Beantwoord

[Nieuws] Internet XL verhoogd naar 20GB

Toon eerste reactie

192 reacties

Reputatie 1
@Ferdi1: T-Mobile heeft met 12GB/€45,45 voor een twee jaar oud abonnement nog steeds de gunstigste prijs voor een internet bundel, geen aanbieder heeft een bundel verruiming gegeven aan klanten met een soortgelijk abonnement uit die periode. Maar als je vind dat je constant slecht bent behandelt, waarom heb je dan nog een abonnement bij T-Mobile? Waarschijnlijk omdat je nergens een betere deal kan sluiten en je eigenlijk je niet denkt dat je echt slecht behandelt bent.

@andytuinman3: Het is een bekent fenomeen dat je verbruik toeneemt als je meer budget (grotere bundel) hebt.

@jels8: Die extra bundel was niet echt makkelijk georganiseerd, les het nog maar eens terug, het duurde meer dan een maand, voor dat de eerste mensen de compensatie bundel hadden.
Dus voor de 6gb geen extra's?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kussenenzo,

Op het moment is het alleen de 12 GB bundel die verhoogd is inderdaad. Dit is de groep die het meeste data verbruikt, vandaar dat deze bundels opgekrikt zijn naar 20 GB. Misschien een overstap maken naar de 12? 🙂
Hallo,

Onlangs dat het een gratis verhoging is is der al wat meer bekend wanneer deze verhoging gaat plaats vinden?

Gr
Reputatie 7
Badge +15
Hi Geert_H,

Het lijkt er op dat dit niet heel lang meer gaat duren. we kunnen helaas nog geen exacte datum geven maar we brengen je er natuurlijk van op de hoogte wanneer het zo ver is! 🙂
Beste,

Ik heb zelf een 12gb bundel,
Alleen lees ik zojuist dat deze verhoogd is naar 20gb.

Alleen is die wijziging bij mij nog niet doorgevoerd,
Is er nog iets wat ik zou moeten doen?

Alvast bedankt.

Dion
Bedankt!

Ik zag net dat mijn bundel is verhoogd van 12.5g naar 20.5g hartelijk dank! En dan ook nog is een keer gratis muziek streame via deezer Tmobile is een geweldige provider nog maals bedankt!!

Gr

Een te vrede klant
Reputatie 2
Hallo allemaal!

Daar ben ik dan met goed nieuws! Zojuist zijn alle klanten met een Stel Samen bundel van 12 GB (ook zakelijke klanten) overgezet naar een bundel van 20 GB. Je hoeft daar dus zelf niks voor te doen en gaat daar ook niks meer voor betalen. Mocht je meer informatie willen, die vind je op deze pagina: www.t-mobile.nl/12-20gb

Ik ben in ieder geval erg blij dat het nu gelukt is en wens jullie veel plezier met jullie 8GB in de maand extra! (ik kijk nu gewoon af en toe een aflevering van Penoza in de trein op 4G, en ja, ik weet het, oude serie, maar wat is die spannend.... Eigenlijk kijk ik wel uit naar de laatste aflevering, want ben nu een beetje verslaafd...)
Reputatie 1
Geert.H schreef:

Bedankt!

Ik zag net dat mijn bundel is verhoogd van 12.5g naar 20.5g hartelijk dank! En dan ook nog is een keer gratis muziek streame via deezer Tmobile is een geweldige provider nog maals bedankt!!

Gr

Een te vrede klant

Ik neem aan dat je een oude stel samen abonnement hebt.
Zoals ik lees krijgen we met onbeperkt muziek streamen hetzelfde riedeltje als de 20gb overgang.
Zover ik weet krijgen de oude stel samen klanten GEEN onbeperkt muziek streamen
Reputatie 2
Dionelhani; het klopt dat gisteren je bundle nog niet verhoogd was, als het goed is nu wel!

Geert.H: Datavrije muziek is nu geintroduceerd voor alle klanten met een Stel Samen Stel Bij abonnement. Je kunt hier alles over lezen in dit forum topic: https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/faq-t-mobile-introduceert-datavrije-muziek-271874
Reputatie 1
@JannaF: Fijn dat het gelukt is, helaas komt het voor mij net te laat, ik heb mijn nieuw verlengde SS&SB met 20GB al. Ik vond het fijn te zien hoe jij persoonlijk in dit forum ons op de hoogde hebt gehouden.
En zoals ik ook eerder heb gezegd je persoonlijke betrokkenheid vind ik erg bewonderenswaardig.
Reputatie 2
Dankjewel Mat_64! Hoop dat je een beetje een onbegrensd gevoel hebt met 20GB!
Reputatie 1
Ja. Ik kan nu, aan het einde van net jaar, mijn iPad abonnement gaan opzeggen, dankzij de 20GB en MB verdeler.
Hallo,

Zijn er ook mensen die minder blij worden van deze bundel? Ik heb mijn telefoon eens van de wifi afgehaald de afgelopen maanden en kom er achter dat ik die bundel van 10 die ik betaal vanaf mijn nieuwe abbo niet eens op maak.

Er zijn nog wel wat meer dingen waar ik me een beetje aan stoor.
Bijvoorbeeld.. Ik maak misschien 4 GBop maximaal.. Ik navigeer met Waze en luister een bepaald radiostation via mijn hostpot op de telefoon via een app op mijn autoradio.
Nu knal ik de grens over bij Belgie. Geen radio meer en geen waze meer want dan moet ik een bundel kopen..

