[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis
Reputatie 7

Wij hebben nu Uit & Thuis voor je! Deze combinatie van een abonnement voor mobiel én Thuis van T-Mobile, geeft jou aantrekkelijke klantvoordelen. Bijvoorbeeld Unlimited op je mobiel en het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis, elk voor maar € 25,- per maand! Want we houden allemaal van snel internet thuis, maar niemand wil daar extra voor betalen, toch? En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je Thuis abonnement!
 

 

Wat krijg ik met Mobiel & Thuis?

Kijk snel op onze website wat de mogelijkheden zijn: Mobiel & Thuis. In het kort: combineer je bijvoorbeeld een Unlimited mobiel met een Thuis abonnement (voor internet), dan kosten beide abonnement slechts € 25,- per stuk. Bovendien krijg je het snelst beschikbare internet op T-Mobile Thuis! Heb je een GO abonnement met beperkte minuten/data, dan ontvang je € 2,50 korting op je mobiele en € 5,- korting op je Thuis rekening. Daarnaast krijg je nog afhankelijk van je mobiele abonnement 500 MB of twee GB extra data. 

 

Wat zijn de voorwaarden voor Mobiel & Thuis?

  1. Elk abonnement moet geregistreerd staan op hetzelfde adres. 
  2. De voordelen gaan in bij minimaal twee en maximaal zes abonnementen
  3. De abonnementen moeten succesvol zijn aangemeld bij Klantvoordeel. 
  4. Van Thuis heb je Internet Basic, Fast of Premium en van mobiel een abonnement na 29-1-2019.

Let op: Heb je je mobiele abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018, stap dan eerst over of verleng naar het nieuwe Go abonnement (vanaf 9 september), zodat de nieuwste klantvoordelen ook voor jou gelden.

 

Ik heb interesse in Mobiel & Thuis. Is dat één abonnement met één contract?

Nee. Mobiel & Thuis bestaat uit twee losse abonnementen met elk een eigen contract, aparte contractduur en eigen voorwaarden. Beide abonnementen kunnen worden aangemeld voor Klantvoordeel. De leverdatum van het Thuis abonnement en de startdatum van het mobiele abonnement hoeven niet gelijktijdig te starten. Je ontvangt van beide bestellingen aparte communicatie. Je ontvangt van beide abonnementen een aparte factuur. Je beheert je mobiele abonnement in My T-Mobile en je Thuis abonnement in My T-Mobile Thuis.

 

Ik heb al een mobiel abonnement van T-Mobile met Klantvoordeel en neem er na 29 oktober 2019 een T-Mobile Thuis abonnement bij. Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe Klantvoordelen?

Voor je Thuis abonnement: als je bij het bestellen hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, ben je automatisch aangemeld voor de nieuwe Klantvoordelen. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je deze abonnementen alsnog in My T-Mobile Thuis aanmelden voor Klantvoordeel. Voor je mobiele abonnement: je kan in My T-Mobile zien of je gebruik maakt van de nieuwste Klantvoordelen. Als dit niet het geval is, accepteer dan de nieuwe Klantvoordelen in My T-Mobile.

 

Hoe meld ik me aan voor T-Mobile Klantvoordeel?

Dit kan via één van de volgende drie mogelijkheden:

  1. Log in op My T-Mobile en accepteer de voorwaarden in het tabblad van T-Mobile Klantvoordeel. 
  2. Log in op My T-Mobile Thuis en meld je aan voor Klantvoordeel op het Klantvoordeel tabblad. 
  3. Activeer al je abonnementen via de website. Hier kun je zowel jouw mobiele als je Thuis abonnement aanmelden. 

 

Kan ik T-Mobile Mobiel & Thuis ook bestellen met een ander abonnement dan Unlimited?

Ja. Je kunt elke combinatie van een mobiel (GO en basis sim vanaf 29-1-2018) en Thuis abonnement bestellen. Als je kiest voor een beperkt mobiel abonnement krijg je € 5 korting per maand op je T-Mobile Thuis internetabonnement en € 2,50 korting en 500 MB(basis sim) of 2GB (GO) extra per maand op je T-Mobile mobiel abonnement.

