel probleem, je kunt dat in dit topic aangeven en dan schakelen wij het voor je uit!

Ik heb nog een ouder Go abonnement en ik kan nog niet verlengen. Kan ik overstappen naar dit tariefplan?
Als je nog niet kan verlengen, is het toch mogelijk om over te stappen naar het nieuwe Go. Je doet dit kosteloos via My T-Mobile.

Wat gebeurt er als mijn 120 belminuten op zijn?
Wij adviseren altijd de My T-Mobile app of website te gebruiken om je actuele verbruik in te zien. Bij belminuten ontvang je geen melding wanneer je (bijna) door je bundel heen bent.

Als je 120 minuten op zijn betaal je € 0,25 per minuut in Nederland, in de rest van de EU en vanuit Nederland naar EU-landen. Uiteraard kan je op elk gewenst moment bijstellen naar onbeperkt bellen. Houd er rekening mee dat gesprekken worden afgerond met een minimum van één minuut.

Als mijn belbundel op is, kan ik dan nog bijstellen naar Unlimited minuten?
Dat is geen enkel probleem en kan gemakkelijk via je persoonlijke My T-Mobile account of My T-Mobile app. Zijn je minuten bijna op en stel je direct bij naar Unlimited, dan krijg je geen kosten buiten jouw bundel.

Als ik Unlimited belminuten heb, geldt dit dan ook voor in de EU en voor gesprekken náár de EU?
Met het abonnement T-Mobile Go Unlimited bellen kan je onbeperkt bellen in Nederland naar Nederlandse nationale vaste- en mobiele nummers, met uitzondering van servicenummers.
In de EU kan je ook onbeperkt bellen naar landen in de EU. Je kan tot 120 minuten bellen vanuit Nederland naar landen in de EU.


Het nieuwe Go en T-Mobile Samen

Ik zit nog niet in een T-Mobile Samen groep. Kan ik met een nieuw Go abonnement (vanaf 21 januari 2019) lid worden van een T-Mobile Samen groep?
Nee, je kunt geen lid meer worden van een T-Mobile Samen groep.

Ik zit al in een Samen groep en neem een nieuw Go abonnement (vanaf 21 januari 2019). Wat betekent dit voor T-Mobile Samen?
Je blijft gewoon lid. Je krijgt géén korting of cadeau meer, voor jou lopen de voordelen voortaan via T-Mobile Klantvoordeel. Andere groepsleden kunnen wel onderling gratis bellen, ook naar jou. Jij kan zelf niet gratis bellen naar andere groepsleden.

Ik heb een nieuw Go abonnement, waarom zou ik nog lid blijven van mijn T-Mobile Samen groep?
Jouw nieuwe abonnement blijft gewoon meetellen in de T-Mobile Samen groep. Zo blijven de andere groepsleden hun voordeel ontvangen. Jij ontvangt geen voordeel meer. De andere leden van de groep met een ouder abonnement wel.

Welke voordelen krijg ik met T-Mobile Samen bij een nieuwe Go abonnement?
Bij het nieuwe Go abonnement krijg je geen T-Mobile Samen voordelen. In plaats daarvan hebben we T-Mobile Klantvoordeel voordelen voor jou. Hiervan kun je al profiteren als er minimaal 2 abonnementen afgesloten zijn op jouw adres. Bijvoorbeeld door jou en je gezinsleden of huisgenoten.

Ik heb geen mensen waar ik mee samenwoon. Is T-Mobile Klantvoordeel dan wel aantrekkelijker dan T-Mobile Samen?
Het is ook mogelijk om meerdere abonnementen die op één naam staan te combineren.

Profiteer zo ook al met een combinatie van een Go Unlimited voor je mobiel, T-Mobile Thuis, Go Tablet en Unlimited 4G voor Thuis van hoge kortingen!


Het nieuwe Go en T-Mobile Klantvoordeel

Krijg ik met Unlimited data en een 120 minuten belbundel ook de maximale korting via T-Mobile Klantvoordeel?
Met het combineren van meerdere Unlimited abonnementen op 1 adres kan de korting oplopen tot €12,50. Houd er rekening mee dat deze kortingen alleen mogelijk zijn als je onbeperkt bellen mét Unlimited data combineert. In andere gevallen ontvang je €2,50 extra factuurkorting.

