Vraag

Nieuwe T-Mobile shops?

• Doet lekker mee
  • 4 reacties
Komen er binnenkort nog nieuwe T-Mobile shops bij? Op welke locaties?En zijn er dan ook weer acties met de Samsung Galaxy SII bijvoorbeeld?

181 reacties

Reputatie 7
@wvdp
Op 19 juli wordt er een nieuwe T-Mobile Shop geopend in Maastricht en op 27 juli in Hellevoetsluis. Er zal dan vast en zeker leuke openingsactie zijn! Tegen de tijd dat de nieuwe T-Mobile Shops geopend worden zullen de acties bekend gemaakt worden.

Update 19/7: De openingsdatum van de nieuwe T-Mobile Shop in Hellevoetsluis is verplaatst naar 10 augustus.
CindyS schreef:

@wvdp
Op 19 juli wordt er een nieuwe T-Mobile Shop geopend in Maastricht en op 27 juli in Hellevoetsluis. Er zal dan vast en zeker leuke openingsactie zijn! Tegen de tijd dat de nieuwe T-Mobile Shops geopend worden zullen de acties bekend gemaakt worden.

Wat is de actie in Maastricht??? Ik zag wel een poster langs de weg van een galaxy, maar kon het zo snel niet lezen.
Reputatie 5
@Sjattie
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik ga het navragen voor je en er zal een reactie in dit topic geplaatst worden. Hou dit topic in de gaten! 😉
Reputatie 5
@Sjattie
Je hebt het goed gezien! ;)

Bij de opening van de T-Mobile Shop in Maastricht krijg je 24 maanden 50% korting op SmartPlus 300 en hoger in combinatie met de Samsung Galaxy SIII of de HTC One X. 😃
Reputatie 2

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/sjattie-259066/"
Je hebt het goed gezien! ;)

Bij de opening van de T-Mobile Shop in Maastricht krijg je 24 maanden 50% korting op SmartPlus 300 en hoger in combinatie met de Samsung Galaxy SIII of de HTC One X. :D

Kun je me vertellen of het moeilijk zal zijn om van die aanbieding gebruik te maken? maw zal het druk zijn? moet ik er extra vroeg naar toe? Kan het zijn dat de telefoon die ik wil op is? en ik dus naast de aanbieding grijp? 
Reputatie 6
Badge +8
Eind april was de opening van de T-Shop in Ridderkerk.
Was er vroeg bij , maar wat een rij , 2 uurtjes gewacht maar had de aanbieding binnen.
Achteraf bleek er in Ridderkerk genoeg voorraad voor de hele dag (werd tussendoor met pallets aangevoerd)
Was echt een fantastische aktie , een aanbieding die je nooit meer krijgt!
Zeker het wachten waard!
Reputatie 2
Wat houdt de aanbieding in Maastricht precies in. Ik heb gehoord dat de actie is: 300 belminuten, onbeperkt internet, 2 jarig abonnement voor 22.50 per maand (gedurende de gehele 2 jaar) en de galaxy s3 gratis. Klopt dit?
Hoe laat is de winkel open?
Reputatie 2
Wat ik ook nog wilde vragen, kan dit abonnement ook zakelijk afgesloten worden. En kan je van prepaid naar dit abonnement met nummerbehoud
Reputatie 2
Dit houdt dus in dat je voordeel dan ruim 300 euro is als je gebruik kan maken van deze aanbieding in Maassticht?
Waar wordt dit filiaal in Maastricht geopend, welk adres? En wat is de precieze actie?
En de aanbiedingen in Hellevoetsluis? Om welke telefoons zal dit gaan ? 
Kan je ook verlengen met de actie? En idd Hellevoetsluis komt daar ook eenzelfde aanbieding? 
Spilstraat 13, Maastricht:
is de locatie van de nieuwe t-mobile shop in maastricht; naast de markt. Opent morgen (19 juli) om 10 uur. Er zou voldoende voorraad zijn, aldus een medewerker van de andere t-mobile shop in maastricht, die morgen zelf in de nieuwe zaak werkzaam is.