Persoonlijk heb ik liever dat die 10GB bundel zo blijft en dat ik die punt 1 mee kan nemen naar de volgende maand en punt 2 .... ALS ik dan eens een korte tijd bereikbaar ben in het buitenland dat ik dan ook alles uit die bundel kan doen.

DIe 20GB voelt voor mij niet goed.

Grt Eddy
Reputatie 7
Badge +20
Hey Eddy,

Wat jammer om te lezen dat je er geen fijn gevoel bij hebt.. Het is uiteindelijk een gratis verhoging naar 20 GB, dan maakt het in principe toch niet uit of je de oorspronkelijke 12 GB verbruikt of meer?

Ik zie overigens dat je op dit moment mag verlengen en jouw contract op 29 november verloopt. Je geeft aan dat je graag iets aan data zou willen gebruiken in het buitenland, dan is Stel Samen & Stel Bij een goede optie voor jou. Je ontvangt hierbij een aantal MB's uit je databundel, om te gebruiken in de EU. Op deze manier kun je in België dan in ieder geval even uit de voeten. Via je My T-Mobile kun je jouw verlengingsaanbod checken.

Het opsparen van tegoed is helaas niet mogelijk, maar als je 20 GB hebt, dan zit je eigenlijk elke maand wel goed toch? Ik zie dat je de laatste maanden toch redelijk wat dataverbruik hebt (zie ook je facturen), dus wellicht gebruik je uiteindelijk toch meer van de bundel dan je zelf door hebt.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Hoi David,

Wat goed om te lezen dat je zo enthousiast bent over je werkgever..

Helaas hebben jij en ik toch een verschil van mening over "gratis"
In mijn beleving is niets gratis en dat T-mobile de verhoging doet is mooi maar als je er niets aan hebt en vervolgens toch nog geld vraagt voor een databundeltje als je even over de grens rijdt, is dat niet leuk. Helemaal niet als je weet dat je een bundel hebt van 20GB die je maar voor een kwart gebruikt.
Ik heb liever een bundel van 5 GB die ik overal kan gebruiken ipv een 20GB die ik alleen in NL mag gebruiken. Ik heb hier niet om gevraagd en wil hem bij deze hierbij graag omruilen.

Hierbij kom ik dan tot de conclusie dat de keuze die ik destijds heb gemaakt om van abonnement te verwisselen niet een goede keus is geweest, of heb ik dat mis?

Dat ik redelijk wat dataverbruik heb dat klopt omdat ik de wifi heb uitgezet zoals ik dat al vermeldde. Ik wilde graag weten wat voor dataverbruik ik had in totaal zonder maar ergens op de wifi te zitten.
Ik heb mijn abonnement laten bekijken door een onafhankelijk bedrijf en die stelde voor om naar tele2 te gaan. Aanmerkelijk goedkoper en toch met het T-mobile netwerk. Dat is net alsof een Mercedes goedkoper is bij de Fiat dealer #Hraar
Maar als eerste T-mobile klant in Nederland is dit toch een keuze waar ik over na moet denken.
Ik wil in ieder geval wel een abonnement wat bij mij past deze keer.
Het komt ook voor dat ik 4 of 6 weken helemaal niet in een netwerk hang. Ook dan betaal ik zonder mokken.
Wat bij mij zou passen is een abonnement waar ik af en toe een belletje kan plegen naar het buitenland en als ik af en toe eens in het buitenland ben dat ik ook kan internetten uit dezelfde bundel.
#PizzaZonderAnsjovisMetAnnanas 😉

David schreef:

Hey Eddy,

Wat jammer om te lezen dat je er geen fijn gevoel bij hebt.. Het is uiteindelijk een gratis verhoging naar 20 GB, dan maakt het in principe toch niet uit of je de oorspronkelijke 12 GB verbruikt of meer?

Ik zie overigens dat je op dit moment mag verlengen en jouw contract op 29 november verloopt. Je geeft aan dat je graag iets aan data zou willen gebruiken in het buitenland, dan is Stel Samen & Stel Bij een goede optie voor jou. Je ontvangt hierbij een aantal MB's uit je databundel, om te gebruiken in de EU. Op deze manier kun je in België dan in ieder geval even uit de voeten. Via je My T-Mobile kun je jouw verlengingsaanbod checken.

Het opsparen van tegoed is helaas niet mogelijk, maar als je 20 GB hebt, dan zit je eigenlijk elke maand wel goed toch? Ik zie dat je de laatste maanden toch redelijk wat dataverbruik hebt (zie ook je facturen), dus wellicht gebruik je uiteindelijk toch meer van de bundel dan je zelf door hebt.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eddy,

Dat ben ik zeker, gelukkig maar! 😉

Ik denk dat we het over de verhoging zelf niet eens gaan worden. Je betaalt niets voor de verhoging van 12 naar 20 GB, maar voor buitenlandbundels betaal je inderdaad, dat staat hier echter compleet los van.

Zoals ik in mijn eerdere bericht al aangaf past Stel Samen & Stel Bij goed bij je. Had je hier nog naar gekeken? Je kunt maandelijks je bundels wijzigen en uit- of aanzetten (handig als je af en toe paar weken offline bent), SMS'en in de EU is gratis en de beltarieven zijn ook zeer gunstig. Daarnaast ontvang je dus bij een databundel die geldig is in Nederland ook nog MB's die je in de EU kunt gebruiken. Lijkt me handig bij het soort abonnement dat jij zoekt!

Je kunt online het aanbod checken en als je in contact zou willen komen met een verkoopadviseur kun je of zelf even telefonisch contact opnemen óf je geeft aan wanneer het je schikt en dan laten we je terugbellen.

We horen het graag als er nog vragen zijn!

Reageer