Verdien ik ook Meer data met T-Mobile Klantvoordeel als ik 0 MB databundel heb?
Aangezien er geen dataverkeer mogelijk is met deze bundel ontvang je geen ‘Meer data’ vanuit T-Mobile Klantvoordeel.

Ik kan met mijn nieuwe Go abonnement maandelijks mijn abonnement bijstellen. Wat gebeurt er dan met mijn korting via T-Mobile Klantvoordeel?
De Unlimited Voordeel korting geldt niet als je 1 GB, 2 GB, 5 GB of 10 GB databundel neemt.

Stel je bij van gelimiteerde bundels naar een Unlimited data- én belbundel? En zijn op jouw adres ook andere Unlimited gebruikers aangemeld? Dan profiteren jullie automatisch van Unlimited Voordeel.


Na al deze antwoorden nog vragen? Stel ze gerust in een reactie in dit topic!


33 reacties

Reputatie 1
Één van de beloften is dat unlimited van Tele2 nog minimaal een jaar aan nieuwe klanten wordt aangeboden (en nog 3 jaar hetzelfde tarief behoud), dus de merknaam Tele2 zal niet binnen een jaar verdwijnen. Daarna is het maar de vraag of de merknaam gaat verdwijnen of dat Tele2 een apart merk blijft waaronder een ander prijsplan kan worden aangeboden. Waar lees jij dat de merknaam Tele2 verdwijnt?
Reputatie 3
Omdat Tele2 en T-Mobile gefuseerd zijn misschien?
Dit wordt niet hetzelfde als KPN met XS4all en Telfort in de afgelopen jaren hoor ...
De naam T-Mobile blijft, de naam Tele2 verdwijnt. Kan even duren, maar geen jaren.
Reputatie 1
OndersteSteen schreef:

Dus als Tele2/T-Mobile hun nieuwe producten aankondigt, kan ik meteen een daarop volgende maand hiervan al profiteren als dit gunstiger is!


Wie zegt dat ze nieuwe producten gaan aankondigen?
Reputatie 3
Grappig: niet afgewacht, maar vandaag al bij Tele2 verlengd. Gaat meteen in ipv na afloop van mijn huidige Tele2 contract tot 19 mei 2019!
Wat een verrassing ... nu kan ik per maand opzeggen (dus ook al vóórdat mijn huidige Tele2 contract afloopt).

Dus als Tele2/T-Mobile hun nieuwe producten aankondigt, kan ik meteen een daarop volgende maand hiervan al profiteren als dit gunstiger is!

Gaat T-Mobile ook zoiets doen met hun huidige T-Mobile contracten? Ben benieuwd ...
Reputatie 7
Badge +19
@OndersteSteen Prima hoor. Je kan ook tot mei wachten. 🙂
Reputatie 3
Natuurlijk, ik weet niet wanneer Tele2/T-Mobile met nieuwe producten komt. Hoe zou ik?
Ik zeg alleen dat IK in mei moet beslissen omdat MIJN abonnement bij Tele2 dan afloopt. Da’s alles ...
Reputatie 2
OndersteSteen schreef:

Als er geen nieuwe producten van Tele2/T-Mobile worden aangekondigd, ga ik dus begin mei 2019 mijn Unlimited Tele2 4G SIM Only mobiel abonnement bij hen gewoon verlengen voor 27 euro per maand (2 euro extra vanwege mijn extra keuze voor maandelijkse opzegbaarheid).
Daar kan T-Mobile -zelfs met "klantvoordeel"- niet tegenop!


