Gratis verhoging internetbundels!

Reputatie 2
  • Oud-medewerker T-Mobile
  • 203 reacties

Wij zien dat jullie meer behoefte hebben aan mobiel internet. Steeds vaker kijk je filmpjes en stream je muziek op jouw Smartphone of tablet. Ook neemt het datagebruik toe door de komst van ons stabielere en snellere 4G-netwerk waardoor gebruik van mobiel internet makkelijker is geworden.
Onbewust internet je meer omdat het sneller gaat en vliegen de MB's door je bundel heen, oeps...

De behoefte aan meer mobiel internet zien we vooral bij klanten met een grotere internetbundel. Om beter aan te sluiten bij jullie internet behoeften hebben we besloten om extra MB’s toe te voegen aan onze grootste internetbundels!
Jullie hoeven daar niets voor te doen en betalen daar uiteraard niets extra’s voor :8

Welke bundels worden vergroot?

* Dit geldt voor internetbundels in combinatie met een Stel Samen & Stel Bij, Stel Samen (Zakelijk) of Samengesteld abonnement.

Voor wie wordt de internetbundel verhoogd?
Voor alle bestaande en nieuwe klanten die een Stel Samen & Stel Bij abonnement of een Stel Samen / Samengesteld abonnement hebben met een internetbundel van 2GB, 5GB of 10GB. Zowel voor zakelijke als particuliere klanten. Ook voor klanten met Stel Samen & Stel Bij Tablet. Jullie worden allemaal geïnformeerd via sms en/of email.

Ik heb een ander abonnement. Hoe krijg ik meer MB’s?
Op onze website kan je alle info hierover vinden!

Veel internet plezier! 🆒:D

87 reacties

Super!!!
Reputatie 2
ja had het vanmorgen ook al gelezen en op nu.nl is er ook al een artikel over ..
Top hoor..:D
Lekker is dat, ik ben al jaaaaren abonnee en heb een bundel van 1750mb dus gewoon pech terwijl een prepaid bundel zelfs nog omhoog gaat. Zwaar belachelijk deze keuze gooi dan iedereen omhoog.
Reputatie 5
Imeld schreef:

Lekker is dat, ik ben al jaaaaren abonnee en heb een bundel van 1750mb dus gewoon pech terwijl een prepaid bundel zelfs nog omhoog gaat. Zwaar belachelijk deze keuze gooi dan iedereen omhoog.

Kun je inmiddels niet al verlengen dan? De bundel die jij hebt (iSmart300 denk ik zo) is al weer een paar jaar oud en bijna 2 jaar uitgefaseerd. Ikzelf heb deze bundel ook nog maar over 2 maanden wordt dit een stel samen en stel bij met een verlenging en profiteer ik automatisch van de extra mb's.
Ja over 3 maanden loopt me contract af idd maar toch ik neem toch ook internet in een bundel af? Apart gebeuren dit.
Reputatie 2
Imeld schreef:

Ja over 3 maanden loopt me contract af idd maar toch ik neem toch ook internet in een bundel af? Apart gebeuren dit.

Het hele gebeuren gaat ook pas volgende maand in ergens in mei als ik dat goed gelezen hebt
Ik heb nu zelf nog een Ismart200 maar ik vindt dit echt wel weer een goede reden om te blijven

Hoezo pech? als jij je abo verlengt kan jij hier toch ook gebruik van maken? het is niet zo dat dit een actie is die een paar weken duurt. dus ik snap het pech hebben even niet
Lekker dus als je 1000 mb (1gb) hebt, zoals ik, bijvoorbeeld dan pis je naast de pot.

Lelijke vorm van discriminatie, waarom de ene bundel wel verdubbelen maar de ander niet :?

Leuk idee maar laat dan iedereen er van profiteren...
Chrisz schreef:

Lekker dus als je 1000 mb (1gb) hebt, zoals ik, bijvoorbeeld dan pis je naast de pot.

Lelijke vorm van discriminatie, waarom de ene bundel wel verdubbelen maar de ander niet :?

Leuk idee maar laat dan iedereen er van profiteren...

