[FAQ] Unlimited Winter Moments

• 4 december 2019
  • 29 reacties
  • 1833 Bekeken

Reputatie 6
Badge +5
  • Moderator
  • 798 reacties

December is een maand waarin we extra veel aandacht aan elkaar besteden en waar we ons verheugen op cadeaus. We waarderen onze trouwe klanten, daarom trakteren we je op een extra leuke winter! De hele maand december ontvang je elke week een cadeautje in je inbox. Je hoeft er niets voor te doen en er zijn geen kosten aan verbonden. Gewoon: van ons, voor jou!

Waarom doet T-Mobile de Unlimited Winter Moments campagne?

We zijn blij met onze klanten en willen dit graag laten merken! Hoe kunnen we dit nou beter doen dan met cadeaus én verrassingen. December is een maand van krijgen, geven en delen. Daarmee willen we onze klanten een Unlimited Winter Moments gevoel geven!  Iets leuks voor jezelf, maar ook aandacht voor de ander. 

Wat houden de cadeaus in en hoe vaak krijg ik een cadeau?

Wat voor leuks je precies krijgt, dat ontdek je in de cadeaumails! We werken samen met verschillende leuke partners om jullie van cadeaus te voorzien in een leuk winterthema. Daarnaast willen we ook zeker aandacht geven aan de ander door een donatie te doen aan een goed doel.

Wanneer je vanaf de start met de campagne meedoet, kun je 3 leuke cadeaumails van ons verwachten. Cadeaus om te Krijgen, Delen en Geven. Je krijgt dus in totaal 3 mails met daarin leuke verrassingen van ons!

Hoe ontvang en activeer ik de cadeaus?

Elk cadeau wordt per mail verstuurd. In de cadeaumail zit een unieke code óf een link naar de verzilverpagina van onze partner waar je jouw cadeau kunt activeren. 

Er zijn ook winacties waar je leuke prijzen mee kunt winnen! Wanneer je hebt meegedaan en je hebt gewonnen, dan ontvang je een aparte mail van ons. 

Ik heb geen mail ontvangen. Kan ik wel Unlimited Winter Moments cadeaus ontvangen?

De Unlimited Winter Moments campagne is voor alle mobiele T-Mobile klanten, met uitzondering van Prepaid en zakelijke klanten.

Heb je geen mail ontvangen? Dan komt dit waarschijnlijk omdat je hebt aangegeven dat je geen nieuwsbrieven van ons wilt ontvangen.

Wil je tóch meedoen aan deze actie? Vul dan het formulier in op deze pagina. Je ontvangt dan de eerstvolgende mail uit de campagne. Je hebt geen recht op misgelopen cadeaumails en ontvangt deze niet achteraf. Meld je dus zo snel mogelijk aan! :)

Tot wanneer kan ik gebruikmaken van mijn cadeaus?

De datum verschilt per cadeau en zal in de mail én op de landingspagina, waarop het cadeau staat uitgelegd, worden gecommuniceerd. 

Kan ik de cadeaus aan iemand anders geven?

Ja dat kan! We hopen natuurlijk dat je de cadeaus zelf ook leuk vindt, maar denk je dat je er beter iemand anders blij mee kan maken, dan stuur je de mail gewoon door.

Let op, er is 1 cadeau waarvoor je wél een T-Mobile abonnement nodig hebt om gebruik te maken van de cadeaus. Deze mail kun je dus niet doorsturen naar iemand die géén abonnement bij ons heeft.

Het activeren van mijn voucher code werkt niet, wat nu?

Je kunt het beste direct contact opnemen met de klantenservice van onze cadeau partners. Geef aan dat het gaat om de T-Mobile Unlimited Winter Moments campagne en geef je (unieke) voucher code door. Dan kan er direct gekeken worden waarom de vouchercode niet werkt en ze kunnen je snel verder helpen.

Wanneer weet ik of ik een prijs heb gewonnen en hoe ontvang ik mijn prijs als ik die gewonnen heb?

Als je hebt gewonnen dan ontvang je een week na de winactie een mail met daarin meer informatie! Het verschilt per prijs of je hem via de mail toegestuurd krijgt óf via de post. In het laatste geval ontvangen we graag je adresgegevens, deze kun je in een privébericht versturen, maar je kunt je adres ook doorgeven via onze klantenservice.

Geldt deze actie ook voor PrePaid-klanten of zakelijke klanten?         

