[Nieuws] In de krant staat dat ik mijn toestel kan teruggeven. Klopt dat?

• 15 februari 2016
  • 155 reacties
  • 32215 Bekeken

Toon eerste reactie

155 reacties

Hoi David,

Ik heb geen vragen over mijn contracten, ik wil ze gewoon opgestuurt hebben! Simpeler kan ik het niet maken. Bewaarplicht van 7 jaar enzo. En daarnaast, het invullen van het contactformulier heeft geen enkele nut. Of heb ik iets in mijn inbox gemist?
Reputatie 7
Badge +15
Hi James,

Zoals David al aangaf hebben we helaas geen nieuws hierover. Wanneer je het contractformulier invult zal je uiteraard op de hoogte gehouden worden.

Sorry dat we je momenteel niet verder kunnen helpen.
Ik wil niet op de hoogte gehouden worden, ik wil mn contracten! Even opzoeken en sturen is niet zo moeilijk toch?
Reputatie 6
Badge +16
Hallo James,

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat vorige week de contractsbevestiging van je huidige contract naar je toe is gestuurd. Onze collega's zijn hier dus mee bezig geweest.

De oude contracten hebben wij op dit moment niet tot onze beschikking, dus zijn onze collega's van een andere afdeling hiermee bezig. Zodra zij jouw contracten gevonden hebben en op gaan sturen krijg je hier bericht over. Sorry voor de vertraging!
Ik begrijp er nu niets meer van.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kussenenzo,

Wat begrijp je precies niet? Kun je je vraag verduidelijken? Dan kan ik je verder helpen! 🙂
Zouden jullie mij mijn contacten ook via de post willen versturen? Alvast bedankt.

Ik ben op dit moment even de status aan het opvragen bij consumentenclaim. Ik hoop daar spoedig antwoord van te verwachten en zal jullie hier ook op de hoogte houden.
Ik wil ook mijn contracten terug vanaf nu tot 2008 gesproken met medewerkervan tmobile ze hebben de contracten nog wel
Maar willen het niet opsturen terwijl het mijn eigen contracten zijn...
Tmobile kom nou eens met een goede reactie ipv dit formulier kan je invullen en vervolgens doodbloeden..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hyyb en LangeAFCA,

Ik stuur jullie verzoek door alleen heb ik wel wat meer informatie nodig. Zat er een toestel bij het contract en zo ja wat is het IMEI-nummer van het toestel? Het IMEI-nummer kan helpen bij het opzoeken van een contract en is daarom belangrijk. Een andere afdeling bekijkt of we het document nog hebben en kunnen opvragen.

Ik hoor graag van jullie.
Ik heb zelfs aangetekende brieven naar het hoofdkantoor gestuurd maar krijg geen respons. de imei nrs van alle vorige telefoons heb ik uiteraard niet meer, ik heb nu mijn 2e simonly. daarvoor heb ik enkele contracten gehad mét gratis toestel. Ook heb ik al meerdere keren met de klantenservice gebeld en is er al enkele keren beloofd dat er naar mijn contracten gezocht ging worden. Zit er al wat schot in de zaak?
Reputatie 7
Badge +20
Hey James,

Jouw case staat nog open, er wordt in ieder geval wel aan gewerkt! Het gaat om een flink aantal contracten en deze moeten opgezocht worden. Zodra deze gevonden zijn, of als er een andere update is, krijg je hier gelijk bericht over.
Hoi T-Mobile,

Ook ik wil graag mijn contracten (vanaf 2008) toegestuurd krijgen. Op basis van mijn klantnummer (kunnen jullie inzien) ga ik er vanuit dat jullie mij verder kunnen helpen. Ik wacht op jullie reactie.
Hallo,

Ik heb iets meer dan twee jaar geleden ook een contract gehad met een mobiel erbij in. Deze heb ik met tussenpartij Studentmobiel afgesloten. Ik heb het contract (ongetekende versie) die ik met T-Mobile heb afgesloten nog en ook de mobiel die ik er toen bij kreeg heb ik nog. Ik heb even proberen rond te zoeken op het internet maar kon niet direct vinden wat de eerste stappen zijn die ik moet doen. Op nieuwssites staat je mobiel opsturen als eerste stap maar dit lijkt mij niet de juiste volgorde.

