[Nieuw] Stel Samen & Stel Bij voor ondernemers

• 22 augustus 2016
  • 10 reacties
  • 1303 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 4690 reacties
Vanaf vandaag kunnen zakelijke klanten ook profiteren van de voordelen van Stel Samen & Stel Bij!

Net als bij Stel Samen & Stel Bij voor particuliere klanten kunnen zakelijke klanten nu ook gebruik maken van deze abonnementsvorm. De voordelen:
  • Bel- en internetbundels maandelijks omhoog of omlaag bijstellen.
  • Bundels volledig uitzetten
  • Belminuten ook in de EU gebruiken
  • MB's in de EU gebruiken, afhankelijk van de internetbundel
  • Meer duidelijkheid over de toestelkosten, deze worden apart berekend

Tussentijds overstappen
Omdat we dit natuurlijk voor iedereen beschikbaar willen maken kunnen zakelijke klanten die nog binnen de contracttermijn zitten tussentijds overstappen naar Stel Samen & Stel Bij. Verder kun je hierbij ook gebruik maken van Test Ons Nu. Hiermee kun je het abonnement binnen een maand opzeggen wanneer je er niet tevreden over bent. 😉

Maak je nu nog gebruik van een Sim Only abonnement? In dat geval zou je ook gebruik kunnen maken van Toestel Flexibiliteit in combinatie met het Stel Samen & Stel Bij abonnement.

Verschil zakelijk en particulier Stel Samen & Stel Bij abonnement
Het Stel Samen & Stel Bij prijsplan wijkt op sommige punten wel af van de particuliere versie. Zo is Oneindig Online niet beschikbaar voor zakelijke klanten met Stel Samen & Stel Bij. Ook is Basis Sim niet beschikbaar voor zakelijke gebruikers.

Nog vragen hierover? Laat het aan ons weten in dit topic!

10 reacties

Wanneer komt deze optie via de website beschikbaar?
Als ik op de site https://www.t-mobile.nl/zakelijke/abonnementen/stel-samen-stel-bij op bestel druk komiek op de privé site en niet op de zakelijke.......
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rob,

Leuk om te zien dat je geïnteresseerd bent in deze abonnementsvorm! 😃

Ik heb het even voor je nagekeken en je kunt gewoon gebruik maken van die pagina. Je kunt bij stap 2 in het bestelproces namelijk kiezen of het om een zakelijke- of privéaansluiting gaat.

Laat je weten of het gelukt is? Mocht je onze hulp nog nodig hebben dan weet je ons te vinden!
Ik in Spanje en heb 250 mb voor nood bij besteld.Als ik mijn mobile gegevens aan zet krijg ik geen internet Met wifi wel .Maar die zet ik dan ook uit maar kan niet op internet.Ik heb een Samsung galaxy a5.Moet ik iets anders instellen.Wie helpt mij.!!!!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Renepaes,

Thalina heeft je ondertussen van een reactie voorzien in dit forumtopic. Wil je er in het vervolg op letten dat het niet toegestaan is om berichten dubbel te posten? Alvast bedankt! 🙂
Ik zou ook willen weten hoe dat werkt...
want ik heb 3GB Als ondernemer afgesloten op 4 november en nu zit ik in zweden zonder internet.
Kijk niet naar het abbo wat bij dit account hort wat dat is mijn 4G thuis account.
heb "Stel Samen Zakelijk EU SO " en omdat ik dan 100MB uit mijn abbo mocht meenemen heb ik travel&surf EU opgezegd.
Enige optie die ik krijg bijkopen..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mad Max,

Jouw contactgegevens zijn ook bij ons bekend van jouw abonnement Stel Samen Zakelijk EU. We kunnen je dus gewoon antwoord geven op jouw vraag. :)

De titel van het topic geeft eigenlijk het antwoord al. De MB's voor in de EU gelden alleen bij Stel Samen & Stel Bij abonnementen, zowel particulier als zakelijk. Stel Samen Zakelijk valt hier niet onder en ik moet je dus jammer genoeg informeren dat jij geen MB's uit je Nederlandse databundel hebt voor in de EU.

Als deze MB's nou enorm handig voor jou zijn, dan kun je er natuurlijk ook aan denken om van prijsplan te switchen, naar Stel Samen & Stel Bij Zakelijk. Hier zitten de MB's voor in de EU wél bij. Je kunt voor meer informatie de link uit het eerste bericht checken. Hier staat precies in hoe dit in zijn werk gaat en welke voorwaarden er verbonden aan zitten.

Mocht je hier nog vragen over hebben, of meer info willen, laat het dan weten!
Hallo David dankjewel voor het antwoord.
Wel spijtig dat de juffrouw die mij begeleide met de overgang vertelde dat het wel kon.....
Want ik had alleen data 500MB EU en 1G NL en dacht nu er 300 min bij te zetten. en er 3G NL van te maken
Morgen wordt mijn nummer overgezet...
Wat moet er nu gebeuren om het goed te krijgen.
Mvg
Arnold.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arnold,

Dat is inderdaad spijtig en niet de bedoeling geweest! Ik heb deze feedback ook doorgegeven aan de collega die je hierover hebt gesproken om deze misverstanden in de toekomst te voorkomen.

Had je al het topic doorgelezen over overstappen naar het Stel Samen & Stel Bij abonnement? Daar vind je in principe alle informatie die je nodig hebt. Houd er vooral even rekening mee dat de contracttermijn hetzelfde blijft, het is alleen een wijziging van het abonnement. Verder worden in het nieuwe abonnement bestaande kortingen niet meegenomen. Hierdoor worden de maandelijkse abonnementskosten waarschijnlijk wat hoger.
Ook heb je bij het Stel Samen & Stel Bij abonnement bij de onbeperkt bellen bundel 120 minuten die je in de EU kunt gebruiken. Bij jouw huidige abonnement is dat 300 minuten. Verder verschilt het per internetbundel hoeveel MB's je in de EU kunt gebruiken. Bij 6GB is dat bijvoorbeeld 250MB. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Overigens is het ook mogelijk om een extra bundel erbij te nemen zoals Altijd EU Internet (dan ontvang je elke maand 1GB voor in de EU) of Onbeperkt EU bellen. Deze twee voordeelbundels kun je ook toevoegen aan jouw huidige abonnement als je dat wilt.

Een hoop informatie! Lees het even rustig door en als je aanvullende vragen hebt of wilt overstappen, laat het dan gerust weten!
Dank jullie voor de antwoorden, heb maar even gebeld en het omgezet.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arnold,

Fijn om te horen dat alles zo duidelijk is en dat het gelukt is met omzetten! Laat het gerust weten als ik nog ergens bij kan helpen, we staan voor je klaar! 🙂

Reageer