[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis
Reputatie 7

Wij hebben nu Uit & Thuis voor je! Deze combinatie van een abonnement voor mobiel én Thuis van T-Mobile, geeft jou aantrekkelijke klantvoordelen. Bijvoorbeeld Unlimited op je mobiel en het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis, elk voor maar € 25,- per maand! Want we houden allemaal van snel internet thuis, maar niemand wil daar extra voor betalen, toch? En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je Thuis abonnement!
 

 

Wat krijg ik met Mobiel & Thuis?

Kijk snel op onze website wat de mogelijkheden zijn: Mobiel & Thuis. In het kort: combineer je bijvoorbeeld een Unlimited mobiel met een Thuis abonnement (voor internet), dan kosten beide abonnement slechts € 25,- per stuk. Bovendien krijg je het snelst beschikbare internet op T-Mobile Thuis! Heb je een GO abonnement met beperkte minuten/data, dan ontvang je € 2,50 korting op je mobiele en € 5,- korting op je Thuis rekening. Daarnaast krijg je nog afhankelijk van je mobiele abonnement 500 MB of twee GB extra data. 

 

Wat zijn de voorwaarden voor Mobiel & Thuis?

  1. Elk abonnement moet geregistreerd staan op hetzelfde adres. 
  2. De voordelen gaan in bij minimaal twee en maximaal zes abonnementen
  3. De abonnementen moeten succesvol zijn aangemeld bij Klantvoordeel. 
  4. Van Thuis heb je Internet Basic, Fast of Premium en van mobiel een abonnement na 29-1-2019.

Let op: Heb je je mobiele abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018, stap dan eerst over of verleng naar het nieuwe Go abonnement (vanaf 9 september), zodat de nieuwste klantvoordelen ook voor jou gelden.

 

Ik heb interesse in Mobiel & Thuis. Is dat één abonnement met één contract?

Nee. Mobiel & Thuis bestaat uit twee losse abonnementen met elk een eigen contract, aparte contractduur en eigen voorwaarden. Beide abonnementen kunnen worden aangemeld voor Klantvoordeel. De leverdatum van het Thuis abonnement en de startdatum van het mobiele abonnement hoeven niet gelijktijdig te starten. Je ontvangt van beide bestellingen aparte communicatie. Je ontvangt van beide abonnementen een aparte factuur. Je beheert je mobiele abonnement in My T-Mobile en je Thuis abonnement in My T-Mobile Thuis.

 

Ik heb al een mobiel abonnement van T-Mobile met Klantvoordeel en neem er na 29 oktober 2019 een T-Mobile Thuis abonnement bij. Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe Klantvoordelen?

Voor je Thuis abonnement: als je bij het bestellen hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, ben je automatisch aangemeld voor de nieuwe Klantvoordelen. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je deze abonnementen alsnog in My T-Mobile Thuis aanmelden voor Klantvoordeel. Voor je mobiele abonnement: je kan in My T-Mobile zien of je gebruik maakt van de nieuwste Klantvoordelen. Als dit niet het geval is, accepteer dan de nieuwe Klantvoordelen in My T-Mobile.

 

Hoe meld ik me aan voor T-Mobile Klantvoordeel?

Dit kan via één van de volgende drie mogelijkheden:

  1. Log in op My T-Mobile en accepteer de voorwaarden in het tabblad van T-Mobile Klantvoordeel. 
  2. Log in op My T-Mobile Thuis en meld je aan voor Klantvoordeel op het Klantvoordeel tabblad. 
  3. Activeer al je abonnementen via de website. Hier kun je zowel jouw mobiele als je Thuis abonnement aanmelden. 

 

Kan ik T-Mobile Mobiel & Thuis ook bestellen met een ander abonnement dan Unlimited?

Ja. Je kunt elke combinatie van een mobiel (GO en basis sim vanaf 29-1-2018) en Thuis abonnement bestellen. Als je kiest voor een beperkt mobiel abonnement krijg je € 5 korting per maand op je T-Mobile Thuis internetabonnement en € 2,50 korting en 500 MB(basis sim) of 2GB (GO) extra per maand op je T-Mobile mobiel abonnement.

 

Ik maak al gebruik van Klantvoordeel. Kan ik met één van mijn abonnementen los overstappen naar het vernieuwde Klantvoordeel of gaan alle abonnementen dan over?