 

Ik maak al gebruik van Klantvoordeel. Kan ik met één van mijn abonnementen los overstappen naar het vernieuwde Klantvoordeel of gaan alle abonnementen dan over?

Je kan per abonnement kiezen of je naar het vernieuwde Klantvoordeel over wil stappen. Je Thuis abonnement en verschillende mobiele abonnementen kunnen dus allemaal hun eigen voorwaarden voor Klantvoordeel hebben. Je ontvangt dan per abonnement de voordelen die horen bij de versie van Klantvoordeel die horen bij je abonnement.

 

Ik heb voor 09-10-2019 T-Mobile Thuis en T-Mobile Go Unlimited afgesloten, beide zijn al actief en aangemeld voor Klantvoordeel. Krijg ik na 29-10-2019 automatisch een snelheidsupgrade en ga ik daar dan € 25 per maand voor betalen?

Nee. Hiervoor zijn 2 stappen nodig. 1) Ga in My T-Mobile akkoord met de nieuwste klantvoordeelvoorwaarden. 2) Ga in My T-Mobile Thuis naar Abonnementen en kies voor Internet Basic, Internet Fast, of Internet Premium. Om dit proces af te ronden dien je ook akkoord te gaan met de nieuwe klantvoordeelvoorwaarden. In My T-Mobile Thuis zie je welke abonnementen op jouw adres beschikbaar zijn.

 

Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?

Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten. Je kunt een zakelijk Go abonnement in Klantvoordeel combineren met een particulier T-Mobile Thuis abonnement.

 

Ik heb ook TV van T-Mobile Thuis en een TV-voucher. Hoe past dat binnen Mobiel & Thuis?

Geen probleem! TV is niet verplicht binnen Mobiel & Thuis, je behoudt dus alle vrijheid rondom je TV pakket. Heb je al een TV-voucher met Klantvoordeel en wil je over naar Mobiel & Thuis, dan heb ik goed nieuws: de TV-voucher blijft behouden en je krijgt alle nieuwe voordelen van Mobiel & Thuis erbij! Let op: selecteer alleen je nieuwe internetsnelheid in My T-Mobile Thuis en laat je TV abonnement ongewijzigd. 

 

De hoogst mogelijke snelheid bij jou thuis met Mobiel & Thuis, wat betekent dat?

Als er op jouw adres geen glasvezel is maar alleen DSL, of er is KPN glasvezel, dan is de hoogste snelheid 100 Mbit/s. Als je geluk hebt, kun je op jouw adres gebruik maken van ons eigen T-Mobile glasvezel. Dan is de hoogste snelheid een razendsnelle 1 Gbit/s! Doe de postcodecheck om te kijken welke hoogste snelheid op jouw adres beschikbaar is. Die krijg je als je Thuis combineert met een mobiel Go Unlimited abonnement.

 

Ik ga verhuizen, blijf ik dan mijn voordeel behouden?

Per 4 augustus 2021 verhuist jouw voordeel automatisch met je mee bij een verhuizing. Let op: Je adres wordt niet automatisch aangepast voor je mobiele abonnement. Vergeet dus niet om deze zelf nog even aan te passen via: My T-Mobile. Daarna wordt het voordeel automatisch opnieuw toegekend voor het nieuwe adres.

Maak je nog gebruik van een oudere vorm van Klantvoordeel zoals Mobiel + Thuis of Vodafone Red? Deze kan je niet meenemen naar het nieuwe adres en worden omgezet naar Uit & Thuis. Je moet hiervoor toestemming geven via My T-Mobile (Thuis).

 


108 reacties

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Reputatie 7
Badge +15

Hi

 

Zo jammer dat dit voor glasvezel is, Ik heb internet 50 DSL met klantvoordeel dus 100 mb. Het zou echt tof zijn als wij ook €25 mogen betalen en ik heb wel een go unlimited.

