[FAQ] T-Mobile introduceert 'eSIM'

  • 21 augustus 2019
  • 81 reacties
  • 11537 Bekeken


Toon eerste reactie

81 reacties

Echter als de oude onbruikbaar is gemaakt, omdat de nieuwe niet op tijd is geactiveerd heb je geen werkende simkaart. Natuurlijk kunnen ze het, maar altijd? Beter is het om een fysieke kaart te bestellen en het hele proces zelf te doen.

Hi there, sorry but I don’t speak Dutch. I just want to share my experience with eSIM and Google Pixel 3a mobile phone. I have an eSIM from T-mobile NL and I can confirm it’s working perfectly with my phone. Installing an eSIM was simple, everything went well perfectly (no problems with install). The only condition to install an eSIM to your Google Pixel 3a is Android 10 (just upgrade the phone if you didn’t already). I don’t know about other Pixel phones but if they are upgradable to Android 10 shouldn’t be a problem. I’m using this T-mobile NL eSIM together with my physical (nano) SIM card (from one of the EU countries).

Wanneer gaat T-Mobile NL de Apple Watch ondersteunen?

Komt dit mogelijk in gevaar door, als dat gerucht waar is, de mogelijke verkoop van T-Mobile NL door het moederbedrijf (Deutsche Telekom)?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @T-Fard,

Daar is nog niets over bekend, maar anders zetten we het natuurlijk gelijk hier in het topic! En geruchten zijn ook maar geruchten. :wink:

Graag zie ik ook de mogelijkheid om de Samsung galaxy watch LTE te kunnen gebruiken i.c.m. de eSIM. Ik kijk er zo naar uit...pfff

Reputatie 5
Badge +4

Hi @bekleyecek 

Dat zou inderdaad een mooie combinatie zijn! Goed dat je het laat weten, we zijn op de hoogte van je wens. Ik ben hier graag zo open en eerlijk mogelijk over: Ik kan nog weinig vertellen over wanneer dit komt. Zodra er nieuws is, plaatsen we het meteen in dit topic! 

 

Reageer