Nee, Prepaid en zakelijke klanten kunnen niet meedoen aan deze actie. Er is namelijk 1 cadeau waar je een abonnement voor nodig hebt. Gelukkig hebben Prepaid klanten een jaarlijks programma waarin zij andere cadeaus ontvangen én andere prijzen kunnen winnen. Kijk voor meer informatie op PrePaid Surprise.

Waarom zie ik het dataverbruik van mijn voucher in mijn verbruikstatus?

Maak je vooral geen zorgen: de MB's gaan niet af van jouw normale bundel. Het klopt dat je het dataverbruik van ‘Unlimited Data for a Day’ terugziet in de verbruikstatus. We vinden het namelijk belangrijk dat je altijd een volledig overzicht hebt van jouw dataverbruik. Doordat we óók de cadeaus meenemen, is de verbruikstatus helemaal up-to-date!

Mijn Unlimited Data for a Day code werkt niet, wat nu?

Werkt de code niet? Tip: de 0 (nul) lijkt erg op de hoofdletter o. En de I is altijd de hoofdletter i. Werkt dat toch niet, of ben je de code kwijt? Stuur dan een privébericht met jouw gegevens. Let op: we kunnen je alleen helpen indien je je tijdig hebt aangemeld én recht hebt op deze code.

Waar kan ik mij afmelden voor deze mails?

In iedere mail staat een knop waarmee je je kunt uitschrijven voor de Unlimited Winter Moments. Daarnaast staat onderaan de mail de standaard ‘afmelden-knop’ waarmee je je voor alle commerciële T-Mobile mailtjes afmeldt.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Leuke actie!

Ik kreeg hierover eind november al een mail met dat er 3 themaweken zijn. Al 1 week voorbij dus vanaf wanneer begint hij? 😉

Ik heb vandaag de Unlimited Winter Moments - mailing 3 X gehad omdat ik 3 abonnementen binnen mijn gezin heb. Voor elk abonnement is het contact-email-adres hetzelfde.

Hoe kan ik zien welke 'unlimited-for-a-day' - code voor welk abonnement (telefoonnummer) bestemd is?

Kan ik nu bovendien 3 X met de Sony winactie met hetzelfde email-adres mee doen, omdat ik 3 abonnementen heb?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @tvriet Leuke cadeautjes toch. Drie abonnementen dus drie keer een cadeautje en 3 x kans op die mooie koptelefoon.

Wie de code gebruikt maakt niet uit, die codes zijn dus niet aan nummers gebonden.

Hopelijk is je hele gezin er blij mee.

Geniet ervan en fijne avond! 

Reputatie 7
Badge +20

Leuke actie!

Ik kreeg hierover eind november al een mail met dat er 3 themaweken zijn. Al 1 week voorbij dus vanaf wanneer begint hij? 😉

Heb jij de  eerste cadeau mail nog niet gekregen @Waqqas ?

Reputatie 7
Badge +15

@CrisTien  ik krijg net een paar minuten geleden de mail over videoland.

Reputatie 7
Badge +20

@Waqqas Mail over Videoland heb ik weer niet gekregen 🤣 

ik bedoel de mail met 24 uur gratis data en koptelefoon actie.

Heb je die niet gekregen? 

Reputatie 7
Badge +15

@CrisTien  ik heb ergens eind november een mail gekregen met aankondiging over dit en nu een mail dat ik 2 werken gratis videoland kan kijken dus €4,50 betaal voor de eerste maand en daarna €8,99 had eerder gehoopt op korting op de factuur van december.

Is er voor iedereen wat anders? 😉😉😉

Reputatie 7
Badge +20

@Waqqas Ik kopieer even de tekst van @Evy 

Wil je tóch meedoen aan deze actie? Vul dan het formulier in op deze pagina. Je ontvangt dan de eerstvolgende mail uit de campagne. Je hebt geen recht op misgelopen cadeaumails en ontvangt deze niet achteraf. Meld je dus zo snel mogelijk aan! :)

Wie weet komt jouw eerste mail gewoon nog, bij de vorige actie kwamen de mails bij mij ook veel later binnen. De cadeautjes zijn voor iedereen gelijk!

Komt hopelijk goed!

