Sticky

[Nieuws] Introductie Uit & Thuis

  • 21 oktober 2019
  • 70 reacties
  • 4018 Bekeken
[Nieuws] Introductie Uit & Thuis

Toon eerste reactie

70 reacties

@MobileThuisHet wordt 40 euro omdat je de tv de eerste 3 maanden gratis krijgt. De 25 euro vaste prijs is voor het internet.

Dank je voor deze info, nu ik er beter naar kijk zie ik het ook.
Wel jammer, dan ga ik daarna toch weer meer betalen (65,- euro per maand). 
Altijd nog goedkoper dan bij andere providers, dat wel natuurlijk. Maar heb dan wel minder internet snelheid, dat is dan wel weer jammer. Dus voor mij zelf is het nog even nadenken. 

Reputatie 6
Badge +3

@MobileThuis dat het internet zo laag is, is omdat op dit moment T-Mobile bezig is om de prijs bij KPN naar beneden te krijgen. De 200 en 500 pakket schijnen te duur te zijn. Dus verwacht op termijn wel de verhoging weer. 

Reputatie 6
Badge +7

@vanvonno46 Ik zou nog even terug komen op de extra korting zoals de eerste 6 maanden korting, deze blijft gewoon behouden wanneer je over gaat naar het nieuwe Uit & Thuis!

@Phaedon Of 100 Mbps beschikbaar is hangt echt van de infrastructuur ter plaatse. In sommige gebieden is er in de wijde omtrek 100 Mbps beschikbaar maar er zijn ook plaatsen waar er bijvoorbeeld maar net 20 Mbps gehaald wordt. Hier is dus niet één antwoord op te geven. Vandaar de postcode checker, dan zie je specifiek de mogelijkheden voor jouw adres ;)

Helaas geen duidelijk, specifiek antwoord, maar een algemene uiteenzetting die meer vragen oproept dan antwoorden geeft en een herhaling van het eerder gestelde. Natuurlijk is het afhankelijk van de postcode, maar dat is niet het hele verhaal. Mijn punt is dat 100 Mbps nóóit gehaald wordt en áltijd max. slechts 50. 20 Mbps begrijp ik, dat is ADSL2, maar wat is bij T-Mobile het verschil tussen 50 en 100? Die vraag wordt niet beantwoord. Het is beide DSL.

Als het per afgelopen september is, dan zal ze vermoed ik van dit aanbod nog geen gebruik kunnen maken. Plus raakt ze de huidige korting(en) naar alle waarschijnlijkheid kwijt.

Dat tv en telefonie er buiten staan is inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Ik heb geen onbeperkt mobiel internet nodig andes ging ik een overstap sterk overwegen.

 

@Phaedon in dsl gebied kan 100Mb prima worden bereikt op een vorig adres was 110Mb via dsl eerder regel dan uitzondering, ons huidige adres is 16Mb de max, gelukkig ligt er glasvezel anders 1 HD tv stream en 8 Mb voor de rest.

Wat ik van het nieuwe aanbod begrijp krijg je altijd de hoogst mogelijk leverbare verbinding en doet het verschil er niet meer toe. Een klant met maar 16Mb betaald daarmee verhoudings gewijs meer per Mbps dan een klant met 1Gb snelheid.

Nog even over dat aanbod van die snelheden, ik heb eerder deze week wat vurige reacties gegeven, ik hoop dat jullie met een evengoed aanbod voor de onfortuinlijke KPNnetwerk NL klanten kunnen komen, ik zit er over te denken om de snelheid maar voor een tijdje op de koop toe te nemen. in deze tijden zou je toch als klant gewoon vrije keuze willen hebben, zonder limieten of het politieke spelletje wat tussen de providers gespeeld wordt.

Reputatie 7
Badge +10

@Fiekert123 De enige manier waarop dat mogelijk is door het huidige ODF netwerk word uitgebreid.

Bij hogere snelheiden op het WBA netwerk zal T-Mobile verlies lijden met de huidige inkoop tarieven die KPN WBA bied

Hallo,

 

ik heb vorige maand 31 september mijn mobiele abbo verlengd naar go 10Gb en 120 min bellen.

verder loopt mijn t-mobile thuis alles in 1 volgende maand af en kan verlengen.

 

bij t-mobile alles in 1 heb ik 3 thema kanalen + foxsporteredivie gratis, €2,50 korting

 

welke stappen moet ik nemen om de optimaalste kortingen te krijgen voor zowel mobiel als alles in 1?

betaal nu 20€ voor 10GB en €32,50 voor 50 mbit internet ( alles in 1)

Vraagje in April ( duurt nog even ) gaan we verhuizen en ik wil graag een 500Mbit verbinding, bij voorkeur wil ik dat via Tmobile. Nu zie ik dat dit niet meer is af-te-sluiten. Komt deze optie nog wel terug voor het KPN regiefibernetwerk? 

Of blijft het bij 100Mbit. 

 

Ongeveer anderhalve week geleden contact gehad via klantenservice T-Mobile, daaropvolgend wil ik graag even mijn onbegrip delen.

Ik ben op 16 oktober een contract aangegaan voor zowel mobiel als t-mobile in de shop in Breda, dit is  voor invoering van het nieuwe klantvoordeel. Vervolgens is het nieuwe klantprogramma geintroduceerd en las ik destijds in deze moderatorpost "En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!" Op het moment van contact met de klantenservice zat ik nog binnen de 14 dagen bedenktermijn. Als ik beide contracten had geannuleerd zou ik dus 2x de aansluitkosten besparen, toch wel een ± 60 euro.

