[Nieuws] De laatste Eredivisie wedstrijden gratis te bekijken bij T-Mobile Thuis!

• 1 april 2019
  • 14 reacties
  • 9253 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 10918 reacties

Update 15-05-2019: Op 16 mei zijn ook Fox Sports 4 tm 6 gratis beschikbaar!

Update 09-05-2019: Op 9 mei zijn ook Fox Sports 4 tm 6 gratis beschikbaar!

Update 26-04-2019: Door een wijziging in de wedstrijd data worden Fox Sports 2 en 3 opengesteld van vrijdag 10 mei tot en met zondag 19 mei! (en dus niet van 26 tot en met 29 april zoals eerder gecommuniceerd).

Het weekend van 27 april betekent alweer de een-na-laatste speelronde in de Eredivisie voor het seizoen 2018 – 2019. De competitie belooft tot op het eind bloedstollend spannend te blijven en bij T-Mobile Thuis kun je speelronde 33 live en gratis volgen bij T-Mobile Thuis! Van 26 tot en met 29 april (*let op: datumwijziging) heb je extra beschikking over de zenders FOX Sports 2 en 3 (FOX Sports 1 zit al in je basis TV-pakket). Zo volg jij alle belangrijke Eredivisie wedstrijden van begin tot eind! Deze zenders zijn te zien op de kanalen 15, 151 en 152. Alle wedstrijden beginnen om 14:30 uur op zondag 28 april.

Titelstrijd en Europese tickets
Na de 3-1 zege van Ajax op PSV is de voorsprong van PSV geslonken tot 2 punten en zullen alle zeilen bijgezet moeten worden om de schaal in ontvangst te mogen nemen. In de strijd om tickets voor Europees voetbal is er ook nog alles te winnen/verliezen. AZ heeft de derde positie van Feyenoord overgenomen, wat een ticket voor de voorronde Europa League oplevert. Daarnaast zijn ook FC Utrecht, Heracles Almelo en Vitesse in de race voor de play-offs en een eventueel Europees avontuur!

Het degradatiespook
Onderin de Eredivisie is het ook ongemeend spannend in de strijd om lijfbehoud. Weet het NAC van Ruud Brood een ontsnapping à la Houdini te bewerkstelligen? Daarboven zijn ook nog een flink aantal clubs in een hevige strijd verwikkeld om plek 16 en 17 te ontlopen en zodoende de play-offs en degradatie te vermijden. Wie trekt er aan het langste eind en ontspringt de degradatie?

Speelronde 33
Speelronde 33 belooft dan ook flink wat vuurwerk! PSV krijgt Heracles Almelo op bezoek in Eindhoven, terwijl Ajax naar de Vijverberg trekt om de degens te kruisen met De Graafschap. AZ speelt uit bij Excelsior in het kleinste stadion van de Eredivisie en Feyenoord hoopt zich te revancheren tegen Fortuna Sittard. De zes clubs die de onderste posities in de Eredivisie bezetten spelen allemaal een thuiswedstrijd. Weten zij voor eigen publiek de punten uit het vuur te slepen en een nieuw seizoen Eredivisie veilig te stellen? We gaan het meemaken!

Al deze wedstrijden én meer live op FOX Sports bij T-Mobile Thuis! ⚽⚽⚽

Veelgestelde vragen
Wat moet ik doen om gratis FOX Sports 2 en 3 te kunnen kijken?Je hoeft hier helemaal niets voor te doen, wij regelen dit allemaal voor je! In de nacht van 25 op 26 april (*let op: datumwijziging) zetten we deze zenders voor je aan. Rond 23:59 op 29 april zetten de we zenders ook automatisch weer uit. Het enige wat jij hoeft te doen is lekker op de bank te gaan zitten en te genieten van jouw favoriete club!
Wat moet ik doen als de zenders bij mij niet zijn ingeschakeld?Tussen 00:00 en 1:00 uur op 26 april (*let op: datumwijziging) zetten wij de zenders aan op jouw TV box. Als je in de ochtend echter de zenders nog niet hebt, voer dan even een powerflip op jouw TV box uit. Mocht het dan nog niet werken, laat dan even een reactie in dit topic achter, dan zoeken wij het voor je uit.

