Vraag

Nieuw en verbeterd forum live! Feedback? Meld het hier!

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

139 reacties

Reputatie 6
Arianneh Dat komt omdat het bij mij wel beter maar nog niet voor 48 uur werkt maar een uur of 2 /3 maar ik wacht nog even af
Reputatie 5
Goed dat je het meldt! Ruudh had dezelfde ervaring en InSided is controles aan het uitvoeren.
Reputatie 5
Zeg Arianne.... Je bent aan het spammen hoor ...
1 x plaatsen is voldoende ... hihi ... 😛

Maar ik blijf nu idd ook langer ingelogd. Vanochtend was dit nog niet..

Wat me trouwens ook opval is dat sommige teksten in het Nederlands zijn en sommige teksten in het Engels. Is dit bekend?
Reputatie 6
Badge +13
@iamPuk

Dit had ik al eerder aangegeven en ShadowLea ook. 😉
Als het goed is moet het probleem bekend zijn.
Langer ingelogd blijven werkt nog niet helemaal bij mij. Als ik mijn browser afsluit moet ik weer opnieuw inloggen. Scheelt weer dat de browser de inloggegevens onthoudt, kan ik meteen op inloggen drukken. 🙂
Reputatie 5
Hahaha iamPuk, ik dacht dat hij mijn reactie nog niet geplaatst had, dus ongeduldig als ik ben, drukte ik 3x op het knopje 😛
Ik ga even navragen wat de status is van de Nederlandse en Engelse teksten.
Reputatie 5
Arianneh schreef:

Hahaha iamPuk, ik dacht dat hij mijn reactie nog niet geplaatst had, dus ongeduldig als ik ben, drukte ik 3x op het knopje :P

1 x keer tikken en geduld hebben. Vooral als je op mobiel zit. 😛
Gebruik je chrome dan zie je de statusbalkje heeel lang hangen op 1/10de.. 🙂
Reputatie 5
Dat had ik al ergens gelezen Leroy.. Wist alleen niet meer waar... 😛

Af en toe schiet die balk waar het T-Mobile logo is staat over het invoerblok als je op landschape zit. Je kan dan niet zien wat je typt. Dit is alleen als je op een tablet, phablet of smartphone zit. Nu doet tie het weer niet dus kan geen print screen plaatsen.

Je moet dan eerst naar portret gaan en dan weer landscape. Dan schiet die balk weer omhoog en heb je er geen last meer van.
Reputatie 5

kijk.. Hij deed het weer... 😠
Zal ik er even een trap tegen geven iamPuk? 😉
Dat had ik nog niet gezien op de mobiele versie, maar wat ik heel, heel graag terug wil hebben in de mobiele versie is dat mooie ronddraaiende logo'tje waaraan je in elk geval nog kon zien dat de site iets aan het inladen was.

Want inderdaad, dat drie, vier, honderd keer op verzenden drukken. Het is dat ik nu gewoon weet dat 'ie extreem traag post, maar ik heb ook her en der dubbelposts staan omdat ik een paar keer drukte. En sommige waren niet eens expres. (Mijn muis klikt soms ook dubbel namelijk.. xD)

Maar alsjeblieft, voeg dat rondje, of desnoods een mooie langzaamaan roze wordende / vollopende T of iets in die context weer toe, want het was wel zo handig dat je kon zien dat 'ie aan't laden was.

@Arianne
Gaat Insided ook nog aan de slag met de reacties die je hebt gepost? Er is nu geen volgorde, alles staat door elkaar heen en als je naar de volgende pagina gaat zie je een hoop berichten terug die je een pagina eerder ook al had gezien.

Hoewel momenteel in iets mindere mate (althans, bij mij), blijven dezelfde berichten terugkomen. Gewoon rangschikken op postdatum zou een heel stuk handiger zijn. Ik hou er niet van om me te abonneren op dingen omdat ik geen ziljarden e-mails per dag wil lezen.

Door naar 'mijn reacties' te gaan, keek ik altijd of er ergens nog een nieuwe post was, dit is nu praktisch onmogelijk omdat je de hele lijst door moet zoeken om te zien wat je laatste paar topics waren (als je al onthouden hebt in welke topics je het laatst hebt gepost). Heel graag dus gewoon een rangschikking op datum.

Wat me trouwens opviel laatst is dat het nog steeds niet helemaal lekker werkt om iemands reacties op het forum te zien, soms krijg je dan gewoon die oranje melding van 'niks gevonden'.
Reputatie 5
@kaassausje...
Neeeeeee.. Bende gek? Zonnesteek? Dan schopte tegen me ipadje aan :S

Dat 'laad' rondje wil ik ook terug. Dan zie je tenminste dat er wat gebeurt..
Reputatie 6
Hi iamPuk, heb je een leuke verjaardag gehad?! 🙂
Fijn feestje gebouwd?

Beiden bedankt voor jullie feedback. Over de editor voor iPad; er wordt gekeken naar de mogelijkheden om deze te verbeteren. In ieder geval zou het handig zijn dat de cursor gewoon weer in het tekstvak staat. 😃

Over het laden en de reacties; ik ga dit met hen bespreken. Lijkt me wel te moeten lukken om de reacties te rangschikken.... maarrrrr.... helaas is niets zeker.

Gaan zeker met jullie feedback aan de slag. Terugkoppeling ontvangen jullie ook, ook als iets helaas niet mogelijk is.
Hey Raymond,

Is er al iets teruggekoppeld? 🙂
Reputatie 5
Hoi Kaassausje,

Sorry voor de late reactie! 😞 Dit is beide nog in behandeling. Ik stuur je een bericht met een update zodra ik deze heb.
Reputatie 5
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie feedback! We zijn aan de slag met alle tips die we van jullie ontvangen hebben. Een aantal wijzigen kunnen we op korte termijn doorvoeren, een aantal wordt later dit jaar opgepakt.

Ik sluit nu dit topic. Als je nog dingen tegenkomt die niet eerder besproken zijn kun je een nieuw topic starten met je feedback.