24 maanden 50% korting
op abonnementskosten van een Smart Plus 300 (+ onbeperkt internetbundel) is de actie, icm de S3 of the HTC One X. Je betaalt dus 24 maanden lang 22.44 per maand. Beide telefoons nog met bijbetaling. Normale actie is 12 maanden 50% korting,  dus bespaar je een extra 12*22.44=270 euro.

bijbetaling S3!
De S3 is niet gratis icm deze actie (kleine lettertjes op de posters in de bushokjes). De bijbetaling bedraagt 129.95, gelijk aan de bijbetaling bij de normale actie, waarbij 12 maanden 50% op de abonnementskosten wordt geboden. Heb niet gevraagd over bijbetaling One X, maar ga uit van hetzelfde als bij normale actie: 49.95.

mogelijk met verlenging!
ik denk het wel. in de andere t-mobile shop in maastricht informeerde ik naar de actie, waarbij ik van tevoren had gemeld dat ik kwam informeren voor verlengingsacties, gezien mijn abonnement over een week verloopt. ik heb het niet expliciet gevraagd, maar ik ga er wel vanuit, want ik ga zelf morgen zeker ff langs om de S3 te halen.
Kan je onder diezelfde voorwaarden bij andere T-mobile winkels in het land morgen ook je abonnement verlengen?

Kan je onder diezelfde voorwaarden bij andere T-mobile winkels in het land morgen ook je abonnement verlengen?

Nee! Actie specifiek voor die winkel. Als je t-mobile belt, kunnen zij je zelfs niet eens zeggen wat de actie precies inhoudt. Officieel antwoord is: moet je morgen maar naar de winkel!
Reputatie 3
adidicted schreef:

Nee! Actie specifiek voor die winkel. Als je t-mobile belt, kunnen zij je zelfs niet eens zeggen wat de actie precies inhoudt. Officieel antwoord is: moet je morgen maar naar de winkel!

Hi allemaal,

mijn broer opent morgen de nieuwe winkel, dus hierbij met 100% zekerheid de actie:

24 maanden 50% korting, deze geldt alleen icm met een Smart plus 300 met onbeperkt internet.
Dus in plaats van 44,88 betaal je 2 jaar lang maar 22,44 per maand!

De volgende twee toestellen zitten hierbij:
- Samsung galaxy S3  129,95 eenmalig
- HTC one X                     49,95 eenmalig

Prijzen zijn voor nieuwe abonnementen met 30 euro aansluitkosten.

Dus wordt een mooie dag morgen!

Groet Marielle
Reputatie 3

Waar wordt dit filiaal in Maastricht geopend, welk adres? En wat is de precieze actie?

Spilstraat 13
Reputatie 3

adidicted schreef:

Hi allemaal,

mijn broer opent morgen de nieuwe winkel, dus hierbij met 100% zekerheid de actie:

24 maanden 50% korting, deze geldt alleen icm met een Smart plus 300 met onbeperkt internet.
Dus in plaats van 44,88 betaal je 2 jaar lang maar 22,44 per maand!

De volgende twee toestellen zitten hierbij:
- Samsung galaxy S3  129,95 eenmalig
- HTC one X                     49,95 eenmalig

Prijzen zijn voor nieuwe abonnementen met 30 euro aansluitkosten.

Dus wordt een mooie dag morgen!

Groet Marielle

De flyer geeft trouwens vanaf 300, dus toch misschien hoger mogelijk!

Daarnaast krijg je in combinatie met het afsluiten van een Online internet voor thuis contract nog eens 75 euro extra korting!
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor je info MarielleH!🆒
Marielle kun je misschien ook vertellen of de aanbieding ook geldig is bij verlenging?
Is er al iets bekend over acties bij de opening van de shop in Hellevoetsluis?
De ouders van mijn vriendin wonen in Hellevoetsluis (op steenworp afstand waar de shop wordt geopend), en mijn vriendin is toe aan een nieuw mobieltje en abonnement. Zou handig als we dit zouden kunnen combineren in het weekend dat we bij ze op bezoek gaan (de 28e of 29e).
Heb zelf ook interesse om vrijdag de 27ste naar Hellevoetsluis te gaan. Maar iemand die ik ken had vandaag  tijd om naar de openingsactie in Maastricht te gaan en hoorde daar dat de opening in Hellevoetsluis tot nader order uitgesteld is. Klopt dat? 
Reputatie 7
@allen
De openingsdatum van de nieuwe T-Mobile Shop in Hellevoetsluis is verplaatst naar 10 augustus. Ik heb deze informatie ook aan mijn eerste reactie in dit topic toegevoegd.

@mailman12
Deze actie geldt ook voor vernieuwingen. :)

@MarielleH, @adidicted
Bedankt voor jullie hulp! Ik heb jullie reputatiepunten gegeven voor het hartje. 🆒
Van 27 juli naar 10 Augustus ? Dat is dus 1,5 maand vertraging, jammer.

Maar waar komt hij eigenlijk ? welk adres? 
Reputatie 6
Da's 14 dagen vertraging, hoor geen 1,5 maand.

Reageer