Heel raar dat de 200 mbit optie verdwenen is, ben blij dat ik 11 dagen geleden aangesloten ben dan.

Ik vind de nieuwe abonnementen verwarrend, vooral omdat ik net alles op een rijtje had van kortingen bij mijn huidige abonnement lol. Weet niet helemaal of overstappen naar deze nieuwe voorwaarden voordeliger is?

@Waqqas 

Goed nieuws: Het aanbod geldt ook voor DSL klanten. Als jij een DSL abonnement en een Unlimited abonnement combineert, betaal je voor beiden €25 per stuk. Op DSL krijg je dan de hoogst mogelijke snelheid (dus maximaal 100 MBit/s). Hierboven kun je vinden hoe je van het nieuwe aanbod gebruik kan maken

Reputatie 7
Badge +4

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Jij hebt de keuze om op het huidige prijsplan te blijven of over te stappen naar het nieuwe prijsplan. Val je onder het oude prijsplan, dan blijven de oude voorwaarden geldig.

Reputatie 7
Badge +15

@Waqqas

Goed nieuws: Het aanbod geldt ook voor DSL klanten. Als jij een DSL abonnement en een Unlimited abonnement combineert, betaal je voor beiden €25 per stuk. Op DSL krijg je dan de hoogst mogelijke snelheid (dus maximaal 100 MBit/s). Hierboven kun je vinden hoe je van het nieuwe aanbod gebruik kan maken

Had het nergens gelezen van DSL maar dit os echt top van T-mobile!

 

Reputatie 7

Hoi @famfrissen, @hmbentlage, @TAVL , @Waqqas  en @Maarten125989 

 

Voor bestaande klanten blijven de huidige snelheden behouden - geen zorgen! Aangezien je per abonnement kunt kiezen welk Klantvoordeel je inzet, kun je voor mobiel het Uit & Thuis voordeel activeren, maar kies je voor Thuis voor het oude voordeel met de speedupgrade en de huidige snelheden.

 

Voor nieuwe en toekomstige klanten: het klopt dat bij Internet Fast 100 Mb/s het maximum is. Met Uit en Thuis introduceren we een alternatief voor klanten die altijd en overal snel internet willen. Zo bieden we onder andere het snelst mogelijke internet voor Thuis van T-Mobile, eventueel met een combinatie met Unlimited data en bellen voor mobiel. Op dit moment maken wij naast ons eigen glasvezelnetwerk ook nog gebruik van een niet-eigen DSL- en glasvezelnetwerk. Dat maakt het dat we snelheden boven de 100 Mb/s daarop nog niet zo voordelig kunnen aanbieden als we zouden willen en hoe we het voor ogen hebben met dit nieuwe aanbod. Natuurlijk is het onze ambitie om dit op den duur wel te kunnen bieden.

Ik zat even te rekenen, betaal nu 36 voor 200 mbit, zou naar 30 euro per maand kunnen voor 100 mbit. Wat gebeurt er als mijn contract over een jaar afloopt, moet ik dan automatisch overstappen naar 100 mbit?

Betekent dat als je je Thuis abo omzet naar 1000Mbps en een Go'19 10GB omzet naar Unlimited dat je voor beide €25 gaat betalen? Of geldt dat alleen voor nieuwe klanten?

 Op dit moment maken wij naast ons eigen glasvezelnetwerk ook nog gebruik van een niet-eigen DSL- en glasvezelnetwerk. Dat maakt het dat we snelheden boven de 100 Mb/s daarop nog niet zo voordelig kunnen aanbieden als we zouden willen en hoe we het voor ogen hebben met dit nieuwe aanbod. Natuurlijk is het onze ambitie om dit op den duur wel te kunnen bieden.

 

duidelijk, geen gevaar voor downgrade dus op dit moment.

Daar de tarieven gemaximaliseerd zijn moet er vast wel iets mogelijk zijn, misschien niet zo fors als met de lagere snelheden (ik vraag me eigenlijk af of jullie hier niet onder kostprijs zitten als ik de ODF tarieven erbij pak..), de 40€ (zonder korting) lijkt mij best haalbaar, maar goed, ik weet niet de ins-en-outs hoe jullie naar KPN afgerekend worden.

