[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis
Reputatie 7

Wij hebben nu Uit & Thuis voor je! Deze combinatie van een abonnement voor mobiel én Thuis van T-Mobile, geeft jou aantrekkelijke klantvoordelen. Bijvoorbeeld Unlimited op je mobiel en het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis, elk voor maar € 25,- per maand! Want we houden allemaal van snel internet thuis, maar niemand wil daar extra voor betalen, toch? En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je Thuis abonnement!
 

 

Wat krijg ik met Mobiel & Thuis?

Kijk snel op onze website wat de mogelijkheden zijn: Mobiel & Thuis. In het kort: combineer je bijvoorbeeld een Unlimited mobiel met een Thuis abonnement (voor internet), dan kosten beide abonnement slechts € 25,- per stuk. Bovendien krijg je het snelst beschikbare internet op T-Mobile Thuis! Heb je een GO abonnement met beperkte minuten/data, dan ontvang je € 2,50 korting op je mobiele en € 5,- korting op je Thuis rekening. Daarnaast krijg je nog afhankelijk van je mobiele abonnement 500 MB of twee GB extra data. 

 

Wat zijn de voorwaarden voor Mobiel & Thuis?

  1. Elk abonnement moet geregistreerd staan op hetzelfde adres. 
  2. De voordelen gaan in bij minimaal twee en maximaal zes abonnementen
  3. De abonnementen moeten succesvol zijn aangemeld bij Klantvoordeel. 
  4. Van Thuis heb je Internet Basic, Fast of Premium en van mobiel een abonnement na 29-1-2019.

Let op: Heb je je mobiele abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018, stap dan eerst over of verleng naar het nieuwe Go abonnement (vanaf 9 september), zodat de nieuwste klantvoordelen ook voor jou gelden.

 

Ik heb interesse in Mobiel & Thuis. Is dat één abonnement met één contract?

Nee. Mobiel & Thuis bestaat uit twee losse abonnementen met elk een eigen contract, aparte contractduur en eigen voorwaarden. Beide abonnementen kunnen worden aangemeld voor Klantvoordeel. De leverdatum van het Thuis abonnement en de startdatum van het mobiele abonnement hoeven niet gelijktijdig te starten. Je ontvangt van beide bestellingen aparte communicatie. Je ontvangt van beide abonnementen een aparte factuur. Je beheert je mobiele abonnement in My T-Mobile en je Thuis abonnement in My T-Mobile Thuis.

 

Ik heb al een mobiel abonnement van T-Mobile met Klantvoordeel en neem er na 29 oktober 2019 een T-Mobile Thuis abonnement bij. Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe Klantvoordelen?

Voor je Thuis abonnement: als je bij het bestellen hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, ben je automatisch aangemeld voor de nieuwe Klantvoordelen. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je deze abonnementen alsnog in My T-Mobile Thuis aanmelden voor Klantvoordeel. Voor je mobiele abonnement: je kan in My T-Mobile zien of je gebruik maakt van de nieuwste Klantvoordelen. Als dit niet het geval is, accepteer dan de nieuwe Klantvoordelen in My T-Mobile.

 

Hoe meld ik me aan voor T-Mobile Klantvoordeel?

Dit kan via één van de volgende drie mogelijkheden:

  1. Log in op My T-Mobile en accepteer de voorwaarden in het tabblad van T-Mobile Klantvoordeel. 
  2. Log in op My T-Mobile Thuis en meld je aan voor Klantvoordeel op het Klantvoordeel tabblad. 
  3. Activeer al je abonnementen via de website. Hier kun je zowel jouw mobiele als je Thuis abonnement aanmelden. 

 

Kan ik T-Mobile Mobiel & Thuis ook bestellen met een ander abonnement dan Unlimited?

Ja. Je kunt elke combinatie van een mobiel (GO en basis sim vanaf 29-1-2018) en Thuis abonnement bestellen. Als je kiest voor een beperkt mobiel abonnement krijg je € 5 korting per maand op je T-Mobile Thuis internetabonnement en € 2,50 korting en 500 MB(basis sim) of 2GB (GO) extra per maand op je T-Mobile mobiel abonnement.

 

Ik maak al gebruik van Klantvoordeel. Kan ik met één van mijn abonnementen los overstappen naar het vernieuwde Klantvoordeel of gaan alle abonnementen dan over?

