Vraag

Nieuw en verbeterd forum live! Feedback? Meld het hier!

Reputatie 5
Geachte dames en heren van het forum (tromgeroffel)!

Het T-Mobile forum heeft niet alleen een nieuw design, maar ook verbeterde functionaliteiten!
En zojuist zijn we live gegaan!

Omdat we net live zijn kunnen jullie nog wat zaken tegenkomen die niet naar behoren werken.
Mocht jij nog ergens tegenaan lopen, dan stellen we het zeer op prijs als je hier een beschrijving geeft van het issue met eventuele foto’s van de melding die je krijgt. Dan zetten we dit erbij op de “to-do list”.

De volgende zaken kan je tegenkomen en zijn/gaan we mee aan de slag:
• De zoekindex wordt momenteel samengesteld. In eerste instantie zullen er dus beperkt aantal zoekresultaten beschikbaar zijn. Dit zal de komende dagen automatisch verder worden aangevuld.
• De opmaak in sommige topics staat nog niet goed op het nieuwe forum
• Rapporteren en plaatsen van een bericht duurt lang
• Geboortedatum staat niet goed en bij wijziging springt hij weer terug

Hieronder alle verbeterde functionaliteiten op een rij:
VERBETERD OP HET FORUM

Vind sneller een antwoord op jouw vraag
De verbeterde zoekfunctie zorgt ervoor dat jij snel het beste antwoord op jouw vraag kan vinden.

Blijf op de hoogte
Markeer topics als favoriet en ontvang updates per e-mail.
Ben je nu geabonneerd op topics en wil je hiervan op de hoogte blijven?
Stel deze dan opnieuw in op het vernieuwde forum.

Waardeer reacties van andere forumgebruikers
Goede reacties gezien? Geef ze waardering door ze te liken!
En ontvang waardering voor jouw eigen bijdragen.

Nieuwe badges
Bestaande badges die je hebt verdiend voor jouw expertise
of activiteit verdwijnen en worden later dit jaar vervangen door
een hele nieuwe set aan badges. Denk hierover mee met ons. https://forum.t-mobile.nl/t-room-420/nieuwe-badges-badges-verdienen-222174/index7.html#post1172448

Overige verbeteringen/wijzigingen
• Voeg nu heel makkelijk foto’s en video’s toe aan je bericht
• Verbeterde profiel widget met o.a. een topic, reactie en beantwoorde vragen teller
• Geeft iemand nuttige tips, goede antwoorden of vind je hem/haar leuk? Volgen maar!
• Optie om topic aan je favorieten toe te voegen, ook als je niet hebt deelgenomen aan het topic
• Eenvoudig markeren van antwoorden als het antwoord geeft op jouw vraag
• Wijzig jouw instellingen voor notificaties en privacy opties
• De lay-out van privéberichten is veranderd. Je begint weer met een lege inbox 😃

We wensen je veel plezier op het vernieuwde forum!

This topic has been closed for comments

139 reacties

Reputatie 5
Wat ik jammer vind is dat de opmaak weg is. Wil je een link in een bericht zetten dan moet je die handmatig erin zetten. De codes ken ik maar vond de button om te linken erg handig en tijdbesparend.

Verder verfrissend en vernieuwend. Even mee spelen en kijken wat ik tegen kom. 🙂
Reputatie 6
Badge +12
Ziet er allemaal netjes uit! 🙂

Ik zie hem hier nog niet staan dus ik meld hem maar even:
- Als ik op Markeer forums als gelezen klik gebeurd er helemaal niks? geen foutmelding helemaal niks, dit is in Opera.

Dan nog een feedback:
- Wellicht kunnen jullie er alsnog voor kiezen om Merk Toestel en Type Toestel tot 1 te maken? Dat lijkt mij althans handiger 🙂

Voor de rest tip top in orde!

Klopt het overigens dat je de volgers weer opnieuw moet instellen?

