Beantwoord

Leuke Prijsvraag van T-Mobile met te gekke prijzen.

• 10 augustus 2020
  • 41 reacties
  • 3631 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20

Neem plaats op je ligbedje, pak een drankje en doe je zonnebril op, want hier ben je wel even zoet mee! Deze leuke maar soms moeilijker Unlimited Woordzoeker is speciaal voor ons.

Speel dit zomerse spelletje uit en maak kans op zonnige prijzen.

Ik heb hem al ingestuurd, soms had ik wel wat hulp nodig.

Met dank aan @Waqqas 👍🏻

Woordzoeker klik hier 

Veel succes!

icon

Beste antwoord door Dominique15 28 augustus 2020, 15:32

Is er al een uitslag? En zijn hier winnaars? :)

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 2

Hij is inderdaad lastig :sweat_smile:  Ben al een tijdje bezig...

Reputatie 7
Badge +18

Het is zeker even zoeken maar erg leuk voor in je vrije tijd en de prijzen waarop je kans maakt is de moeite zeker waard 😉

Reputatie 7
Badge +20

Leuk tijdverdrijf.

Help elkaar en laat even horen wie er in de prijzen is gevallen.

ik had vooral veel moeite met het vinden van “dierentuin, Surfplank, ijsblokjes en luieren.
Groetjes

Reputatie 2

ik heb hem inmiddels ook verstuurd. ik bleef heel lang hangen op strandhanddoek, terwijl die eigenlijk niet te missen is zou je zeggen :laughing:

Reputatie 7
Badge +20

ik heb hem inmiddels ook verstuurd. ik bleef heel lang hangen op strandhanddoek, terwijl die eigenlijk niet te missen is zou je zeggen :laughing:

Ik kon er eerst ook alleen “handdoek” van maken. 🤣👍🏻💁‍♀️ 

Heb hem ook bijna af...pfff.

Kleine tip voor hen die dit (wel aan te bevelen) in een browser doen.

Doe even Ctrl-F en geef een significante letter op van het woord, zoals de woorden bijv. met een Z, dan hoef je alleen maar rond de gearceerde letter te kijken, scheelt veel zweet !!

Reputatie 7
Badge +20

Hahahaha niet zo gemakkelijk maken.

Hebben jullie hulp nodig? Kom maar op ik heb nog een paar screenshots gemaakt misschien kan ik helpen☺️

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben net begonnen en al aardig op weg…
Bedankt voor de tips hierboven ! :blush:

Ik ben klaar met zoeken ;) 

Reputatie 7
Badge +20

@Seccie zonnescherm midden onder  op een na laatst Lijn

Reputatie 7
Badge +11

Die had ik al @CrisTien :rofl:

Na het afmaken can de woordzoeker krijg ik helaas alleen een roze scherm te zien. Kan hem wel weer opnieuw openen via de mail en krijg dan de optie om naar het formulier te gaan maar  als ik daar op druk krijg ik wederom het volledig roze scherm. Met Safari op de iPad. En omdat het gelinkt is aan cookies kan ik het niet op een ander apparaat openen 😞 Iemand een idee?

Edit; nou daar was ik snel achter. Het was de adblocker die in de weg zat!

Ik zoek me wild naar badpak, help!!

Reputatie 7
Badge +18

@RobertBoe 

Links naast airco en insmeren. Loopt symmetrisch mee.

zo dat was wel een leuke bezigheid

ik hoefde alleen mijn gegevens niet in te vullen..ik kon gewoon versturen 🤷‍♀️ als het nou maar wel goed is gegaan...

Reputatie 7
Badge +18

@gabrielle1986 

Pas nadat je de puzzel klaar hebt krijg je een scherm te zien waar je je email enzo moet invullen zodat T-Mobile je kan contacteren als je een prijs hebt gewonnen.

@gabrielle1986

Pas nadat je de puzzel klaar hebt krijg je een scherm te zien waar je je email enzo moet invullen zodat T-Mobile je kan contacteren als je een prijs hebt gewonnen.

ja ik heb hem klaar...kreeg geen scherm waar ik alles moet invullen, wellicht nog ingelogd? 

kon alleen op versturen drukken

Reputatie 7
Badge +18

@gabrielle1986 

In de voorwaarden staat indien van toepassing vul de gegevens in dus misschien was je ingelogd ofzo?

De woordzoeker had ik binnen 2 uur klaar, alle woorden afgestreept en dan, niks, veld blijft staan en geen knop om in een ander veld te komen  of je gegevens door te geven.

Adblocker staat uit en de klantenservice van t-mobile komt er ook niet uit, ze verwijzen me door naar deze website voor hulp ( www.unlimited-woordzoeker.t-mobile.nl ) en die site werkt ook al niet.

Neem plaats op je ligbedje, pak een drankje en doe je zonnebril op, want hier ben je wel even zoet mee! Deze leuke maar soms moeilijker Unlimited Woordzoeker is speciaal voor ons.

Speel dit zomerse spelletje uit en maak kans op zonnige prijzen.

Ik heb hem al ingestuurd, soms had ik wel wat hulp nodig.

Met dank aan @Waqqas 👍🏻

Woordzoeker klik hier 

Veel succes!

Vakantieliefde staat er bij mij niet op, en Hydraten niet 

Vakantieliefde staat er bij mij niet op, met 4 man gezocht.

Boven de letters h o t van het woord hotel staan de letters f d e zijnde diagonaal de laatste drie letters van het woord vakantieliefde.

Boven de letters h o t van het woord hotel staan de letters f d e zijnde diagonaal de laatste drie letters van het woord vakantieliefde.

Had hem net gevonden dank u wel, nu nog bikinilijn

Reputatie 7
Badge +18

@martinvoort

Bikini lijn loop van linksboven schuin naar rechts beneden door hydrateren, vakantieliefde en ijsblokjes 🙂

Kijk tussen de dr van hydrateren, tussen de ie van liefde en tussen de kj van blokjes.

Ik heb een hoop woorden gevonden maar t lukt me toch niet om de puzzel af te krijgen. Wie helpt mij?

Reputatie 7
Badge +18

@Geeske1991 

Noem de woorden maar die je niet hebt 😉

Reageer