Beantwoord

fraude door android appa en hacken.

• 4 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 851 Bekeken

Ik heb onlangs een password manager gedownload NordPass. En van daaruit zijn er meer hacks op mijn telefoon geïnstalleerd. Ze stelen data ze hebben mijn ziggo Spotify en Vodafone. Ze hebben zelfs de afscheidsbrief en enigste foto's van mijn vader meegenomen.

Ik heb op 15 oktober afspraak bij de politie. Vodafone maakt mijn oude account kapot. Stuurt nieuwe sim en telnummer. 

Aangezien ik hier niet verleng laat ik deze blokken permanent als het kan, want anders uitlokken ze het. Chrome is momenteel hun hack platform je moet uitkijken voor covid waarschuwingen dan is het fraude website. Ze doen ook betalingen op mijn naam met valse creditcards.

Sinds mijn telefoon is gehackt laten ze me niet afbeelding invoegen. Ze laten me ook niet op imgur, als ik mijn telefoon fabrieksinstellingen wil doen krijg je waarschuwing dat bepaalde account en apps blijven. ( zou een professionele reset bij mediamarkt oid werken? ) 

Maar goed jullie zijn gewaarschuwd. Ze gebruiken ook een neppers playstore dus erg professioneel allemaal.

Ze hebben ook voor 1000e euro's bij fort item gekocht.  Ze hebben ook heel reddit van research chemicaliën in handen.

icon

Beste antwoord door Evy 5 oktober 2020, 11:47

Hi @ChrisBroersma 

Jeetje, wat super vervelend! Blij dat ze er mee bezig zijn. Bedankt voor het delen van de waarschuwing!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @ChrisBroersma 

Jeetje, wat super vervelend! Blij dat ze er mee bezig zijn. Bedankt voor het delen van de waarschuwing!

Ze sim swappen ook in de t mobile winkel. Ze hebben ons uit de router gelocked als in geblokt. En modem staat in bridge, ziggo wou niet helpen en onvriendelijk. Dus we stappen over naar t mobile thuis en mn moeder moet helaas los iphone toestel kopen, aangezien het met android apps gebeurd.

aangifte bij politie: 15 okt

t mobile weet nog niet van het sim swappen, bel ik morgen voor. 
Op fraude helpdesk staat officiële waarschuwing en op google ook, heb bij beide “aangifte” gedaan.

Ik zelf heb mn t mobile abbo moeten verlengen terwijl k net een vodafone abbo heb, omdat ios veilig is voor al dit gedoe. Windows laptop ook helemaal gehacked en ben eruit gelocked. 

was sws wel bij t mobile gegaan na einde van abbo want hun zijn net ziggo, bah die klanten service. 

en mijn paypal is ook gehacked en er staat geen tel nummer om ze te bereiken of iets. Echt dom

Reputatie 5
Badge +12

Ze moeten jou wel hebben he!

Ja heb mn ziggo mail weer terug, heb nog een log gevonden van de hacker oAuth hack, dus kijk uit met password manager. Maar is ook dns aanval is niet alleen op mij.  En hij heeft iets afgesproken met ziggo blijkbaar, kan sinds vandaag weer in de ziggo mail kijken

Reageer