Nog 1 vraag 🙂
Mag je nu ook ''onbeperkt'' je reactie bewerken?
Reputatie 5
Dan gaan we natuurlijk ook gelijk de mobiele versie proberen. 😉

1 woord... wow super lay out!
Reputatie 6
Badge +12
Juist! de mobiele versie ziet er inderdaad goed uit! nu kun je eindelijk ook eenvoudig switchen tussen de mobiele en desktop versie! super!
Reputatie 5
En de handtekening is verdwenen.
Je kan die terug halen via Google ergens. Maar ben er nog niet achter hoe dit precies werkt. 🙂

Het is nu tenminste wel goed leesbaar. 🆒

Edit Direct na het plaatsen is de handtekening niet zichtbaar. Wel in mijn reactie hierboven. Bij deze dus nog niet.
Klopt het dat we de abonnementsvorm niet meer in kunnen zien? Dat is voor overige klanten misschien niet zo heel erg maar voor ons klant experts toch wel handig om een gerichter antwoord te geven. Of heb ik het gewoon nog niet kunnen vinden?

Ik kan mijn handtekening helemaal niet opslaan. Net zoals leeftijd en geslacht. Steeds vul ik het in en bij opslaan is het weer blanco.

En klopt het dat wij klant experts geen antwoorden meer kunnen markeren? Nu heb ik bijvoorbeeld net een vraag beantwoord, klant heeft ook gezegd dat dat gewerkt heeft dus eigenlijk is het topic daarmee beantwoord.
Komt bij mij meteen de volgende vraag op. In het menu zit nu rechts een link om direct naar de onbeantwoorde topics te gaan maar ik ga er vanuit dat beantwoorde topics niet automatisch gesloten worden, dus gaan er zo niet een hoop vragen over het hoofd gezien worden van mensen die aanhaken in een al beantwoord topic met hun eigen vraag die over hetzelfde gaat?
Reputatie 5
Badge +11
Het nieuwe forum ziet er errruug strak uit! Ook de knop om te switchen tussen de mobiele en desktopversie is heel handig. 😃
Wat wel handig zou zijn: als je een reactie op een topic plaatst, duurt het best even voordat die geplaatst is. Misschien is het goed om een "even geduld a.u.b." te laten zien als je op "Plaats" klikt. Nu krijg je namelijk het idee dat er niets gebeurt. Ik heb ook het idee dat de algehele snelheid van het forum er niet op vooruit is gegaan. Kan er misschien ook mee te maken hebben dat het forum net live staat?
Reputatie 6
Badge +13
Ziet er allemaal goed uit! 🙂
Erg mooie lay-out, en alles is overzichtelijk!

Ook de mobiele versie ziet er strak en verzorgd uit! TOP! 😃
Reputatie 5
Badge +11
De e-mail notificaties werken nog niet helemaal goed... 😉
Op mijn ipad werken links niet maar dat kan ook aan mijzelf liggen, ik en mijn iPad liggen altijd overhoop.

Ik zal morgen eens een oog werpen op al dat moois, het is te lekker buiten om voor een beeldscherm te kruipen nu 🙂
Hmmmmm.....

FF wennen maar zier er geloof ik wel netjes uit ! Ik moet alleen op mijn lappy denk ik de zoom functie aanpassen alles is een tikkie groot maar dat is geen nadeel !! Op de ipad werken wat bookmarks niet meer daar kom ik denk wel overheen 🙂

En ik ben erg blij met de handige foto en video plaats optie !

wat ziet het er geweldig uit, mooi in de stijl van jullie nieuwe website! zelf vind ik het nogal omslachtig om bij onderwerpen met veel posts steeds door de scrollen naar achteren als ik een update wil zien. Is er in dit forum nu een functie om de laatste post boven aan te tonen?
Verder echt zo doorgaan, dit is een top forum!!!!
Reputatie 6
Badge +13
@DennisAmeling

Ik zie het! Hahaha. 😛

De mobiele versie is 1000x beter als de vorige!
Ook zit er nu een functie voor desktop versie op!
En verder kun je ook beter navigeren.

Ik zie wel wat verwarrends....

