Beantwoord

[Info] Per ongeluk een pushmelding verstuurd via My T-Mobile App


Reputatie 7
Badge +18
  • T-Mobile Moderator
  • 13063 reacties
Hi allemaal,

Er is zojuist een pushbericht via de My T-Mobile App verstuurd naar onze klanten. Dit is per ongeluk gebeurd, dus onze excuses voor de verwarring! Je kunt het bericht als niet verzonden beschouwen en gewoon wegklikken. We gaan kijken hoe dit is gekomen en laten het ook weten als we iets hebben ontdekt!


icon

Beste antwoord door David 16 mei 2018, 15:35

[Update 15:34] De problemen met de My T-Mobile App zijn gelukkig allemaal ondertussen opgelost! 🙂

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Als antwoord op "Test Push"

Successvol ontvangen 😉

Ik gok dat jullie nieuwe opties voor push functionaliteit zijn aan het testen? ^^
Reputatie 7
Badge +18
[Update 11:56] De eerste ontdekking is dat het om klanten gaat die de My T-Mobile App hebben en een telefoon hebben die op Android draait. We gaan verder onderzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren, zodat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurt! We'll keep you posted!
:? Na klikken op het pushbericht kom ik bij de My T-Mobile App. Daar moet ik mijn gegevens invoeren, terwijl deze altijd automatisch worden ingevuld. Ook zelf/rechtstreeks naar de App gaan werkt niet zonder dat ik mijn inlognaam en wachtwoord in moet voeren. Ook nieuw. Mogelijk een gevolg van het pushbericht?
Reputatie 2
Ik kan sinds het pushbericht niet meer inloggen op de app. Heb via de website een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar de app vreet 'm niet. 😞
Reputatie 3
Na het klikken op het pushbericht kan ik niet meer inloggen op de app. Net als Ari dus. Heb de gehele app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu moet ik me opnieuw aanmelding met mijn inloggegevens, maar krijg nu steeds de melding "inloggen lukt momenteel niet, probeer het later opnieuw".
Reputatie 1
Ik kan wel inloggen maar krijg vervolgens de melding dat er een storing is en dat ik alleen oude gegevens zie. Die zie ik niet maar wel de knop om op te waarderen 🆒
Reputatie 7
Badge +18
Hi all,

Op het moment is er inderdaad een probleem met de My T-Mobile App. We weten niet of dit in verband staat met de melding, maar er wordt in ieder geval hard gewerkt om alles op te lossen en te achterhalen waar het nou precies verkeerd ging. We laten het weten wanneer alles is opgelost! 🙂

@KeiichiroNL, wie weet...... 😉
Reputatie 7
Badge +18
[Update 15:34] De problemen met de My T-Mobile App zijn gelukkig allemaal ondertussen opgelost! 🙂
Reputatie 3
David schreef:

[Update 15:34] De problemen met de My T-Mobile App zijn gelukkig allemaal ondertussen opgelost! :)



Problemen wellicht wel opgelost, maar zowel mijn man met Android telefoon als ik met Android telefoon moesten allebei de T-Mobile App verwijderen en vervolgens opnieuw installeren, anders bleef de melding "kan uw gegevens niet updaten" zichtbaar, wellicht tip voor andere klanten die hetzelfde probleem hebben.

Reageer