Nog vragen? Laat het hieronder gerust weten! Alvast veel kijkplezier!

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dank TM-Thuis daar ben ik echt super blij mee. Kan ik mijn clubje vanaf mijn luie stoel bekijken.🤣👍🏻
Reputatie 5
Badge +2
Als ik goed ben ingelicht veranderd de KNVB de data van diverse wedstrijden mocht Ajax de halve finale van de Champions League halen?

Maar wel een heel leuke geste van TM om dit te doen voor speelronde 33 en natuurlijk ook voor ronde 34😀
Reputatie 7
Badge +20
@BeMu

Dat is zeker iets wat we goed in het oog houden! Mocht het zo zijn dat Ajax Juventus inderdaad verslaat, dan bereiken ze de halve finale en spelen ze al op vrijdag in plaats van zondag. Dat is op dit moment natuurlijk nog even koffiedik kijken, maar we houden het in de gaten!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @BeMu (en andere lezers),

Ik heb nog even contact opgenomen met mijn collega's en we zetten de zenders alvast op vrijdag 26 april aan, ook als er niets aangepast wordt in het speelschema. Je krijgt dus nog de vrijdag erbij om alle herhalingen en analyses te kijken! 😉
Reputatie 5
Badge +2
Nu de KNVB de speelronde 33 heeft verplaats heeft het m.i. weinig zin om Foxsports het weekend van 26/28 april open te zetten, ga er vanuit dat het verplaatst wordt naar later
Reputatie 6
Badge +7
hi @BeMu we zijn inderdaad aan het bekijken of we dit aan kunnen passen, wordt aan gewerkt!
Reputatie 6
Badge +7

Update 26-04-2019: Door een wijziging in de wedstrijd data worden Fox Sports 2 en 3 niet meer open gesteld van 26 tot en met 29 april maar in plaats daarvan van vrijdag 10 mei tot en met zondag 19 mei!

Bedankt daarvoor. Het helpt me.
Helaas alleen Fox sport 1,2 en 3 hier. 4,5 en 6 staan niet in mijn zender lijst. Ook na even de stroom van de box afgehaald te hebben niet. Heel erg jammer. Worden blij gemaakt met een dode mus 😞
Reputatie 5
Badge +2
https://www.totaaltv.nl/nieuws/fox-sports-eredivisie-voor-alle-klanten-tmobile-thuis/

Las dit op totaaltv, vraag me af of het wel juist is, T-Mobile spreekt alleen over Foxsport eredivisie

15-151 en 152

Dit staat toch duidelijk bovenaan deze pagina:

Update 26-04-2019: Door een wijziging in de wedstrijd data worden Fox Sports 2, 3, 4, 5 én 6 opengesteld van vrijdag 10 mei tot en met zondag 19 mei! (en dus niet van 26 tot en met 29 april zoals eerder gecommuniceerd).

Bovendien word er vervolgens meerdere keren verwezen naar de kanalen 151-155
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @AndredeJong3 en @BeMu,

Excuus! Jullie hebben gelijk. De zenders FOX 1,2 en 3 zijn beschikbaar. De overige zenders 4,5 en 6 niet. Ik kreeg vandaag te horen dat deze zenders wel toegevoegd waren en heb dit vanmiddag aangepast. Dit blijkt nu onjuist. Ik heb het oorspronkelijke bericht direct weer teruggezet.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @AndredeJong3 en @BeMu,

en nu zijn kanalen 4 tot en met 6 toch beschikbaar! 🤩
Volgend jaar weer een kans om het eerder correct te vermelden 😉 heb in ieder geval de 2e helft van m'n cluppie kunnen zien! Bedank daarvoor 😊

Reageer