Als je op de eerste "pagina" ben heb je al de optie te reageren... je kan als je dus niet oplet (daar ben ik zelf vrij goed in) erg snel een reactie plaatsen terwijl de vraag als is beantwoord op de achterliggende pagina(s) Het zou beter zijn als de optie om te reageren alleen onderaan de laatste post komt te staan niet onderaan elke pagina. Verder niets dan goed (tot nu toe 🙂 )
Ik heb op deze post van jou even het hartje getest 😛

edit: dat komt dus gewoon onderaan en niet onder de post waar je op reageert..... Was voor Leroy lolz
Reputatie 5
Het rapporteren van een bericht duurt wel erg lang. Is zeker een minuut bezig met versturen. :S
Reputatie 6
het ziet er mooi uit
is wel weer even wennen er aan
Reputatie 6
Badge +13
@iamPuk

Is dat het bericht waar erin gescholden wordt?
En die een dubbele topic heeft aangemaakt?

Ook een bericht plaatsen duurt erg lang. Zeker wel 15 seconden.

@JohnH

Haha, dankje! Heb er ook 1 terug gedaan! 🙂
Gelukkig, ik dacht dat het alleen hier erg traag was..... Het is wel heel erg lastig dat een topic niet opent op de laatste post en dat er niet bovenaan de pagina een optie staat direct naar de laatste post te jumpen maar dat is misschien wennen.
Reputatie 4
Kan het weinig testen behalve op mobiel, maar reageer systeem is een stuk beter!
Reputatie 6
Badge +12
De pagina met alle moderators en wie er online zijn mis ik ook nog.
Of komt dat niet meer terug?

Zo Dennis jij bent dus al 44 jaar?
Reputatie 5
Badge +11
@Davy
Oeps! 😛 Dat is niet helemaal goed gegaan bij de migratie. Geboortedatum staat nu op 1 januari 1970 en als ik het wijzig gaat hij gewoon weer terug naar die datum. @Arianne verbeterpuntje?
Reputatie 7
Badge +9
Jesusmina, die Like button is HUGE. Mag wel een tikkie kleiner.... 😉 (En de edit button doet aan verstoppertje. Heeft de vormgever een brilletje nodig?)

Waarom moet ik tegenwoordig de BB opmaak ZELF typen? Welke halve gare idioot leek dat een goed idee?! Breng de opmaak balk terug!.... (Ik dacht dat het idee was om NIET te richten op developers, dus sinds wanneer kennen klanten de [] [/] codes en gaan ze die steeds typen? Is dat er nou echt niet uitgekomen tijdens de betatest?)

Kan ik ook ergens instellen dat ik meer dan 8 posts per pagina kan zien? Wordt een beetje vermoeiend na 5 pagina's.....

En de Enquete popup zwerft ook nog steeds rond.. 😛

Verder zal ik mijn mond maar houden over al dat wit. Het is ondertussen 00:01 en ik krijg er wat migraine van, lang leve night-mode op m'n Note 3... 😉

Vind het niet echt meer op een forum lijken, tbh. Meer een website waarvan de CSS het niet doet.... Alles zweeft een beetje in de loze ruimte nu. Mrgoed, ik heb altijd wat te zeiken over design (dat krijg je als designer.) en er luistert (overduidelijk) toch niemand, (Want alles wat ik had aangekaart is prompt genergeerd) dus laten we het daar maar bij laten. 😉

Vind de nieuwe avatars wel leuk. Erg veel weghebben van Android KitKat! 🙂

@Dennis die van mij stond op 1 april 91. Jaartal klopt, de rest is mijn neefje, niet ik.
Reputatie 7
Badge +9
Ok, bugreportje! 🙂

Klikte op de homepagina op:

En toen kreeg ik dit:

Moest eerst "index0.html#post1176236" achter de URL weg halen voor ik de post te zien kreeg...

En er gaat ook iets fout in de mails:

Reputatie 4
Mja, ik mis het oude forum LOL. was zo lekker vertrouwd.
maar denk dat ik hieraan wel weer kan wennen.

Waar ik niet aan kan wennen, is dat als je in een zoekfunctie bent ( dus bij Recent actieve topics, of
Actief sinds laatste bezoek) je niet kan zien wie er als laatste gereageerd heeft. Dat mis ik wel heel erg!