Je kan per abonnement kiezen of je naar het vernieuwde Klantvoordeel over wil stappen. Je Thuis abonnement en verschillende mobiele abonnementen kunnen dus allemaal hun eigen voorwaarden voor Klantvoordeel hebben. Je ontvangt dan per abonnement de voordelen die horen bij de versie van Klantvoordeel die horen bij je abonnement.

 

Ik heb voor 09-10-2019 T-Mobile Thuis en T-Mobile Go Unlimited afgesloten, beide zijn al actief en aangemeld voor Klantvoordeel. Krijg ik na 29-10-2019 automatisch een snelheidsupgrade en ga ik daar dan € 25 per maand voor betalen?

Nee. Hiervoor zijn 2 stappen nodig. 1) Ga in My T-Mobile akkoord met de nieuwste klantvoordeelvoorwaarden. 2) Ga in My T-Mobile Thuis naar Abonnementen en kies voor Internet Basic, Internet Fast, of Internet Premium. Om dit proces af te ronden dien je ook akkoord te gaan met de nieuwe klantvoordeelvoorwaarden. In My T-Mobile Thuis zie je welke abonnementen op jouw adres beschikbaar zijn.

 

Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?

Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten. Je kunt een zakelijk Go abonnement in Klantvoordeel combineren met een particulier T-Mobile Thuis abonnement.

 

Ik heb ook TV van T-Mobile Thuis en een TV-voucher. Hoe past dat binnen Mobiel & Thuis?

Geen probleem! TV is niet verplicht binnen Mobiel & Thuis, je behoudt dus alle vrijheid rondom je TV pakket. Heb je al een TV-voucher met Klantvoordeel en wil je over naar Mobiel & Thuis, dan heb ik goed nieuws: de TV-voucher blijft behouden en je krijgt alle nieuwe voordelen van Mobiel & Thuis erbij! Let op: selecteer alleen je nieuwe internetsnelheid in My T-Mobile Thuis en laat je TV abonnement ongewijzigd. 

 

De hoogst mogelijke snelheid bij jou thuis met Mobiel & Thuis, wat betekent dat?

Als er op jouw adres geen glasvezel is maar alleen DSL, of er is KPN glasvezel, dan is de hoogste snelheid 100 Mbit/s. Als je geluk hebt, kun je op jouw adres gebruik maken van ons eigen T-Mobile glasvezel. Dan is de hoogste snelheid een razendsnelle 1 Gbit/s! Doe de postcodecheck om te kijken welke hoogste snelheid op jouw adres beschikbaar is. Die krijg je als je Thuis combineert met een mobiel Go Unlimited abonnement.

 

Ik ga verhuizen, blijf ik dan mijn voordeel behouden?

Per 4 augustus 2021 verhuist jouw voordeel automatisch met je mee bij een verhuizing. Let op: Je adres wordt niet automatisch aangepast voor je mobiele abonnement. Vergeet dus niet om deze zelf nog even aan te passen via: My T-Mobile. Daarna wordt het voordeel automatisch opnieuw toegekend voor het nieuwe adres.

Maak je nog gebruik van een oudere vorm van Klantvoordeel zoals Mobiel + Thuis of Vodafone Red? Deze kan je niet meenemen naar het nieuwe adres en worden omgezet naar Uit & Thuis. Je moet hiervoor toestemming geven via My T-Mobile (Thuis).

 


108 reacties

Ik zit al in het oude prijsplan. Er is geen sprake van dat ik die nog moet ‘selecteren’. Daarom mijn vraag: Zodra het koper uitgezet is —> hoe gaat T-Mobile om met de migratie. Ik sluit een overeenkomst met T-Mobile voor een internetverbinding. Als KPN het koper uitzet zal T-Mobile mij internet via glasvezel moeten leveren, en niet met een prijsverhoging. De productvoorwaarden van het prijsplan ten tijde van ‘Internet Fast’ zijn immers duidelijk. De snelst mogelijke snelheid op je adres incl de prijs zoals genoemd in het prijsplan. Dat is in KPN gebied 100mbit voor €35 excl €10 klantvoordeel.

Ik zou graag een reactie van een T-Mobile medewerker zelf krijgen. 