Waarom denk je dat Tele2 of T-mobile in Mei nieuwe producten aankondigen? Kan ook eerder zijn of later.
Reputatie 3
Als er geen nieuwe producten van Tele2/T-Mobile worden aangekondigd, ga ik dus begin mei 2019 mijn Unlimited Tele2 4G SIM Only mobiel abonnement bij hen gewoon verlengen voor 27 euro per maand (2 euro extra vanwege mijn extra keuze voor maandelijkse opzegbaarheid).
Daar kan T-Mobile -zelfs met "klantvoordeel"- niet tegenop!
Reputatie 3
@Hajar : ik heb geen zin om over te stappen van Tele2 naar T-Mobile als ik niet weet wat de nieuwe producten van Tele2/T-Mobile worden. Die wacht ik liever eerst af voordat ik nutteloos nummerbehoud (met risico van fouten) gaan doen. Totdat ik uiterlijk over verlenging moet beslissen. Als alles blijft zoals het nu is, is Tele2 goedkoper. Ook al heeft Tele2 geen klantvoordeel.
ik wacht tot mei 2019.
Reputatie 7
Badge +19
@OndersteSteen Je bent natuurlijk nu al welkom bij ons. Ik weet zeker dat het overstappen moeiteloos zal verlopen. Het is een kwestie van nummerbehoud aanvragen en je kan dan je mobiele abonnement en 4G voor Thuis abonnement combineren voor Klantvoordeel. Je kan ook gratis bellen met onze verkoopafdeling voor meer advies. Je kan ze bereiken op dit nummer. 0800-8104.

@hansT; Je kan je abonnement ook laten doorlopen als je nog geen keuze kan maken. Ook jou wil ik adviseren om te bellen met onze verkoopafdeling dan kunnen jullie samen kijken naar een abonnement dat bij je past. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat je nog lang bij ons blijft! 🙂
Reputatie 2
hansT schreef:

Hoe je het wend of keert: mijn verlengdatum nadert. Basis Sim is vervallen, Go blijft over met beperkte en veel duurdere mogelijkheden. Bij andere providers kan ik nog wel terecht. Na al die jaren tevreden klant te zijn geweest, overweeg ik nu een overstap.


Je kan ook je basis sim laten doorlopen, het stopt niet gelijk als je verlengdatum nadert.
Maar als je eventueel beter kan krijgen voor minder geld zou ik ook een overweging wagen.
Hoe je het wend of keert: mijn verlengdatum nadert. Basis Sim is vervallen, Go blijft over met beperkte en veel duurdere mogelijkheden. Bij andere providers kan ik nog wel terecht. Na al die jaren tevreden klant te zijn geweest, overweeg ik nu een overstap.
Reputatie 4
Badge
ik denk niet dat er betere aanbiedingen zullen komen. Eerder slechtere voorwaarden. Ze hebben nu een monopolie. Zeker op het gebied van unlimited abonnementen, ondanks de belofte om de prijzen niet verhogen.
Het is wel vaak bij tmobile dat je huidige abonnement om kan zetten naar een gunstige abonnement, maar dat is geen garantie.
Reputatie 3
Sinds deze week kan ik 1 van mijn 2 Unlimited Mobiele telefoonabonnementen bij Tele2 verlengen (per mei 2019). Of overstappen naar Unlimited Mobiel telefoonabonnement bij T-Mobile (met nummerbehoud).

Tele2 is goedkoper, maar kent geen Klantvoordeel en geen 2x of 3x Unlimited voordeel.

Tezamen met mijn 4G Unlimited voor Thuis en een tweede mobile telefoon overstappen per december 2019 gaan deze voordelen in de loop van dit jaar voor ons belangrijk worden: de prijs gaat dan in de buurt komen van Tele2.

Maar nou door de overname van Tele2 door T-Mobile:
Adviseren jullie mij om te wachten tot de nieuwe producten van T-Mobile/Tele2 bekend worden voordat ik verleng of overstap? Dat overstappen gaat niet altijd even soepel en vlekkeloos weet ik uit ervaring ...
Ik dacht zelf om uiterlijk april 2019 de knoop door te hakken, hopende dat er dan meer bekend is.
Wat denken jullie?
Reputatie 7
Badge +20
@Onra

Merci voor de feedback! Ondertussen is de website aangepast om dit te verduidelijken.