Reputatie 7

Betekent dat als je je Thuis abo omzet naar 1000Mbps en een Go'19 10GB omzet naar Unlimited dat je voor beide €25 gaat betalen? Of geldt dat alleen voor nieuwe klanten?

 

Jackpot!

Eigenlijk klopt het dus niet wat er gezegd wordt.

je betaald 25 euro voor de hoogst mogelijke snelheid.

ik heb nu 200mbit thuis en unlimited mobiel.

maar wil ik het internet thuis naar 25 euro  en dan kan ik alleen naar 100mbit .

Dit is dus duidelijk niet de hoogst mogelijke snelheid aangezien ik nu 200mbit heb.

Hoe lossen jullie dit op?

ik ben aan de klantenservice lijn een uur lang doorverbonden van de een naar de andere medewerker en niemand lijkt te begrijpen hoe het werkt.

bel van de week maar terug als we de boel op orde hebben krijg ik te horen.

dat kan toch niet waar zijn.

Mvg

micha 

Reputatie 7
Badge +4

In het nieuwe aanbod heb je in dat geval de hoogst mogelijke snelheid van 50Mbps, 100Mbps of 1Gbps. Blijf je in de oude propositie dan betaal je meer, maar kun je ook 200Mbps of 500Mbps aanschaffen. Wil je minder betalen, dan is het nadeel dat je of 100Mbps hebt of als beschikbaar 1Gbps. Keuze is wat er voor jou gunstiger is. Je hoeft niet over te stappen naar de proposite en dat zou ik ook zeker niet doen als deze niet handiger is voor jouw gebruik. In ieder geval niet totdat hogere snelheden wel mogelijk zijn.

Zoals in de FAQ ook te lezen is dat 200Mbps en 500Mbps voor nu niet aangeboden worden, vanwege de prijs die KPN NetwerkNL vraagt en dat ze samen met de ACM proberen om lagere prijzen voor die snelheden af te dwingen, waarmee dit wel mogelijk is voor WBA of DSL klanten.

Reputatie 3

Misschien reageer ik te vroeg maar het lijkt erop dat de gebruikers met een slechte ADSL verbinding hier niet aan mee kunnen doen. Ik heb een postcodecheck gedaan en kreeg de melding dat wij niet in aanmerking komen ivm de te slechte verbinding. Wij blijven dus aangewezen op 4g voor thuis wat a) een max snelheid heeft van 25Mbit en b) 35 euro kost.

“Met de maximumsnelheden lost T-Mobile een van de beloftes in die het deed bij de overname van Tele2, namelijk landelijk 100 Mbps aanbieden”   Niet helemaal waar dus.

Reputatie 7
Badge +4

De belofte is om dat aan te gaan bieden. Daar is T-Mobile mee aan de slag. In Den Haag komt het eerste volledig eigen netwerk te liggen. Daarnaast wordt komend jaar op minimaal 1 miljoen potentiele aansluitingen de beschikbare snelheid verhoogd tot 1Gpbs. Dat is niet 1, 2, 3 geregeld, maar een zeer uitgebreide en complexe operatie, waarin veel geïnvesteerd wordt. Dat betekent dat er nog veel werk te doen is in de komende jaren. Hetzij via eigen netwerken, op netwerken als dat van KPN NetwerkNL (eigen POP's plaatsen), als andersoortige diensten.

Mocht jouw DSL verbinding nu nog niet in staat zijn tot sneller internet dan zit er niets anders op dan wachten tot er glasvezel komt of dat het DSL netwerk geupgrade wordt. De belofte is niet gebroken, maar de uitvoer heeft gewoonweg tijd nodig.

Reputatie 3

Gedeeltelijk mee eens TAVL maar de quote klopt dus niet.

