Beantwoord

[Nieuws] Internet XL verhoogd naar 20GB

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Naast de introductie van de Oneindig Online bundel nog meer goed nieuws! De 12GB databundel wordt per 6 juni verhoogd naar 20GB. Bijna een verdubbeling van je aantal MB's, dat is nog eens lekker!

Onderstaand alvast antwoord op veelgestelde vragen.
icon

Beste antwoord door Amy 26 mei 2016, 18:07

Ontvang ik op 6 juni direct 20GB?
Je totale XL internetbundel wordt op 6 juni verhoogd naar 20GB. Het tegoed wordt dus niet naar verhouding uitgekeerd!

Waarom wordt de XL bundel verhoogd
We zagen dat vooral klanten van de XL bundel behoefte hadden aan een grotere bundel. Op dit moment zien we geen aanleiding om de andere bundels ook te vergroten. We zijn altijd kritisch op de samenstelling van onze bundels en indien nodig worden deze gewijzigd.

De stap tussen 6GB en 20GB is erg groot, waarom is er geen tussenstap?
De hoeveelheid data die iemand gebruikt is erg afhankelijk van de toepassingen die iemand gebruikt. We zien dat het datagebruik bij intensieve gebruikers vaak niet dubbel zo groot is als gemiddeld, maar met een factor 3 a 4 toeneemt (exponentieel). De opbouw van onze bundels is daarop ingesteld.

Update:
De omzetting naar 20GB van Stel Samen klanten heeft vertraging opgelopen. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Houd dit topic in de gaten voor updates.

Bekijk origineel

192 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Ontvang ik op 6 juni direct 20GB?
Je totale XL internetbundel wordt op 6 juni verhoogd naar 20GB. Het tegoed wordt dus niet naar verhouding uitgekeerd!

Waarom wordt de XL bundel verhoogd
We zagen dat vooral klanten van de XL bundel behoefte hadden aan een grotere bundel. Op dit moment zien we geen aanleiding om de andere bundels ook te vergroten. We zijn altijd kritisch op de samenstelling van onze bundels en indien nodig worden deze gewijzigd.

De stap tussen 6GB en 20GB is erg groot, waarom is er geen tussenstap?
De hoeveelheid data die iemand gebruikt is erg afhankelijk van de toepassingen die iemand gebruikt. We zien dat het datagebruik bij intensieve gebruikers vaak niet dubbel zo groot is als gemiddeld, maar met een factor 3 a 4 toeneemt (exponentieel). De opbouw van onze bundels is daarop ingesteld.

Update:
De omzetting naar 20GB van Stel Samen klanten heeft vertraging opgelopen. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Houd dit topic in de gaten voor updates.
Wanneer wordt hier mee over gecommuniceerd naar de abonnees? Ik heb zelf de xl bundel maar nog niets over gezien.
Reputatie 7
Badge +20
Hi razor911,

Welkom op ons Forum!

Goed nieuws voor jou dus! 😉 Er zal snel meer informatie volgen hierover via media, mailings en onze kanalen.
Hallo allemaal,

Ik snap het niet. Krijgt iedereen 20 gb vanaf 6 juni?
Reputatie 2
Monira schreef:

Hallo allemaal,

Ik snap het niet. Krijgt iedereen 20 gb vanaf 6 juni?

Nee. Iedereen die op dit moment de bundel 12GB heeft, krijgt op 6 juni de bundel van 12GB. Alle mensen met een 12GB-bundel, krijgen op 6 juni direct 8GB erbij. Zit je dus in je laatste dag en heb je net 11,9GB verbruikt van je 12GB bundel, kan je nog even lekker in 24 uur tijd 8GB verstoken 😉
Oh jammer jo haha ik heb maar een bundel van 3gig
Geld dit ook als je een stel samen bundel hebt van 12 gb?
Reputatie 5
Goeie zaak, binnenkort maar eens een maandje testen om na te gaan of ik dan wat vrijer om kan gaan met mijn datalimiet 🙂 @ Teunnes, je bundel van 12Gb wordt aangepast naar 20Gb, daar hoef je niets voor te doen 🙂
Reputatie 3
Thank you!!!! I ❤️ the new T-mobile. Nu nog een soort John legere voor Nederland. Zou super grappig zijn om dumb (Vodafone) & dumber (KPN) eens op hun plek te zetten.
Reputatie 7
Badge +20
iroy schreef:

Thank you!!!! I ❤️ the new T-mobile. Nu nog een soort John legere voor Nederland. Zou super grappig zijn om dumb (Vodafone) & dumber (KPN) eens op hun plek te zetten.