@CrisTien

Ik hoop natuurlijk van harte dat je uiteindelijk toch alsnog blijft! 😊
Reputatie 7
Badge +15
simnlru schreef:


CrisTien schreef:


Dat is zeker een mooie deal, maar ik heb nu al meer dan genoeg aan 5 gig. meestal krijg ik het niet eens op.
Bij ‘Ben’ hebben ze nu ook leuke aanbiedingen, Ik heb nog even tijd maar moet straks wel iets gaan doen als ik de ‘samenkorting’ kwijt raak.
Klantenkorting kom ik ook al niet voor in aanmerking 🤔
Reputatie 4
@David
Dan waarom benoem je niet concreet dat je bij een 0GB bundel je helemaal geen internet hebt? Om misverstand te voorkomen.
Het lijkt me misleidend voor klanten die nog denken gebruik te kunnen maken van de minimaal snelheid van (64 kbps) of deze aan te kunnen vullen met GB-Aanvullers.

Kan ik met een 0 MB abonnement ook GB-Aanvullers gebruiken?
Bij een Go abonnement met 0 MB kan je geen data gebruiken, ook niet met een lagere snelheid (64 kbps). GB-Aanvullers zijn dan ook niet van toepassing. Wanneer je gebruik wilt maken van mobiel internet kun je via My T-Mobile een databundel toevoegen aan jouw abonnement.

Bovenstaande 0 MB is eigenlijk 0GB?
Ik krijg de indruk dat volgens bovenstaande je gebruik kan maken van mobiel internet als je een 0 GB databundel toevoegt, het is immers een databundel.
Reputatie 7
Badge +20
@Onra

0 GB of 'Geen internet', het is vooral een keuze voor een naam natuurlijk. We hebben ook bij de andere bundels concreet benoemt hoeveel data er bij de databundel zit.

Bij de databundel boven de 0 GB zit inderdaad nog steeds de mogelijkheid om op lage snelheid verder te internetten. Bij 1 tot en met 5 GB is dit 64Kbps/64Kbps en dit is voldoende om te kunnen mailen en WhatsAppen. Bij de bundel van 10 GB krijg je 384Kbps/64Kbps, omdat hier Datavrije Muziek bij zit. Met deze snelheid kun je hier gebruik van blijven maken. Als je gebruik wilt maken van sneller internet kun je nog altijd een GB-aanvuller aanschaffen.

@henkdenkt

Het zal natuurlijk altijd gebeuren dat een verandering, keuze of beslissing niet bij iedereen aansluit op de wensen en behoeften. We merkten echter dat deze vraag er zeker was en hebben hier ook flink onderzoek naar gedaan en op basis daarvan dit prijsplan opgezet.

Je geeft zelf al aan dat jij het toestel los aanschaft, maar de volgende persoon betaalt liever maandelijks voor z'n telefoon. Die persoon kan dat nu ook doen op onze lagere bundels en daarin bieden we dus meer keuzevrijheid!

Als er nog andere vragen zijn, keep them coming! 😁
Reputatie 2
Persoonlijk ben ik vooral benieuwd naar hoe een beperking in keuze, een inspelen is op de behoefte van mensen. Consumenten hechten juist aan de keuzevrijheid. T-Mobile was voor mij t.o.v. de andere 'premium' providers een bewuste keuze, omdat ik niet gedwongen werd tot iets wat niet aansluit op mijn wensen. Nu word ik dat wel (en kan ik maar een conclusie trekken).

Als je nu een nieuwe telefoon wilt, ben je wel 2,50 goedkoper uit dan de reeds bestaande pakketten (uitgaand dat iemand gebruik maakt van Klantvoordeel - ook niet voor iedereen het geval). Voor mezelf is dat allerminst een argument. Ik koop mijn toestellen altijd los. Juist de Basis sim was meer dan voldoende dan ook.

Enfin, mij overtuig je er helaas niet mee, maar wellicht dat de verandering voor anderen wel positief uitvalt. De tijd zal het leren. Zelf begrijp ik in elk geval echt niet wat T-Mobile hiermee probeert te bereiken.
Reputatie 4
Waarom is er een 0MB data bundel als je daarmee helemaal geen internet hebt en deze ook niet kan aanvullen.
Was het niet beter om het "Geen internet" te noemen?

Ik ben nog gewend dat je altijd internet hebt en als je bundel op is gaat je max.snelheid naar 64kb, is dat nog steeds zo?
En zo ja, waarom nog steeds maar 64kb en niet 128kb of meer?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen allemaal!