Reputatie 7
Badge +14

De oude proporties worden niet meer aangeboden en kunnen door medewerkers niet meer worden geselecteerd.  Je gaat bij overstap naar glasvezel wel behoorlijk omhoog qua upload. Misschien niet nodig, maar wel lekker.

Dus helaas, daar horen ook de nieuwe voorwaarden bij.

Ik heb op dit moment een Internet Fast abonnement icm Unlimited mobiel. Ieder voor €25 per maand dus. Volgens de planning van KPN zal er op mijn adres in april/mei 2023 glasvezel aangelegd worden.   Ik ga echter wachten met overstappen op glasvezel tot KPN DSL verbindingen hier uit zet. Dit omdat hoe ik het lees, T-Mobile mij bij een eigen gemaakte keus dwingt om de voorwaarden van een huidig prijsplan te accepteren. Deze zijn echter minder gunstig. Daarom wacht ik tot koper uit gaat. Internet Fast beloofd de snelst mogelijke (tot 100 mbit in dit prijsplan in KPN gebied) snelheid thuis.

 

Mijn vraag: hoe gaat T-Mobile om met deze migratie? Ik verwacht na de migratie 100 mbit Glasvezel voor €25 per maand te hebben, wegens het combineren van mijn Internet Fast prijsplan icm unlimited mobiel. Inflatiecorrectie negeer ik even.

Reputatie 7

Hi @WhySoSerious, yes klopt helemaal, als je niet verlengt dan kan je van het huidige aanbod gebruik blijven maken. Als je verlengd dan ga je over naar de nieuwe voorwaarden, als dit niet voordeliger voor je is dan zou ik gewoon lekker van het abonnement gebruik blijven maken.:slight_smile:

Reputatie 4

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

Net gebeld en kreeg de eerste 3 maanden €5 korting en dan was ik het €7,50 tv tegoed inderdaad kwijt. Ik ga er helaas niet op vooruit en voor mij dus geen reden om te verlengen.

Het €7,50 tv tegoed blijft ook na het einde van je contract geldig en dan is alles maandelijks opzegbaar zei je collega aan de telefoon.

Reputatie 7

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

Reputatie 4

Hoi, behoud ik de TV-voucher (€7,50 tegoed) ook als ik nu ga verlengen?

@stefanva Geen dank, kon je geen 100% zekerheid geven, gelukkig kon @Brian dit wel.

Ook fijne feestdagen.

Reputatie 1

@Brian & @Doornekamp33 

Bedankt voor jullie hulp, ik ga het na de kerst direct aanpassen. Fijne feestdagen! 

 

 

Reputatie 7

Hi @stefanva, wat @Doornekamp33 zegt klopt helemaal! :slight_smile: Je oude Vodafone korting en de korting op je TV Box blijf je gewoon houden. Als je Klantvoordeel voor TV om zou zetten naar het nieuwe Uit & Thuis dan zou je de € 7,50 korting op je TV pakketten wel kwijtraken maar je kan TV en Internet apart wijzigen. Dus je kan Internet omzetten naar Uit + Thuis en dan met TV gebruik blijven maken van de oude voordelen. Ideaal toch? :wink:

@stefanva

De TV voucher staat als je je aanmeld voor de nieuwe snelheid in onder het wijzig kopje en vink je aan dat je die behoud, dat is geen discussie, maar die 3 Vodafone zenderpakketten lijkt mij inderdaad een tricky iets, maar je hebt een half jaar geleden wel verlengt en ze kunnen behouden, zou in mijn ogen niet wezenlijk anders zijn als je alleen de internet snelheid veranderd, je contract veranderd er niet door die je nu hebt, alleen het klantvoordeel veranderd, lees prijs internetverbinding.

 

De verdwenen vouchers zijn van (nieuwe) klanten die voor 29 oktober een abbo hebben afgesloten en na 29 oktober klantvoordeel willen activeren, dat lukt niet meer, en in deze is T-Mobile in mijn ogen fout bezig, je word lekker gemaakt en krijgt niet waarmee je lekker word gemaakt, net als voor een hoop de “gratis” snelheid upgrade 1 stapje hoger, zit je op WBA en sluit je 200Mb af daarna gratis om naar 500 te kunnen upgraden heb je pech, wil je naar het “nieuwe klantvoordeel” val je automatisch op 100Mb terug.

