Gratis verhoging internetbundels!

Toon eerste reactie

87 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Valt 9GAG onder streamen? 😛
Belachelijk! Sinds maart een nieuw abbo en zit al jarenlang bij t-mobile! Dus ze zeggen klanten met in mijn geval 1 GB zal niet sneller op gaan met een 4G netwerk. Maar mensen met een 2G wel die het gratis krijgen! Wat een super slechte service naast vaste klanten toe!!
Belachelijk inderdaad dat 1GB geen verhoging krijgt. Wat een onzin.
Reputatie 6
Badge +17
@chimazi23 en @Maanio

Ik begrijp dat jullie teleurgesteld zijn, maar we hebben ervoor gekozen om de grootste databundels van abonnees te verhogen omdat we zagen dat juist deze klanten vaak over hun bundel heengaan. Als je zelf regelmatig over je bundel heengaat, adviseer ik om je bundel te verhogen. Dan kun je gelijk ook gebruik maken van de verhoging. Meer informatie hierover vind je onderaan deze pagina.

Mocht je trouwens toch over je internetbundel heengaan, dan kom je nooit voor onverwachte kosten te staan. Je internetsnelheid wordt dan automatisch verlaagd zodat je altijd online kunt blijven.

Ik hoop dat ik het wat heb kunnen verduidelijken. Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Persoonlijke e-mail met dit aanbod. Staat echter niet in dat het voor 1Gb niet geldt. Klantenservice: dan heeft u pech. Als je een aanbod doet is het wel zo fatsoenlijk je daar ook aan te houden. Kortom je ben bij T-mobile een nummer en een loser.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Johan10,

Jammer dat je dit zo ervaart, maar het is zeker niet de bedoeling je dat gevoel te geven!

Dat de e-mail ook naar jou verstuurd is, is inderdaad niet handig verlopen. Ik zie wel dat er een aanbod bij de klantenservice is gedaan als tegemoetkoming, maar dat je hier uiteindelijk niet op in bent gegaan. Ik snap je frustratie over de persoonlijke e-mail, maar helaas kunnen we hier verder niets voor je in betekenen.

Als we echter nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂
Aanbod was dat tegen geringere bijbetaling extra Gb voor een maand. Kreeg daarna een contract voor verhoging 1 naar 2 Gb voor natuurlijk bijbetalen. Had daar niet om gevraagd. Punt is trouwens dat je niet zomaar een aanbod in kan trekken. Juridisch niet, maar zeker niet fatsoenshalve. Dus dat je niets kunt betekenen is ook zo'n farce. Je kunt wel (gewoon je belofte nakomen), maar je wilt niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Johan10,

Ik heb je even een privébericht gestuurd met meer informatie hierover!

Ik zie je reactie hierop graag tegemoet! 🙂
voor mezelf vind ik het een prima atie. Van 2 naar 3. Wel naar voor alle andere gebruikers met <2GB.
Super!
Juist de mensen met bundel van 1 fb hebben de verhoging nodig degene die meer hebben hebben al erg bewust gekozen voor meer GN en hebben zeker niet meer nodig.
Reputatie 6
Badge +13
Skifiets schreef:

Juist de mensen met bundel van 1 fb hebben de verhoging nodig degene die meer hebben hebben al erg bewust gekozen voor meer GN en hebben zeker niet meer nodig.

Er is vooral gekeken welke mensen vaak meer data bijkopen en dat is gebleken dat vooral de hogere bundels gewoon meer gebruiken.

Reageer