Sticky

[Nieuws] Bespaar op jouw abonnement en ga voor de GOGOGO DEALS!

• 19 april 2021
  • 6 reacties
  • 247 Bekeken
[Nieuws] Bespaar op jouw abonnement en ga voor de GOGOGO DEALS!
Reputatie 1

Tijdens de periode van 19-04-2021 t/m 30-05-2021 hebben we weer prachtige deals voor jou op een aantal fantastische toestellen! Zo scoor je in de eerste twee weken van de GOGOGO DEALS (t/m 2 mei 2021) bij aanschaf van één van de Samsung Galaxy S21 toestellen de Galaxy Buds Pro. Gaat jouw voorkeur toch uit naar de nieuwe OPPO Find X3 NEO? Dan ontvang je bij aanschaf van dit toptoestel de OPPO Enco X ter waarde van €179,00. Klinkt dat niet als muziek in je oren? Kijk per toestel naar de actievoorwaarden en hoe je jouw cadeau kunt claimen.

Misschien had je al een vermoeden, maar vandaag 19 april 2021 starten we weer met de GOGOGO DEALS: de nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. 

Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over.

Goed om te weten!

Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een ge-wel-dig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement in een handomdraai om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor een van de iPhone 12 smartphones, de Samsung Galaxy S21 serie, de nieuwste Oppo Find X3 of de stoere OnePlus 9 (Pro)? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop. Alvast veel plezier gewenst met jouw nieuwe aanwinst! Mocht je vragen hebben, laat het ons weten in een reactie hieronder – we helpen je graag.

FAQ

Ik heb online een bestelling geplaatst. Kan ik die ophalen in de winkel? ​

Na het online of telefonisch plaatsen van je bestelling, ontvang je een bevestigingsmail. Een winkelmedewerker neemt contact met je op, om een afspraak met je te maken in een passend tijdslot voor het ophalen van je bestelling. Dit is altijd minimaal vier uur na het plaatsen van je bestelling.​ 

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Natuurlijk kunnen we ons goed voorstellen dat je graag jouw cadeau zo snel mogelijk ontvangt. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo websites van bijvoorbeeld Oppo of Samsung.

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

6 reacties

Reputatie 2

Ik heb 12 dagen geleden een abonnement afgesloten met een telefoon (via een tussenpersoon). Is het mogelijk om deze opnieuw af te sluiten met de nieuwe voorwaarden (of makkelijker: de aansluitkosten kwijt te schelden)?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mark-DenHaag 

Heb je via een externe dealer een abonnement afgesloten? Mocht je gebruik willen maken van de GoGoGo Deals dan kun je kijken of je je bestelling kan annuleren en hier een nieuwe bestelling kan doen. 

Reputatie 2

@Hajar Dankjewel voor je reactie.

Lijkt mij een heel gedoe met terugsturen en opsturen van sim-kaarten, Opzeggen, nummerportatie annuleren en alles weer opnieuw in gang zetten. Vandaar mijn vraag of jullie hier iets kunnen betekenen door de aansluitkosten op nul te zetten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mark-DenHaag 

Kun mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ik met je meekijken. 

Ik heb de hele website van Tmobile afgezocht naar wat de tijdsperiode is van de gogogo deals. Wanneer loopt dit af?

Kom ik na 2 uur zoeken op dit forum en denk eindelijk informatie hebben gevonden… Helaas terug bij af. De linken in dit nieuwsbericht betreft T-Mobile voor ondernemers…. :-(

Reputatie 2

Zover ik kan zien loopt de actie tot en met 30 mei.

Reageer