Sticky

[Info] Onderhoud in mei: My T-Mobile en My T-Mobile Thuis

  • 4 mei 2021
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken
[Info] Onderhoud in mei: My T-Mobile en My T-Mobile Thuis
Reputatie 7
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 5051 reacties

We werken continu aan de verbetering van onze systemen en ons netwerk, zodat jij altijd optimaal gebruik kunt maken van onze services. Daarom voeren wij onderhoud uit in de nacht van woensdag 5 mei op donderdag 6 mei tussen 00:00 uur en 04:00 uur. 


Voor wie geldt dit?
Dit is algemeen onderhoud en geldt voor iedereen. Onze E-shop (online bestellingen) is niet bereikbaar en de My-omgeving zal gedurende het onderhoud offline zijn. Je kunt tussen 00:00 en 04:00 daarom niet gebruikmaken van My T-Mobile en My T-Mobile Thuis en kunt ook geen online bestellingen plaatsen.

 

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van woensdag 5 mei op donderdag 6 mei tussen 00:00 uur en 04:00 uur.

Let op: tijdens dit onderhoud is het niet mogelijk om in te loggen op de My T-Mobile app en website en op My T-Mobile Thuis. Je kunt tijdens deze periode ook geen MB-aanvullers kopen of PrePaid opwaarderingen doen. Excuses voor het ongemak.

 

Wat moet jij doen? 
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen.

 

Verandert er nog iets?
Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!


3 reacties

Reputatie 1

Hopelijk worden hiermee de diverse routeringissues die spelen eindelijk eens opgelost.

Reputatie 4

Hopelijk worden hiermee de diverse routeringissues die spelen eindelijk eens opgelost.

Deze onderhoud werkzaamheden hebben niks te maken met je thuis product 

Reputatie 1

Hopelijk worden hiermee de diverse routeringissues die spelen eindelijk eens opgelost.

Deze onderhoud werkzaamheden hebben niks te maken met je thuis product 

oh, dat is jammer.. Ik had even de hoop dat er wellicht een oplossing in zicht was.

Reageer