[Info] KNIPPR stopt tv-dienst op 1 juni 2018

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 3216 reacties
Hoi allemaal,

Zoals jullie weten stopt KNIPPR de tv-dienst op 1 juni 2018. In dit topic kun je hier alle informatie over vinden!

Het abonnement stopt automatisch per 1 juni. Hier hoef je niets voor te doen. De abonnementskosten waren voor de maand juni al op € 0,00 gezet. Zo weten wij zeker dat je geen dag teveel hebt betaald.

Alle KNIPPR apps (iOS-Android-AppleTV-SamsungTV-AndroidTV) zijn stopgezet. Je kan hierop niet meer inloggen. Ook de webplayer via de website is per 1 juni niet meer te gebruiken.

Aanbiedingen via KNIPPR
Liever online TV blijven kijken? Maak dan gebruik van het speciale kennismakingsaanbod. Geniet drie maanden lang van ‘NLZIET’ voor € 0,01. De vouchercode heb je ontvangen van KNIPPR. Voer de vouchercode in op de website van NLZIET: https://www.nlziet.nl/nl/actie/knippr/
Let op: deze actie is geldig tot en met 31/08/2018.

Wachtwoord vergeten om in te loggen voor de facturen?
Je kan niet meer inloggen via de apps, maar wel op een laptop of pc via de website. Zweef met de muis over het woord ‘INLOGGEN’ rechtsboven in je scherm. Wacht totdat je de pop-up ‘wachtwoord vergeten’ ziet. Klik vervolgens op dit blokje, zodat je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

Hoe kan ik mijn openstaande bedrag betalen?
Heel simpel! Je kunt het bedrag handmatig overmaken via internetbankieren naar de onderstaande bank. BELANGRIJK: Vermeld altijd het factuurnummer en/of je 22cijferige klantnummer. Deze kan je terugvinden op de factuur.
KNIPPR
Den Haag
BNP Paribas IBAN NL14BNPA0227680723

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens verwijderen?
We zorgen ervoor dat je tot 1 september je facturen kan inzien en downloaden. In de eerste week van september zal T-Mobile alle persoonlijke gegevens zoals je naam, emailadres en bankrekeningnummer definitief verwijderen uit de systemen van T-Mobile.

Hoe kan ik mijn facturen inzien en/of downloaden?
Om je facturen te downloaden maak je gebruik van de volgende link: https://mijn.knippr.nl/facturen
Log in met je emailadres en wachtwoord. Je krijgt het onderstaande scherm te zien.

Klik op ‘Bekijk’. Je krijgt het onderstaande scherm te zien. Hier kan je de factuur in de vorm van een PDF downloaden.

3 reacties

Tweede poging!

Via mijn TV Box krijg ik de zender 372 - Stingray Brava Europe aangeboden. Indien ik de zender 371 Stingray Brava Dutch wil zien dan moet een abonnement nemen op het themapakket Kids & Music. Naast Stingray Brava Dutch krijg ik dan een hele hoop zenders voor kinderen waarin ik absoluut niet geïnteresseerd ben.

Vraag: Waarom wordt de zender 371- Stingray Brava Dutch niet in Basispakket aangeboden in plaats van de zender 372- Stingray Brava Europe? Per slot van rekening zijn wij hier in Nederland.

Ook een optie zou kunnen zijn om alleen de zender 371 Stingray Brava Duch "A la Carte" aan te bieden, zoals dat ook bij Knippr het geval is/was.
Reputatie 5
Badge +5
Ik hoop dat T-mobile spoedig met een alternatieve oplossing komt, tot op heden heb ik buiten KPN Play en NLziet nog geen andere aanbieders van internet tv gevonden.KNIPPR was voor ons huishouden ideaal. We hebben met veel plezier gebruik gemaakt van KNIPPR (via AppleTV). Je ziet duidelijk dat de markt aan het verschuiven is en TV on-demand en TV on the go winnen aan populariteit.
Reputatie 6
Badge +5
Hi TigermanMcCool,

Dat vind ik een hele goede! Ik vind het ook altijd te gek als ik dit soort vragen krijg. Op deze manier horen we wat er speelt en waar onze klanten behoefte aan hebben. Zou je deze vraag ook willen plaatsen in het grote wishlist topic? Hier zijn alle wensen samengevoegd. Met dit lijstje ga ik weer op pad om zoveel mogelijk gedaan te krijgen bij onze product managers. Als deze vraag bij vele klanten speelt, dan willen wij er graag voor zorgen dat we dit binnen ons pakket hebben! Ik kan niets beloven, behalve dat ik mijn best ga doen. Kortom: work in progress.

Reageer