Beantwoord

Neppe aanbieding

Ik krijg nou voor de 2de keer de zelfde mail met een neppen aanbieding. Hoezo nep hoor ik u denken, ik kon mijn internet een jaar geleden al unlimetid maken voor 10 euro per maand meer. Oké in de spam die jullie mij gestuurd hebben zou ik iets voordeliger uit zijn. Maar die 1 cent verschil gaat niemand merken. Inderdaad 1 cent aangezien het nu 9.99 euro meer zou kosten om unlimmetid te gaan. Daarom zou ik u graag vragen om de volgende keer mij over te slaan als u weer een actie van niks heeft.

Mvg teleurgestelde klant.
icon

Beste antwoord door David 10 november 2018, 13:42

HI Lahaya86,

Sorry voor de dode mus! Een cent verschil is inderdaad wel vrij karig!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk om welke e-mail het gaat. Zou je misschien een screenshot mee kunnen sturen in jouw reactie? Ik zie dat je op dit moment Go Up hebt, dus dan kan het zijn dat je om die reden een bericht over Go Unlimited ontvangt, waarmee je voor slechts €10,- of €9,99 alles onbeperkt krijgt. Op zich niet heel vreemd om je daar op te attenderen via de e-mail, toch?

Je kunt sowieso altijd jouw voorkeuren voor berichten van ons wijzigen. Op die manier ontvang je de berichten die jij interessant vindt en blokkeer je de berichten die irrelevant zijn voor jou. Je kunt dit direct via My T-Mobile regelen.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
HI Lahaya86,

Sorry voor de dode mus! Een cent verschil is inderdaad wel vrij karig!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk om welke e-mail het gaat. Zou je misschien een screenshot mee kunnen sturen in jouw reactie? Ik zie dat je op dit moment Go Up hebt, dus dan kan het zijn dat je om die reden een bericht over Go Unlimited ontvangt, waarmee je voor slechts €10,- of €9,99 alles onbeperkt krijgt. Op zich niet heel vreemd om je daar op te attenderen via de e-mail, toch?

Je kunt sowieso altijd jouw voorkeuren voor berichten van ons wijzigen. Op die manier ontvang je de berichten die jij interessant vindt en blokkeer je de berichten die irrelevant zijn voor jou. Je kunt dit direct via My T-Mobile regelen.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag!

Reageer