Omdat jij nu serieus aan het nadenken bent om die paar euro's extra te betalen voor 2GB extra. Het gat met het geld wordt kleiner dan het gat met de GB's. Dus denk je, ach.. Ik upgrade mijn bundel wel naar 3GB tegen hogere abonnementskosten. En daar zit de winst voor T-Mobile dan weer in. 🙂
lekker dan..
ik betaal gvd 45 euro voor 10gb/maand. enig idee waarom ik 50% meer betaal?
Reputatie 2
Ik heb een 5GB 4G internet abonnement maar betaal hier voor nu €26 euro, ik zie in het overzicht dat dat dit abonnement nu €20 kost. Sinds wanneer is dat en hoe kan ik die korting ook krijgen?
Belachelijke actie van T-mobile om te zeggen dat ze de internetbundels verhogen en doen alsof ze dat voor hun gebruikers doen. Ze zeggen dat ze alleen de hogere (2+GB) verhogen, omdat er is gebleken dat gebruikers van die bundels vaak over hun limiet gaan. De enige reden dat ze alleen die groep doen, en niet de 1GB of 500MB groep, is dat de groep van 1GB en 500MB misschien over de streep kunnen worden getrokken om een duurder abonnement aan te schaffen, wat weer extra vaste inkomsten voor T-mobile oplevert, ipv de variabele extra aanschaf die deze groep doet voor extra MB's. Meer zekerheid van inkomsten voor T-mobile.
Voor niets gaat de zon op, dus T-mobile doet dit echt niet omdat ze zonodig goodwill willen kweken. Ze willen gewoon meer verdienen, en dat is hun goed recht. Maar doe dit niet door een groep gebruikers buiten te sluiten in de hoop dat ze meer gaan betalen, want daaruit spreekt minachting uit voor je klant. Een klant koopt een bundel die bij zijn/haar uitgavepatroon past, probeer die klant niet uit te buiten, T-mobile. Maar behandel iedere klant als koning. Het zou T-mobile sieren als ze alsnog alle bundels verhogen.
Hmm, ik ga ook weleens over mijn limiet van 1 GB heen, maar blijkbaar vind T-mobile het in mijn geval niet nodig om mijn bundel 'gratis te verhogen'. Misschien is T-mobile de klanten met een bundel van 1 GB en kleiner liever kwijt dan rijk.
Nog een reden om T-Mobile vaarwel te zeggen.

Ik word al flink genaaid met een abbo van 38 euro per maand voor 90 minuten en 1 GB data terwijl in de zelfde periode een abbo beschikbaar was met onbeperkt bellen en 5 GB internet voor 40 euro waar ik zelf achter kwam na 3 maanden

En nu dan nog eens een keer geen gratis verhoging van de data????

T-Mobile , jullie moesten je kapot schamen voor het zo omgaan met klanten!!!
Als trouwe klant die al zeker 10 jaar een abbo heeft bij jullie word het hoogtijd jullie te verlaten.

Stelletje Dieven!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Magneto schreef:

Nog een reden om T-Mobile vaarwel te zeggen.

Ik word al flink genaaid met een abbo van 38 euro per maand voor 90 minuten en 1 GB data terwijl in de zelfde periode een abbo beschikbaar was met onbeperkt bellen en 5 GB internet voor 40 euro waar ik zelf achter kwam na 3 maanden

En nu dan nog eens een keer geen gratis verhoging van de data????

T-Mobile , jullie moesten je kapot schamen voor het zo omgaan met klanten!!!
Als trouwe klant die al zeker 10 jaar een abbo heeft bij jullie word het hoogtijd jullie te verlaten.

Stelletje Dieven!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anders gaan we toch naar die 3GB versie met z'n allen? Uiteraard voor het bedrag van 15 euro per maand zoals beloofd in de tabel, weergegeven door een vertegenwoordiger van T-Mobile. Ik zie verder ook nergens het volgende staan:

Prijswijzigingen voorbehouden
of;
Druk- en zetfouten voorbehouden

Dus wordt er i.c.m. deze link: https://www.t-mobile.nl/databundel-verhoging aangegeven dat we kunnen upgraden naar 3GB voor de prijs zoals weergeven bovenaan dit topic: 15 euro. 🙂
Reputatie 4
Badge +11
Ja hoor jaren een abonnement en ik krijg geen databundel verhoging. Dit valt mij echt tegen van tmobile , jammer !
Reputatie 4
Badge +7
Eerst was het dat ik mijn abo moest verlengen, omdat ik anders mijn huidige abo niet om kan zetten en nu val ik weer buiten de boot omdat ik geen 2+GB databundel heb.
En dan wordt er gevraagd of ik niet wil verlengen.
De twijfel om te verlengen is door dit bericht alleen maar toegenomen.
Ik zit al van af het begin bij T mobile ongeveer en na vandaag heb ik toch een vreemd smaak in mijn mond gekregen.
Er wordt blijkbaar met verschillende maten gemeten en mijn 1gb 3g abo pies ik dus mooi naast de pot.

Nu ga ik er stilletjes wel van uit dat meer mensen hier over gaan klagen en dat t mobile de kleinere toch mee gaat nemen in het verhogen van de data bundels.
Ik heb zelfs een t-mobile zakelijk abonnement met 5gb word de mijne ook verhoogd begreep dat we een sms zouden krijgen wat ik niet heb ontvangen?
Snapcount schreef:

Hmm, ik ga ook weleens over mijn limiet van 1 GB heen, maar blijkbaar vind T-mobile het in mijn geval niet nodig om mijn bundel 'gratis te verhogen'. Misschien is T-mobile de klanten met een bundel van 1 GB en kleiner liever kwijt dan rijk.

Ben ik helemaal met je eens! Belachelijk dat dit niet voor alle klanten wordt doorgevoerd.
Behandel iedereen gelijk!

Toen ik onlangs mijn abonnement kon verlengen merkte ik al dat ik als trouwe klant meer moest gaan betalen en er minder voor terugkreeg, ondanks dat blijf ik toch bij t-mobile omdat het qua maandelijkse kosten goedkoper is als b.v. KPN en Vodafone en ik merk dat het netwerk wel degelijk sneller en stabieler wordt.
Belachelijk dat de mensen die een databundel onder de 2GB hebben geen verhoging krijgen! Zelf heb ik een 1GB en ga daar ook wel eens overheen. Behandel a.u.b. iedereen gelijk en verhoog alle bundels, dan lever je pas goeie service T-Mobile!
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Er zijn veel vragen over waarom alleen de hoogste databundels vergroot worden. Dit doen wij omdat wij zien dat vooral de klanten met grotere databundels sneller door hun data heen zijn. Wanneer je regelmatig over je internetbundel heen gaat adviseren wij om je internetbundel via My T-Mobile te verhogen.
2 augustus loopt mijn abonnement af en na deze zoveelste mislukte actie van T mobiel ga ik na 10 jaar afscheid nemen. Ongehoord om je vaste klanten zo te behandelen met deze oneerlijke actie.
AmyP schreef:

Hi allemaal,

Er zijn veel vragen over waarom alleen de hoogste databundels vergroot worden. Dit doen wij omdat wij zien dat vooral de klanten met grotere databundels sneller door hun data heen zijn. Wanneer je regelmatig over je internetbundel heen gaat adviseren wij om je internetbundel via My T-Mobile te verhogen.

Lees: "als je een databundel van 2 GB en groter hebt en je gaat er regelmatig over je datalimiet: hier is gratis een vergroting van je databundel! Goed van ons toch?? Als je een databundel van 1 GB en minder hebt, en je gaat regelmatig over je datalimiet, dan kun je inloggen op de T-mobile site en extra geld aan ons overmaken en dan krijg je ook een grotere databundel."

Zelfs de prepaidgebruikers krijgen een betere deal dan abonnementshouders met een databundel van 1 GB en kleiner.
Snapcount schreef:

AmyP schreef:

Hi allemaal,

Lees: "als je een databundel van 2 GB en groter hebt en je gaat er regelmatig over je datalimiet: hier is gratis een vergroting van je databundel! Goed van ons toch?? Als je een databundel van 1 GB en minder hebt, en je gaat regelmatig over je datalimiet, dan kun je inloggen op de T-mobile site en extra geld aan ons overmaken en dan krijg je ook een grotere databundel."

Zelfs de prepaidgebruikers krijgen een betere deal dan abonnementshouders met een databundel van 1 GB en kleiner.

Ja, maar de hele achterliggende gedachte van deze operatie is om juist deze klanten zoals jij en ik op een hogere databundel te krijgen. Het kost ze dus niks, want mensen die over hun bundel kwamen vervielen automatisch in een datasnelheid van 64kbps zonder bijkomende kosten, maar de bedoeling is dat het wel geld oplevert door upgradende klanten.

De nieuwe frequenties waar straks op uitgezonden wordt kunnen veel meer hebben dan de huidige frequenties. Daarom kunnen ze meer data beschikbaar stellen, het netwerk ligt er toch al. Dus ga je nog meer geld proberen te verdienen aan bestaande klanten. Marktpenetratie.

Daarnaast heb je 90%? van je abonnee's die het geweldig vinden dat je dit zomaar 'kosteloos' voor ze doet en slechts een handjevol mensen die hier komen klagen en nog minder die hun abonnement opzeggen. Die nemen ze voor lief. Win-win voor T-Mobile.
AmyP schreef:

Hi allemaal,

Een grotere onzin reden zou ik niet kunnen verzinnen. Het is hier al meerdere malen vermeld, maar alleen de 2+GB gebruikers krijgen nu gratis meer data, terwijl de 1GB en minder gebruikers maar meer moeten betalen als ze regelmatig over hun limiet heen gaan en de snelheid willen behouden. Dit is gewoon discrimineren van een deel van je klantenbestand, dit kun je als T-mobile gewoon niet maken. Zeg dan gewoon dat je de hogere bundels verhoogt omdat je hoopt dat de mensen dan sneller een duurder abonnement zullen aanschaffen. Maar doe niet alsof je zo goedwillend en vrijgevig bent dat als kado de bundel van nieuwe en bestaande klanten wordt verhoogd.
Mensen vragen niet wat de reden is dat de 2+GB bundels worden verhoogd, mensen vragen zich af waarom de lagere bundels niet worden verhoogd. Dat heeft niets met datagebruik te maken, maar met ongelijke behandeling!!!

Reageer