Fijne avond

Reputatie 7
Badge +15

@CrisTien  niet gedaan zal ik zo doen. 😁

Wel de informatie mail gehad een aantal weken geleden maar nog geen voucher. Beetje jammer T-Mobile.  Veel beloven en niks geven, al ruim 2 jaar klant maar blijkbaar geen gewaardeerde  😭

Reputatie 6
Badge +5

@AndredeJong3 

Wat gek! Zou het kunnen dat je jezelf per ongeluk hebt afgemeld in de eerste mail, of misschien is de mail terecht gekomen in je spambox ? Je kunt jezelf opnieuw aanmelden via deze pagina, dus geen zorgen. Ook jij maakt nog kans op deze acties! :grinning:

Tijdens de zomeractie kregen wij gewoon de mails. Ik heb niks veranderd aan mijn mailinstellingen, maar voor deze actie hebben ik en ook onze dochter geen mail gehad. Hoe zit dit? Het 1e moment hebben we hierdoor al gemist schijnt het. Groetjes Hendrikje 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nijsfamke 

Hebben jullie de spambox ook gecontroleerd? Soms komen mails daar terecht. Maar geen zorgen je kan je alsnog aanmelden voor deze win actie. Ga naar deze pagina en klik op Ik wil me alsnog aanmelden. Wie weet win je wel iets leuks! :blush:

Wanneer krijg ik de emails, rekeningen wel, maar cadeau’s???? ho ho ho maar…. wil wel graag mee doen.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @happyface_be 

Heb je jouw spambox al gecheckt? Mocht je ze hier niet terugvinden meld je dan snel aan via deze pagina! Hier kun je jezelf alsnog aanmelden en de cadeaus in ontvangst nemen! Daarnaast maak je ook kans op een van de prijzen om te krijgen, delen of geven! :christmas_tree::grinning:  Laat je even weten of het is gelukt?

yes gecontroleerd. Berichten over facturen komen wel netjes binnen, maar alle nieuws en acties voorheen wel. Had me vorige week wel alsnog ervoor aangemeld. weet niet wat ik nog meer kan doen ervoor. 

Reputatie 6
Badge +5

Zou het kunnen zijn dat je nieuwsbrieven van ons hebt uitgeschakeld? In dat geval komt inderdaad alleen het bericht over een factuur binnen. Het kan ook kloppen dat je nu nog geen mail hebt ontvangen, dit omdat je de eerste volgende mail uit de campagne zal ontvangen. Achteraf versturen van deze mail is niet mogelijk, dus even afwachten tot de volgende komt! :grinning:

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Evy ik heb twee vouchers ontvangen maar heb er geen gebruik van gemaakt, sorry hiervoor ze waren niet echt van toepassing voor me. Kan ik het gewoon zo laten? Misschien heb ik wel wat aan het derde cadeau 😎

Reputatie 7
Badge +20

Hey @Waqqas,

Dat is geen probleem hoor, niet alles is direct een gulden gift! Misschien kun je @happyface_be er een plezier mee doen? :smile:

zal een paard niet in de bek kijken… :joy:

Reputatie 7
Badge +15

@David 

Bedankt, ik zal kijken aan wie ik ze kan geven.

Het gaat om een €5 T-mobile shop voucher en een voucher voor een 3 gangen diner voor 2 bij fletcher hotels wie interesse heeft zegt het maar 🎁

11 december is er €29,50 afgeschreven van mijn rekening maar ik heb tot nu toe nog geen voucher ontvangen. Het gaat om de Fletcher 3 gangen actie. 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @A3V64 

Klopt het dat dit geld is afgeschreven nadat je de reservering bij Fletcher hebt gemaakt? In dat geval is het helemaal goed gegaan en heb je geen voucher meer nodig. Mocht je nou niet helemaal zeker zijn van je zaak kun je natuurlijk contact opnemen met Fletcher zelf: +31 (0)347 - 750 430, zij kunnen je alle informatie geven die je nodig hebt!

Geniet van diner! :grinning:

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik heb me geloof ik wel 2x apart aangemeld voor de actie, maar geen enkele mail ontvangen. Mijn contact instellingen in https://www.t-mobile.nl/my/gegevens staan goed. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Escovan 

Ik heb je gegevens gecontroleerd en je instellingen staan correct. Heb je je spambox al gecontroleerd? Wil je nogmaals naar deze pagina gaan en klikken op Ik wil mij nogmaals aanmelden. Ik hoop dat het dan wel goed gaat. 

Reageer