Ik zou zelf ook op een bevestiging van T-Mobile wachten, zekerheid voor alles.:wink:

Reputatie 1

@Doornekamp33

Bedankt voor je antwoord, toch heb ik het nog liever even bevestigd door een T-mobile medewerker. Dit om het 100 procent zeker te weten. Als ik dit namelijk in gang zet dan is er geen weg meer terug.

 

Ik lees hierboven ook een verhaal over een verdwenen tv voucher en dat moet dan weer gecompenseerd worden. Daar heb ik allemaal niet zoveel trek in😜.

 

 

1ste box is altijd ‘gratis’ de 7.50 blijft ook staan, de 3 zender pakketten zal een ander moeten beantwoorden.

 

Maar voor zover ik heb begrepen veranderd er niks aan het TV pakket als je de internet snelheid veranderd.

Reputatie 1

Hallo,

Ik ben van plan om mijn internetsnelheid te verlagen naar 50mbit, nu zou ik met deze wijziging overgaan naar de nieuwe abonnementsvorm. En dan komt nu het lastige van het verhaal, ik heb nu  nog  3 zenderpakketten gratis uit het Vodafone tijdperk. En ik heb nog een "meer tv keuze voordeel" van 7.50 euro die ik heb ingezet voor Fox sports. Ook heb ik de tv box gratis als korting ( die blijft gratis volgens mij).

Per 26 december vervalt sowieso mijn verlengingsaanbod ( 6 maanden 50% korting op internet) van een half jaar geleden dus die laten we even buiten beschouwing. 

Welke kortingen zou ik nu behouden met deze wijzigen en welke vallen nu weg? Ik kan geen duidelijk antwoord vinden. 

Alvast bedankt

 

Reputatie 2

Hey @PHemelrijk,

Ik heb de voorwaarden er nog eens op nageslagen. En ik kan je alleen maar gelijk geven! Excuses voor de verwarring. De TV-Voucher kunnen we jammer genoeg niet meer activeren. Om je tegemoet te komen ga je voor het komende jaar de TV-voucher (12 x € 7,50) vergoed krijgen van ons. Ik heb zojuist de vergoeding ingediend en zodra het bedrag wordt goedgekeurd, ontvang je een e-mail met de bevestiging. Sorry voor het ongemak!

Geen probleem. Het is soms best verwarrend. Ook voor jullie 🙂 Dank voor de oplossing. Fijne dagen. Gr. Patrick. 

Reputatie 7

Hey @PHemelrijk,

Ik heb de voorwaarden er nog eens op nageslagen. En ik kan je alleen maar gelijk geven! Excuses voor de verwarring. De TV-Voucher kunnen we jammer genoeg niet meer activeren. Om je tegemoet te komen ga je voor het komende jaar de TV-voucher (12 x € 7,50) vergoed krijgen van ons. Ik heb zojuist de vergoeding ingediend en zodra het bedrag wordt goedgekeurd, ontvang je een e-mail met de bevestiging. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 2

 Hey Brian, dank je wel. Ik snap wat je zegt, tegelijkertijd zeggen de voorwaarden iets anders volgens mij. Ik heb geen nieuwe contract of verlenging, alleen producten geüpgraded. Ik heb hierover inmiddels contact gehad met jullie telefoon dienst. Zij hebben het in behandeling nu 🙂  Technisch lijkt het niet toe te voegen te zijn, maar zover ik net begreep heb ik er wel recht op. Misschien iets om even na te lopen zodat klanten hierover goed te informeren zijn.

 

Bij de nieuwe internetbenamingen in de actievoorwaarden staan 2 * als toevoeging. Hierbij staat deze uitleg waarbij dus het extra voordeel van de voucher,  omschreven is”

 

 

“ Indien je Thuis internetabonnement met TV (en evt. Bellen) hebt aangemeld voor Klantvoordeel vóór 29 oktober 2019 (dat heb ik ruimschoots gedaan) ontvang je naast bovenstaand voordeel (de kortingen waar jij over spreekt) ook elke maand een tegoed van € 7,50 waarvoor je zelf extra TV pakket(ten) naar keuze kunt afnemen. Voor meer specifieke informatie over het maandelijkse tegoed zie hoofdstuk €7,50 tegoed voor extra TV pakket(ten). Indien je na 29 oktober 2019 een nieuw jaarcontract aangaat, komt dit specifieke voordeel te vervallen” 