Ik hoop dat iemand kan helpen met de eerste stap

Groeten,
Mart
Reputatie 7
Badge +15
Hey Just_Su,

Ik heb je hier een privébericht over gestuurd. Ik zie je reactie graag tegemoet! 🙂

@MartV,

Zoals je in dit topic kunt lezen kunnen wij jou hier niet direct bij helpen. Voor meer informatie hierover kun je het contactformulier op deze pagina invullen.
Is er al iets bekend? Ik heb mijn IMEI nummer doorgestuurd maar nog niets vernomen. Consumentenclaim is zelf ook nog bezig, zij kunnen mij ook geen uitsluitsel geven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi hyyb,

Dankjewel voor je bericht. Ik heb je verzoek doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zodra ik een terugkoppeling krijg, laat ik het je weten.
Inmiddels alweer een maand verder.... hoelang hebben jullie er nog voor nodig? Het lijkt mij toch dat jullie een afhandeltermijn hebben voor dergelijke klachten? Of lappen jullie die ook gewoon aan jullie laars?
Consumentenclaim heeft TM gedagvaart. Tot er een duidelijke uitspraak is hoeft niemand hier iets te verwachten. In mijn aangetekend schrijven heb ik TM de wettelijke termijn gegeven om te reageren en die is bijna om. Volgende brief ligt (helaas) al klaar.
Welke wettelijke termijn is dit James? (en basis van deze termijn :)) heb even gezocht maar kon zo snel geen wettelijke termijn vinden voor dit soort zaken. Alleen wordt er in hun algemene voorwaarden een termijn genoemd waarin klachten inhoudelijk dienen te worden behandeld (30 dagen) en wanneer ze het binnen deze termijn niet redden moeten ze dit laten weten en een redelijke termijn noemen waarbinnen ze de inhoudelijke behandeling alsnog gaan doen. Maar ook dit blijft helaas uit bij de providers.

Ik moet zeggen dat ik het echt enorm slecht vind van de providers dat er gewoon niet inhoudelijk wordt gereageerd... Ze zijn al maanden aan het "uitzoeken" hoe ze hier mee om moeten gaan terwijl het niet zo moeilijk is, de uitspraak is vrij duidelijk.... Het kost ze natuurlijk wel bakken met geld en ja daar zijn ze niet blij mee, dat is logisch. Maar ja dan hadden ze het vooraf goed moeten regelen.
Ik bedoel dat termijn wat jij nu neertypt. Het is bijna 30 dagen geleden. Het gaat in mijn geval niet alleen om een klacht maar de opvraag van de contracten en een paar brieven opgesteld door consumentenclaim en mijn rechtshulp. Heb er maar gelijk een heel pakketje van gemaakt.
Op allerlei websites zijn aardig wat mensen aan het mierenneuken over het feit dat wij gecompenseert willen worden maar we zijn opgezadelt met kredieten. Moeten wij eens proberen om een bedrijf om de tuin te leiden.....nu gebeurt het andersom en zijn we klagers die het van te voren hadden moeten weten.
Wat een zooitje is het zeg. T-Mobile stuurt me naar een winkel en die stuurt me weer naar T-Mobile. Wat een professionaliteit zeg! Klasse!
Waarvoor stuurden zij je naar een winkel?
Waarvoor stuurden zij je naar een winkel?

Opvragen van contract.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Ik kan jullie momenteel nog niet voorzien van een update over de uitspraak van de hoge raad. Sorry hiervoor!

Wanneer je vragen hebt over teruggave van toestellen wegens de uitspraak van de hoge raad dan kun je op deze pagina je gegevens achterlaten. Zoals ook al eerder aangegeven is kunnen wij jullie hier op het moment niet verder mee helpen.

Zodra er een update is zullen wij dat uiteraard direct in dit topic plaatsen.

Reageer