Het is natuurlijk jammer om te lezen dat een aantal van jullie niet voordeliger uit zijn, wanneer het op een verlenging aan gaat komen. We hebben met de nieuwe abonnementen ingespeeld op de wensen die we bij onze klanten hebben geconstateerd en ingespeeld op een behoefte die we zelf nog niet aanboden.

Bij de kleinere abonnementen (Basis Sim) kon er bijvoorbeeld niet gekozen worden voor een abonnement mét telefoon. Bij dit nieuwe abonnement is dit vanaf 0 GB en 120 belminuten al mogelijk! Op deze manier kun je zelfs met het kleinst mogelijk abonnement een telefoon nemen bij je abonnement.

Met T-Mobile Klantvoordeel kun je natuurlijk ook nog de abonnementen combineren voor extra voordelen. Met een combinatie van twee abonnementen heb je minimaal €2,50 extra korting op alle abonnementen!

Bij de Go-abonnementen werd vanaf de start al geen MB-verdeler meer aangeboden, enkel nog op Basis Sim. Met deze verandering is de MB-verdeler dus alleen nog beschikbaar bij de oudere abonnementen (zoals Stel Samen & Stel Bij en Basis Sim). Je kunt met alle abonnementen natuurlijk altijd gebruikmaken van een hotspot, waarbij je meer dan de 2 GB van Basis Sim kunt verdelen tussen apparaten in jouw omgeving.

Mochten er nog meer vragen zijn, laat het ons gerust weten! 🙂
Reputatie 2
CrisTien schreef:


Tja voor maar 4 euro meer heb je unlimited bel/sms en 20gb aan data, dat is toch wat aantrekkelijker.
Ik zat er eerst aan te denken om over te stappen, maar door een destijds goede deal betaal ik een nette prijs bij Tele2 voor onbeperkt.
Reputatie 2
Er zijn weliswaar alternatieven, maar wat is dit een ontzettend slechte verandering. Even voor het beeld: Familie van mij zitten nu nog een oud Basis sim abonnement (á 6,50 per maand). 250 MB, 100 belminuten (geloof ik) & 100 'gratis' SMS. Die zouden bij een verlenging/nieuw contract nu 12,50 moeten neerleggen. Iets ertussenin bestaat namelijk niet meer.

Geen idee wat T-Mobile probeert te bereiken, maar als enige van de 'premium' providers wisten jullie tot voor kort de kleine gebruiker te bereiken. Ik voorzie een hoop mensen die op termijn opzoek zullen gaan naar een goedkoper alternatief.

Voor mezelf gesproken, ik zou voor een vergelijkbaar abonnement 5 Euro meer kwijt zijn (dan lever ik overigens wel 30 belminuten in). De Basis sim sloot zeer goed aan op mijn behoefte, maar de nieuwe abonnement doen dat in de verste verte niet. Helaas zal ik bij een evt. nieuw contract na 4 á 5 jaar afscheid moeten nemen.

Ps.

Door de prijsplannen samen te voegen maken we het overzichtelijker en simpeler.


Het was hiervoor wat mij betreft ook zeer overzichtelijk. Simpeler wordt het wat mij betreft ook niet echt. Een stuk duurder wordt het echter wel. En nee, ik ben niet geïnteresseerd in meer data o.i.d. In plaats van 500 MB extra ontvang ik liever 5 Euro korting.
Reputatie 3
Het wordt straks misschien wel de frivole dochter Tele2 met een deprimerende moeder T-Mobile?
Oh nee, toch niet: er is beloofd dat Tele2 straks opgegeten wordt toch?
Ik kan het niet meer volgen en wacht het rustig af.
Mag ik hieruit concluderen dat de optie voor multi-sim onder de naam MB-verdeler stilletjes de nek omgedraaid is door de marketing afdeling? Aangezien elk abonnement nu de optie heeft om naar unlimited over te zetten en T-mobile nog steeds niet in staat is om dit als exclusieve disjunctie te verwerken, waardoor zij er voor kiest om dit dan maar totaal niet aan te bieden.

Jullie marketing afdeling is zwaar amateuristisch bezig.

Reageer