Ik heb onlangs een password manager gedownload NordPass. En van daaruit zijn er meer hacks op mijn telefoon geïnstalleerd. Ze stelen data ze hebben mijn ziggo Spotify en Vodafone. Ze hebben zelfs de afscheidsbrief en enigste foto's van mijn vader meegenomen.
Ik heb op 15 oktober afspraak bij de politie. Vodafone maakt mijn oude account kapot. Stuurt nieuwe sim en telnummer.
Aangezien ik hier niet verleng laat ik deze blokken permanent als het kan, want anders uitlokken ze het. Chrome is momenteel hun hack platform je moet uitkijken voor covid waarschuwingen dan is het fraude website. Ze doen ook betalingen op mijn naam met valse creditcards.
Sinds mijn telefoon is gehackt laten ze me niet afbeelding invoegen. Ze laten me ook niet op imgur, als ik mijn telefoon fabrieksinstellingen wil doen krijg je waarschuwing dat bepaalde account en apps blijven. ( zou een professionele reset bij mediamarkt oid werken? )
Maar goed jullie zijn gewaarschuwd. Ze gebruiken ook een neppers playstore dus erg professioneel allemaal.
Ze hebben ook voor 1000e euro's bij fort item gekocht. Ze hebben ook heel reddit van research chemicaliën in handen.
Beste antwoord door Evy
Hi
Jeetje, wat super vervelend! Blij dat ze er mee bezig zijn. Bedankt voor het delen van de waarschuwing!