Beantwoord

Go unlimited

• 19 januari 2017
  • 3 reacties
  • 714 Bekeken

Ik wil graag overstappen naar Go Unlimited......Is € 35,00 de totaalprijs of komt de toestelbetaling daar nog bovenop?

Graag uw reactie.

Dank.
icon

Beste antwoord door fluxsystem 19 januari 2017, 10:44

@Nederlandonline

Hoi Nederlandonline

De kosten voor de toestel komen uiteraard boven op de genoemde € 35,00 voor Unlimited Go

Ook de kosten voor als je bijvoorbeeld Deezer of Videoland hebt komen hier nog bij.

Reken dus voordat je de overstap maakt, uit wat je per maand kwijt bent.

Dit kan je doen door je abonnement te openen in My T-Mobile, en de kosten die daar staan mee te rekenen boven op de € 35,00

Als er vragen zijn hoor ik het graag

^ Diego
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Wat betaal je nu totaal voor je abonnement (toestel + maandelijkse kosten)? Als je alleen al 45 euro betaalt voor je toestel (dus exclusief abonnement) dan betaal je inderdaad 80 euro per maand. Het is gelukkig niet verplicht om over te stappen!
Ja dan is het niet leuk meer...mijn vaste kosten zijn nu al € 45 ...dus als ik overstap ga ik naar een super bedrag van € 80 pm.....toch?
Reputatie 4
Badge +6
@Nederlandonline

Hoi Nederlandonline

De kosten voor de toestel komen uiteraard boven op de genoemde € 35,00 voor Unlimited Go
Ook de kosten voor als je bijvoorbeeld Deezer of Videoland hebt komen hier nog bij.
Reken dus voordat je de overstap maakt, uit wat je per maand kwijt bent.
Dit kan je doen door je abonnement te openen in My T-Mobile, en de kosten die daar staan mee te rekenen boven op de € 35,00

Als er vragen zijn hoor ik het graag

^ Diego

Reageer