De collega heeft de post bekeken en gaf mij aan dat deze foutieve informatie bevat. Het zou alleen gaan om de aansluitkosten van mijn telefooncontract, en dus niet van beide contracten. Het zou zsm worden aangepast en je collega gaf aan dat het een hele administratieve rompslomp zou opleveren. Hij kon het ook niet crediteren, omdat ze op de creditafdeling niet zo "creatief” zouden zijn,

Nu las ik vandaag weer dit forum bericht en er staat nog steeds dat je nog steeds geen aanluitkosten betaald en ik lees dus voor beide contracten als ik deze nu zou afsluiten. Nu betaal ik dus onterecht 60 euro extra, en kan nu natuurlijk ook niet meer onder mijn contact uit omdat de wettelijke bedenktermijn is verlopen.

Ik zou graag toch een oplossing zien, omdat de informatie die je collega gaf onjuist was, kunnen jullie hierop actie ondernemen?

Reputatie 6
Badge +4

@R.Heeren momenteel heb je alleen keuze uit 100 mbps of 1000 mbps. 200 en 500 zijn verdwenen omdat deze enkel door KPN geleverd worden in een KPNnetwerkNL gebied waar geen T-mobile apparatuur is. T-mobile zou te veel aan KPN betalen om deze snelheid te leveren over hun netwerk dus eerst moeten ze nog overhandelen over de kosten.

Dit kan nog wel lang duren denk ik.

 

@maartenvm ik heb via de website gekeken bij thuis en mobiel samen. Voor mobiel betaal je de 25 euro aansluitkosten en voor thuis betaal je geen activatiekosten twv €30,00

@Waqqas klopt, maar nog wel vreemd dat het hier in het forum al een paar weken verkeerd vermeld staat, en dat na dit gemeld te hebben de informatie niet wordt aangepast.
 

zoals in het topic staat; "En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!" 

Reputatie 7
Badge +20

@maartenvm,

Je hebt helemaal gelijk! Excuus voor deze foutieve informatie in dit topic. Ik heb dit gelijk gecorrigeerd, want het moet natuurlijk wel goed staan. 

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, horen we het graag!

@David oke mooi dat het is aangepast.

 

Vraagje nog, bij het oude klantvoordeel kreeg je extra korting als je je snelheid niet kon ophogen wanneer dit niet beschikbaar is op je adres. Dat is bij mij het geval. Tijdens afsluiten werd het oude klantvoordeel nog besproken, maar mijn contract gaat pas januari 2020 in. Heb ik nog recht op die extra korting gezien mijn snelheid niet opgeschroefd kan worden?

Kan ik als Tele2 (mobiel) klant hier ook gebruik van maken?

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Jij hebt de keuze om op het huidige prijsplan te blijven of over te stappen naar het nieuwe prijsplan. Val je onder het oude prijsplan, dan blijven de oude voorwaarden geldig.

Belachelijk dat T-Mobile de pakketten aanpast en dat klanten hiervan de dupe zijn. Tijdens het afsluiten van de abonnementen - net voor de aanpassing - waren de oude voorwaarden geldig. De klanten die net voor de ingang van de nieuwe Uit&Thuis pakketten een T-Mobile Thuis abonnement hebben afgesloten zijn nu door de nieuwe voorwaarden ‘in de aap gelogeerd’. T-Mobile blijft hiermee in gebreke en dit is voor deze klanten behoorlijk misleidend! Ik ben benieuwd wat de Autoriteit Consument en Markt hiervan vindt.

Ik had al een combi van uit en thuis, nu alles overgezet naar de 2x 25 euro actie “) Ik zie echter dat de 7.50 euro tv pakket korting die ik kon inzetten is verdwenen. De voorwaarden zeggen dat dit alleen weggaat bij verhuizen en of verlengen contract. Ik heb geen van beiden gedaan volgens mij.Ik heb alleen een verandering van klantvoordeel ondergaan...hoor ik dan wel of niet die 7.50 euro te krijgen voor tv pakketten..dat is mij niet helemaal duidelijk.. hoor graag  “)

Reputatie 3
Badge +2

Hi @maartenvm, Je kunt de voordelen van de oude Klantvoordeel niet meer krijgen, máár met Uit & Thuis ontvang je wel de voordelen op je abonnementskosten. Wanneer je met je Thuis abonnement de hoogst mogelijke internetsnelheid bij jou thuis combineert met een Unlimited abonnement, dan betaal je € 25,00 per maand voor je Thuis abonnement (Internet only). Dit is € 2,00 per maand voordeliger dan met de oude Klantvoordeel.

 

Hoi @Grafkikker, met een mobiele abonnement van tele2 kun je geen gebruik maken van Uit & Thuis. Dit is enkele geldig bij T-Mobile abonnementen.

 

Hi @PHemelrijk, ik heb je dossier gecheckt en ik zie inderdaad dat de TV voucher verdwenen is. Geen zorgen, ik ga voor jou hier achterna. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!  

Heb even een vraag hierover.

Als ik al een “oud” mobile sim only abo heb, hoe krijg ik het makkelijkste de 25 uit & thuis?

Erg jammer. Tele2 stuurt mensen jullie kant op omdat zij geen internet meer leveren en omdat zij overgenomen zijn door jullie. Maar klanten kunnen niet bij jullie terecht voor internet zoals tmobile klanten dat wel kunnen. 

Reageer