“Met de maximumsnelheden lost T-Mobile een van de beloftes in die het deed bij de overname van Tele2, namelijk landelijk 100 Mbps aanbieden”

T-Mobile lost hiermee niet de belofte in, T-Mobile is wel bezig met het inlossen van de belofte. Voor velen misschien een klein verschil voor anderen niet.Overigens gun ik iedereen die hier wel gebruik van kan maken dit produkt van harte en ik hoop dat dit ook voor de wat meer specifieke gebruikers zal leiden tot uiteindelijk een fatsoenlijke internetverbinding thuis voor een fatsoenlijke prijs. Wat dat betreft complimenten voor T-Mobile voor het verder openbreken van de markt.

 

Reputatie 5

Jammer dat Tmobile geen bonding aansluiting maakt , technisch is mogelijk . Voor mij is het nu niet aantrekkelijk om over te stappen van ziggo voor mijn tv en internet.

Reputatie 7
Badge +4

Gedeeltelijk mee eens TAVL maar de quote klopt dus niet.

“Met de maximumsnelheden lost T-Mobile een van de beloftes in die het deed bij de overname van Tele2, namelijk landelijk 100 Mbps aanbieden”

T-Mobile lost hiermee niet de belofte in, T-Mobile is wel bezig met het inlossen van de belofte. Voor velen misschien een klein verschil voor anderen niet.Overigens gun ik iedereen die hier wel gebruik van kan maken dit produkt van harte en ik hoop dat dit ook voor de wat meer specifieke gebruikers zal leiden tot uiteindelijk een fatsoenlijke internetverbinding thuis voor een fatsoenlijke prijs. Wat dat betreft complimenten voor T-Mobile voor het verder openbreken van de markt.

 

Touché. Het is niet volledig ingelost. Maar daar wordt dus aan gewerkt. Al zullen buitengebieden vooralsnog niet als eerste verglaast worden. Hoop voor je dat er snel een initiatief tot glasvezelf voor je komt. Of zelf eentje opstarten?

Reputatie 3

We zijn er mee bezig, als er genoeg animo is, hopelijk eind 2020 de eerste kabels de grond in. Tot die tijd even doorbijten.

Kwam weer eens op dit forum door de reclamecampagne en ook omdat KPN zijn 4G voor het buitengebied aan het verslechteren is (lagere snelheid, hogere prijs). Ik was 1 van de eerste gebruikers van T-mobile 4G voor thuis maar ben afgehaakt toen we moesten gaan werken met ‘bijkopen’ van dagelijkse bundels etc. en de snelheid fors werd verlaagd.

Reputatie 7
Badge +4

Succes met de aanleg. Hopelijk lukt het om aan de voorwaarden te voldoen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Sander 

Ik had nog even een vraagje, mij go unlimited is al actief en op 1 november heb ik internet 50 DSL en vast internet, moet ik eerst upgraden naar internet 100 voor de €25 euro deal?

En ik wil mijn nummer niet kwijt bij vast bellen (Ik heb nummerbehoud) dus ik betaal dan €27,50?

Reputatie 7
Badge +4

Vast bellen is 2,50 extra, dus dat komt bovenop die prijs van basis internet. In principe behoudt jij je huidige lijn en dus ook nummer, dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Je zult aan moeten geven dat je wil overstappen naar die 25 euro deal. Daarmee kies je voor het nieuwe klantvoordeel.

Reputatie 1

hallo

 

ik heb tmobile thuis en mobiel. Ik maakte al gebruik van klantenvoordeel.

IK heb me internet naar premium 1gb gezet. Hoe snel word dat aangepast ? krijg ik daar bericht over??
er stond iets na het aanmelden maar ik had het niet goed gelezen

 


Er stond bij mij dat het maximaal een week kon duren, was na een kleine 5 minuten al doorgevoerd bij mij.

50 Mbps is de maximale leverbare snelheid. En omdat WiFi het voorkeursnetwerk is zal je 50 Mbps hebben als je het aan hebt staan. De latency is wel beter van vast dan mobiel en je kan de verbindingen natuurlijk samenvoegen (bridgen). Maar wie doet dat nou?

Reageer