[Nieuws] In de krant staat dat ik mijn toestel kan teruggeven. Klopt dat?

Toon eerste reactie

155 reacties

Hallo allemaal

Ik heb de claim inmiddels ingediend via het linkje, ik heb alle stukken per post verstuurd.
T-mobile laat niet van zich horen en ze sturen ook geen bevestiging dat ze het hebben ontvangen.

Je zult er dus steeds achteraan moeten gaan.

Ik was jaren klant bij T-mobile en ze kunnen mijn gegevens niet vinden in het systeem.
Eerst dacht ik dat het kwam omdat het ging via hun partner GSMTOPDEAL maar nee...

Ze komen steeds met andere smoesjes en excuus dat ze niet verplicht zijn de gegevens te bewaren maar het contract gedurende 7 jaar bewaren.

Ik heb ze per mail per post mijn contract en alle gegevens verstuurd maar ze doen er helemaal niets mee.

Eerst moest ik weken lang wachten op een antwoord en toen het antwoord kwam kon ik het beste mijn contract en alle gegevens opsturen via het contact formulier.

Daar stuurde ze me een link die ik moest invullen.
Frappant je krijgt zodra je het link invult geen bevestiging dat je jezelf hebt gemeld.

Als je de stukken per post stuurt krijg je niets te horen als het is druk.
Dat zal wel maar na 2,5 maanden mag je me wel een antwoord geven of mijn stukken ontvangen zijn...

Ik denk dat ik een incasso bureau ga starten voor dit.
Dus mocht je een contract hebben gehad en je hebt deze nog? dan kun je je melden.

Eis is dus dat je wel een contract moet hebben en het oude toestel.

Ik ga ze in ieder geval niet met rust laten.

MvG Claimer
komt je dit bekend voor? je vult alles in krijgt geen bevestiging, en vervolgens paar maanden verder hoor je nog niets van ze en als je ze contacteert zeggen ze je moet geduld hebben ???

Eenmaal als je alles hebt ingevuld krijg je dit te zien maar je ontvangt geen bevestiging terwijl ze wel naar je email enzo vragen...

Hoe staat het inmiddels hiermee? Moeten we echt onze rechtsbijstand gaan inschakelen massaal?
Beste T-Mobile,

Hoelang kan het nog duren voordat ik reactie ontvang over de Claim?
Anders ben ik genoodzaakt om het uit handen te geven.

Reageer