Beantwoord

Lever je oude toestel in voor korting in de T-Shop of online!

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Jouw oude toestel is geld waard! Ga je een nieuw abonnement afsluiten of vernieuwen óf wil je korting op accessoires? Lever dan je oude toestel in bij een van de T-Shops. Op onze website kun je een indicatie krijgen van wat jouw toestel waard is. Het is natuurlijk zonde om dit niet te doen als jouw toestel ligt te verstoffen in je bureaula! ;)

Vergeet niet van te voren een back-up te maken van je gegevens. Hoe je dit doet vind je terug in de toestelhulp. Lever je toestel ook zo compleet mogelijk in. Dus mét oplader en als het even kan het liefst in de originele verpakking.
icon

Beste antwoord door Amy 8 april 2016, 13:41

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn toestel ook inruilen bij mijn online bestelling?
Wanneer je online bestelt kun je jouw bestelling ophalen in een T-Shop. Nadat je bestelling verwerkt is bellen we je als jouw bestelling klaar ligt. Je kunt je oude toestel vervolgens meenemen naar de T-Shop. In de T-Shop wordt de inruilwaarde van het toestel bepaald en verrekend.

Hoeveel toestellen mag ik inruilen?
Je kunt maximaal 5 toestellen in één keer inruilen. Dit geldt voor zowel telefoons als tablets. We tellen de korting op en trekken dit volledige bedrag af van je nieuwe aankoop.

Moet het toestel van T-Mobile zijn?
Nee hoor, je toestel hoeft niet per se van T-Mobile te zijn. Je kunt elke werkende telefoon of tablet bij ons inruilen. Het maakt ook niet uit of het toestel een simlock heeft.

Wat is mijn toestel waard?
Op deze pagina kun je een indicatie van de inruilwaarde bekijken. In de T-Shop wordt gekeken wat jouw toestel daadwerkelijk waard is. Staat jouw toestel er niet bij? In de T-Shop kunnen onze collega's alsnog de toestelwaarde bepalen.

Kan ik contant geld krijgen voor mijn toestel?
Nee, dit is niet mogelijk. Je moet de inruilwaarde direct besteden in de T-Shop.

Vragen hierover? Stel ze in dit topic!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Veelgestelde vragen

Kan ik mijn toestel ook inruilen bij mijn online bestelling?
Wanneer je online bestelt kun je jouw bestelling ophalen in een T-Shop. Nadat je bestelling verwerkt is bellen we je als jouw bestelling klaar ligt. Je kunt je oude toestel vervolgens meenemen naar de T-Shop. In de T-Shop wordt de inruilwaarde van het toestel bepaald en verrekend.

Hoeveel toestellen mag ik inruilen?
Je kunt maximaal 5 toestellen in één keer inruilen. Dit geldt voor zowel telefoons als tablets. We tellen de korting op en trekken dit volledige bedrag af van je nieuwe aankoop.

Moet het toestel van T-Mobile zijn?
Nee hoor, je toestel hoeft niet per se van T-Mobile te zijn. Je kunt elke werkende telefoon of tablet bij ons inruilen. Het maakt ook niet uit of het toestel een simlock heeft.

Wat is mijn toestel waard?
Op deze pagina kun je een indicatie van de inruilwaarde bekijken. In de T-Shop wordt gekeken wat jouw toestel daadwerkelijk waard is. Staat jouw toestel er niet bij? In de T-Shop kunnen onze collega's alsnog de toestelwaarde bepalen.

Kan ik contant geld krijgen voor mijn toestel?
Nee, dit is niet mogelijk. Je moet de inruilwaarde direct besteden in de T-Shop.

Vragen hierover? Stel ze in dit topic!
Kan ik ook een niet meer werkende iphone 6 16GB inruilen voor geld en hoeveel is deze dan nog waard?
Reputatie 3
Hoi,

Op deze pagina kun je berekenen wat een werkende iPhone 6 16GB waard is, met lichte gebruik sporen (173,-) https://www.t-mobile.nl/toestelinruil

Maar ik durf niet te zeggen wat een niet-werkende nog waard is en zo ja wat T-Mobile daarvoor geeft. Maar als ze er iets voor geven zal het enkele tientjes zijn. (gezien de Apple Premium reseller er op dit moment maar 32,- voor geeft)

Op marktplaats etc zijn kapotte iPhones soms nog best veel geld waard, wellicht een idee om de telefoon daarop te zetten?
hallo vraagje als ik in april mag verlengen ik heb een s6 64gb maar er zitten 3 diepe krassen in het scherm er zit nu een laag overheen maar die krassen zitten daaronder kan ik hem dan wel gewoon inruilen wat zijn daar de voorwaarden van??

Groeten, Remco
Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Remco,

Slim dat je dit even navraagt! Ik heb jouw vraag direct ook verplaatst naar het topic met meer informatie hierover. In bovenstaande berichten vind je hier meer informatie over.

Je kunt in dit geval het beste met je toestel even langs een van de T-Shops. Daar kunnen ze precies zien of het toestel nog bruikbaar is en daar berekenen ze ook de waarde van het toestel voor je. :D

Trek je aan de bel als je nog vragen hebt?
Hoe kan het zijn als ik mijn mobiel opstuur voor een waardebepaling en niet mee eens zijn met het geboden bedrag, dat ik niks meer hoor op mijn mail wanneer ik mijn mobiel retour gestuurd krijg. Ben hem nu al 6 weken kwijt. Dit alles via jullie site geregeld met bedrijf waar mobile zaken mee doet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Robkorn,

Dat duurt inderdaad wel behoorlijk lang! Toevallig wel een bevestiging gehad dat jouw toestel ook daadwerkelijk werd teruggestuurd?

Je kunt contact met dit bedrijf (Teqcycle) opnemen via e-mail of telefoon: uwverkoop@teqcycle.com of 020 - 41 27 920 (bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00). Zij kunnen je vertellen wat de huidige stand van zaken is en je hier verder bij helpen.

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer