[NIEUWS] De scherpste GO! GO! GO! DEALS

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 3239 reacties
Hey allemaal,

Omdat T-Mobile is uitgeroepen tot het snelste netwerk van Nederland, hebben we reden tot een feestje! En hoe kunnen we dit beter vieren dan met een scherpe deal? Profiteer nu van de GO! GO! GO! DEALS: de beste smartphones voor superscherpe prijzen en geen aansluitkosten!

Van 20 november tot en met 31 december 2017 profiteer je van de beste deals. Check snel onze webshop om te ontdekken welke smartphone in combinatie met een Go-abonnement het beste bij jou past!

Heb je nu een Sim Only abonnement en zie je een scherpe aanbieding met toestel? Maak dan gebruik van Toestelflexibiliteit, waarmee je supermakkelijk tijdens je huidige contractperiode kunt overstappen naar een Go abonnement met toestel!

Ben je juist al in het bezit van een lopend abonnement met toestel, maar is je toestel echt aan vervanging toe, dan kun je checken of je in aanmerking komt voor Early Renewal. Daarmee kun je nog eerder je abonnement vernieuwen en dus ook een GO! GO! GO! DEAL meepakken!

Uiteraard kun je nog meer extra korting scoren door een vriend of bekende bij T-Mobile binnen te slepen. Met T-Mobile Vriendenkorting ontvang je voor iedere vriend die ook een abonnement aansluit eenmalig €25,- korting op je factuur! Nog leuker: de vriend of vriendin die je aanbrengt ontvangt deze factuurkorting ook.

Voor welke GO! GO! GO! DEAL ga jij? Laat het ons vooral weten! 😃

5 reacties

Jaimy schreef:

Hey allemaal,

Profiteer nu van de GO! GO! GO! DEALS: de beste smartphones voor superscherpe prijzen en geen aansluitkosten!

Wat mag precies de actie zijn voor bestaande klanten?

Geen aansluitkosten?
Die heb ik al niet bij verlenging.

Toestel met korting?
De prijzen schelen niks vergeleken met webshops waar je niet vast zit aan een abonnement.

Ook de prijzen van de abonnementen zijn gelijk gebleven.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Prom,

Ook voor bestaande klanten zitten er scherpe deals tussen. Een aantal toestellen zijn in combinatie met een abonnement wat voordeliger dan voorheen. Ik hoop dat er wat leuks tussen zit voor jou! 🙂
De scherpe deals vallen erg tegen voor bestaande klanten, een gemiste kans.

Op dit moment zou het voordeliger zijn om over te stappen als bestaande klant naar een andere provider en daar een stuk voordeliger uit zijn.

Zou jammer zijn als vaste klant van T-Mobile.
Ik heb dit dus gister ook gedaan. Redelijke black friday actie bij Vodafone family and friends. 17€ voor onbeperkt bellen en sms'en met 20gb internet. 1 jarig contract
Reputatie 6
Badge +16
Hoi R-JL en Prom0,

Ik snap heel goed dat jullie verschillende providers met elkaar vergelijken - dat is altijd slim om te doen!

Uiteraard hebben wij wel het best geteste netwerk van Nederland én volgens Ookla ook de snelste 4G verbinding! Daarnaast kunnen onze vaste klanten profiteren van T-Mobile Extra, waarbij je punten spaart voor leuke uitjes of cadeaus, van T-Mobile Samen, waardoor je maandelijks 5 euro korting op je factuur kunt verdienen én van Vriendenkorting, waarbij je 25 euro korting op je factuur krijgt als je een nieuwe vriend/vriendin aanbrengt bij T-Mobile.

Naar mijn idee toch allemaal het overwegen waard! 😃

Reageer