Sticky

GO GO GO DEALS 2020!

• 18 mei 2020
  • 5 reacties
  • 403 Bekeken
GO GO GO DEALS 2020!
Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 7602 reacties

Daar zijn ze dan weer, onze welbekende GO GO GO DEALS! Pak jij één van onze scherpe deals?

Vandaag (maandag 18 mei) starten we weer met de GO GO GO DEALS: de nieuwe smartphones voor superscherpe prijzen én nieuwe klanten sluiten nu tijdelijk gratis aan bij T-Mobile. Daarmee maken wij het voor iedereen héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland!

Naast gratis aansluitkosten t.w.v. €25,- voor mobiel, hebben we deze periode óók gratis activatiekosten t.w.v. €30,- voor onze nieuwe T-Mobile Thuis klanten! Heb je een T-Mobile Mobiel en Thuis abonnement op één adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Uit & Thuis Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over!

Ben je benieuwd welke deals we voor je hebben klaarliggen? Ga dan snel naar onze webshop!

Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch een prachtig nieuwe smartphone te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement in een handomdraai om naar een abonnement mét smartphone. Heb je een smartphone die eigenlijk helemaal klaar is met leven? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van de prachtige GO GO GO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! 

We zijn natuurlijk erg benieuwd voor welke deal jij bent gegaan! Mocht je vragen hebben, laat het ons weten in een reactie hieronder – we helpen je graag!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GHooijmans 

Ik ben een klant dus ik weet dat niet.

Maar waarom zou je nu alvast niet kunnen verlengen? Je kan vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je huidige contract verlengen.

Wil je een sim only of abonnement met toestel? Sluit via de T-mobile website een nieuwe abonnement af en bij nummerbehoud geef je het Tele2 nummer op, T-mobile gaat zelf na wanneer je contract in kan gaan en zeggen op bij Tele2 dus jij hoeft dan niks te doen.

Maar tot wanneer loopt de actie nu normaal zonder verlenging. Ik kan niet verlenging zoals uw in mijn vraag leest. Ik wil overstappen,  vandaar dat Ik naar de einddatum van deze actie vraag.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GHooijmans 

Dat is geen probleem. 😀

Je kunt nu gewoon verlengen bij T-Mobile, €2,50 extra korting op een abonnement van 5GB of 10GB en geen aansluitkosten.

Met klantvoordeel heb je nog eens €2,50 korting en 2GB extra of €10 korting op unlimited.

De einddatum van de actie is nog onzeker, in december was hij verlengd. 👍

Goede avond.   Kunt u mij vertellen tot wanneer deze go go go deals van 18 mei 2020 lopen.  Wat is de einddatum.   Ik heb nl nog een  contract bij tele2 tot 30 juli 2020. Kan ik dan nu al overstappen naar t-mobile met als ingangsdatum 30 juli met nummerbehoud en uiteraard zonder de 25 euro installatie kosten voor nieuwe klant. Graag uw reactie.  M.vr gr.   Gerard Hooijmans. 

Reageer