Reputatie 7

Hi @PHemelrijk  excuses dat je geen reactie meer hebt ontvangen. Mijn collega Candy is gaat ons binnenkort verlaten en jouw bericht is hierdoor tussen de wal en het schip gevallen. Ik geef je graag meer informatie! Je maakte gebruik van ons allereerste Klantvoordeel waarbij je € 7,50 korting ontving op Fox Sports. Daarna hebben we een nieuwe variant gelanceerd waarbij je kon kiezen waar je de € 7,50 korting voor wilde gebruiken. Bij het huidige Klantvoordeel krijg je geen korting op TV meer maar korting op je abonnement.

Omdat de allereerste vorm niet meer bestaat ben jij meteen overgegaan van de eersts variant naar de huidige vorm. Hierdoor ben je je TV Voucher kwijt maar niet getreurd, je maakt nu gebruik van een hogere snelheid (1 Gbps) ontvangt € 15,- korting per maand op je internet abonnement én nog eens € 5,- korting op je mobiele abonnement! Uiteindelijk ben je dus voordeliger uit met een hogere snelheid. Uiteraard kan je alsnog gewoon een extra TV Pakket aanzetten mocht je dit willen! :slight_smile:

Reputatie 2

 

 

Hi @PHemelrijk, ik heb je dossier gecheckt en ik zie inderdaad dat de TV voucher verdwenen is. Geen zorgen, ik ga voor jou hier achterna. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!  

Hey T- Mobile, van Candy een privé bericht gehad, maar op afgelopen bericht aan haar nog geen reactie. Vandaar hier nog even. Ik zie in mijn thuis omgeving nog steeds geen tv voucher optie die ik wel had in mijn omgeving. Zover ik begrepen heb behoor ik daar nog steeds recht op te hebben. Ik heb alleen mijn mobiele abonnement geüpgraded en mijn internet naar 1000 verhoogd..Willen jij mij even laten weten hoe het ervoor staat en hoe ik de 7.50 korting alsnog kan krijgen? gr. Patrick

@David 

Bedankt voor je reactie. Is inmiddels gelukt.

Groet, Sander

@David 

Dan is het voor mij helemaal duidelijk. Dan ga ik T-mobile Thuis aanvragen. Bedankt voor je uitleg.

Reputatie 7

Hi @LMMensingh,

Die korting was inderdaad mijn fout, daar heb jij gelijk in met de correctie! 

Het klopt inderdaad wat in de FAQ staat en wat ik eerder heb aangegeven. Niet alle abonnementen gaan automatisch mee, dus deze zouden omgezet moeten worden als zij ook van de nieuwe voorwaarden gebruik willen maken.

 

@David 

Dus het is niet zo dat de overige abonnementen ook 25 euro moeten betalen? Dat kreeg ik namelijk van de telefonische klantenservice te horen. Als ik het stukje van veel gestelde vragen lees, dan lees ik eigenlijk wat jij zegt. Dat je dus per abonnement kan bepalen of deze met de nieuwe of oude voorwaarden meegaat. Eén moet er dan uiteraard mee om gekoppeld te worden aan het thuis internet en de andere blijven onder de oude voorwaarden staan.

Volgens de voorwaarden van unlimited afgesloten in de periode 21-01-2019 tot 08-09-2019 krijg je 12,50 euro korting bij 3 of meer abonnementen unlimited en geen 10,00 euro zoals jij zegt volgens mij, kun je dit bevestigen of dat klopt?

Reputatie 7

@sanderh54 

Dit is afhankelijk van het feit of je overstapt op de nieuwste voorwaarden. Dan betaal je voor Go Unlimited en internet van Thuis €25,- plus €25,-. In de actievoorwaarden vind je alle informatie over de kortingen die je krijgt met de verschillende abonnementen.

@LMMensingh 

Wanneer één abonnement over gaat op de nieuwe voorwaarden, dan krijgen de andere “oudere” abonnementen ook minder korting. Bij 4 Unlimited abonnementen kreeg je €12,50 korting per abonnement en met 3 abonnementen wordt dit €10,-.

@wimbledonpaul 

@TAVL has provided you with the correct info! :grin::ok_hand:

Reageer