And T-Mobile loves you too! :8 haha en good one ja een John Legere zou het zeker goed doen hier. Was laatst erg happy toen hij mijn tweet had geliked. #fan 😛
Is dit eenmalig of word dit gewoon vanaf nu altijd?
ik neem wel aan dat de maandelijkse kosten van mijn abonnement hetzelfde blijven?
Wat gaat dit per maand kosten of blijven je abonnementskosten hetzelfde?
Reputatie 1
Wees gerust, het is een gratis upgrade die je door T-Mobile wordt gegeven. Dus zonder dat je hiervoor ook maar 1 euro hoeft bij te betalen! Persoonlijk vind ik dit een hele goede zet van T-Mobile.
Mijn nieuwe abbonement zal per juli ingaan. Ik heb nu 12 GB maar straks 6GB wat houdt dat dan in? Alsnog 20GB of...? En is dit gedurende je abbonement altijd gratis? 🙂
Ik zat er op te wachten. Ik moet regelmatig een extra bundel kopen omdat WiFi gewoon echt kut werkt dan wel 1 meter van de router.
Dat is goed nieuws. Ik weet niet hoe maar ik ga bijna altijd eroverheen terwijl ik 12 GB heb. Dus ik ben er heel blij mee.
Als ik nu mijn 6GB naar een 12GB abonnement omzet, ga ik dan ook nog mee in deze actie?
Reputatie 7
Badge +15
Hey allemaal,

Leuk nieuws he! 😉

Dit is niet eenmalig. Vanaf nu zal de XL bundel gewoon 20 GB zijn. Je maandelijkse kosten blijven gelijk. Zoals Scholtench al zei is dit een gratis upgrade. Ik ben blij om te horen dat jullie er blij mee zijn! We zagen inderdaad voornamelijk bij de grootverbruikers het verbruik groeien, dit is dan ook de reden geweest om juist deze bundel aan te passen.

@Fati29,

Je maakt nu inderdaad gebruik van internet XL. Deze bundel gaan we verhogen van 12 GB naar 20 GB. Jij maakt nog tot het einde van je huidige contract (25-7-2016) gebruik hier van. Wanneer je bij je nieuwe abonnement gebruik gaat maken van Intrenet L krijg je gewoon het aantal MB's wat bij deze bundel hoort (6GB). Mocht je toch gebruik willen maken van internet XL (20 GB) met je verlenging dan kun je dat natuurlijk aanpassen via My T-Mobile zodra de verlenging is ingegaan. De bundel is overigens niet gratis het is alleen een gratis upgrade van 12 GB naar 20 GB. :)

@Nieshant,

Natuurlijk kun je ook gebruik gaan maken van internet XL! Je kunt deze bundel zelf gemakkelijk aanzetten via My T-Mobile. 😃
Als je een abonnement met 12 GB heb dan krijg vanaf maandag 6 juni 8 GB extra erbij helemaal gratis gewoon part of the deal!!!
Kosten blijven denk ik het zelfde
Reputatie 3
Goeie zet! Niet voor mij van toepassing, ik ben niet zo'n grootverbruiker 🙂
Super goed nieuws! Ik heb een 6 gb abonnement en een XL abonnement maar ik heb nooit voldoende -)
Dus ik ben echt blij!
Ik heb vorige jaar mijn abonnementen bijna beëindigd wegens erg slecht dekking, geen 4G in mijn buurt en duur prijzen maar ik kan nu wel zeggen dat T-mobile is de beste mobiel provider!
Zo veel beter geworden qua dekking, prijzen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi L0uisa,

Jeeej jij blij wij blij! Super om te lezen dat je T-Mobile de beste provider vindt. 😃
Als ik het goed begrijp krijgen de gebruikers van een 12GB-bundel dus vanaf 6 juni een 20GB bundel, zonder extra kosten en met een looptijd van de rest van hun abonnement?

Reageer