Je kan per abonnement kiezen of je naar het vernieuwde Klantvoordeel over wil stappen. Je Thuis abonnement en verschillende mobiele abonnementen kunnen dus allemaal hun eigen voorwaarden voor Klantvoordeel hebben. Je ontvangt dan per abonnement de voordelen die horen bij de versie van Klantvoordeel die horen bij je abonnement.

 

Ik heb voor 09-10-2019 T-Mobile Thuis en T-Mobile Go Unlimited afgesloten, beide zijn al actief en aangemeld voor Klantvoordeel. Krijg ik na 29-10-2019 automatisch een snelheidsupgrade en ga ik daar dan € 25 per maand voor betalen?

Nee. Hiervoor zijn 2 stappen nodig. 1) Ga in My T-Mobile akkoord met de nieuwste klantvoordeelvoorwaarden. 2) Ga in My T-Mobile Thuis naar Abonnementen en kies voor Internet Basic, Internet Fast, of Internet Premium. Om dit proces af te ronden dien je ook akkoord te gaan met de nieuwe klantvoordeelvoorwaarden. In My T-Mobile Thuis zie je welke abonnementen op jouw adres beschikbaar zijn.

 

Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?

Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten. Je kunt een zakelijk Go abonnement in Klantvoordeel combineren met een particulier T-Mobile Thuis abonnement.

 

Ik heb ook TV van T-Mobile Thuis en een TV-voucher. Hoe past dat binnen Mobiel & Thuis?

Geen probleem! TV is niet verplicht binnen Mobiel & Thuis, je behoudt dus alle vrijheid rondom je TV pakket. Heb je al een TV-voucher met Klantvoordeel en wil je over naar Mobiel & Thuis, dan heb ik goed nieuws: de TV-voucher blijft behouden en je krijgt alle nieuwe voordelen van Mobiel & Thuis erbij! Let op: selecteer alleen je nieuwe internetsnelheid in My T-Mobile Thuis en laat je TV abonnement ongewijzigd. 

 

De hoogst mogelijke snelheid bij jou thuis met Mobiel & Thuis, wat betekent dat?

Als er op jouw adres geen glasvezel is maar alleen DSL, of er is KPN glasvezel, dan is de hoogste snelheid 100 Mbit/s. Als je geluk hebt, kun je op jouw adres gebruik maken van ons eigen T-Mobile glasvezel. Dan is de hoogste snelheid een razendsnelle 1 Gbit/s! Doe de postcodecheck om te kijken welke hoogste snelheid op jouw adres beschikbaar is. Die krijg je als je Thuis combineert met een mobiel Go Unlimited abonnement.

 

Ik ga verhuizen, blijf ik dan mijn voordeel behouden?

Per 4 augustus 2021 verhuist jouw voordeel automatisch met je mee bij een verhuizing. Let op: Je adres wordt niet automatisch aangepast voor je mobiele abonnement. Vergeet dus niet om deze zelf nog even aan te passen via: My T-Mobile. Daarna wordt het voordeel automatisch opnieuw toegekend voor het nieuwe adres.

Maak je nog gebruik van een oudere vorm van Klantvoordeel zoals Mobiel + Thuis of Vodafone Red? Deze kan je niet meenemen naar het nieuwe adres en worden omgezet naar Uit & Thuis. Je moet hiervoor toestemming geven via My T-Mobile (Thuis).

 


108 reacties

Als je overstapt naar deze nieuwe vorm, ga je dan een nieuw jaarcontract aan, het is best interessant voor mij, maar gezien de ontwikkelingen is de kans klein dat ik na mijn jaar hier nog blijf, ligt geheel aan de toekomst die T-Mobile uitstippelt voor de verbinding.

Voor de VDSL verbinding? Ze lopen al jaren achter op KPN, de netwerkbeheerder. Die heeft pairbonding, maar de modems van de andere providers zijn niet geschikt en een eigen bonding modem kan ook niet want het zit niet in het pakket.

Reputatie 7

@Phaedon Tsja, KPN is de baas, en bied dus als enige pairboanding aan. voor de concurrentie hebben ze het zo duur gemaakt dat als ze het aanbieden het te duur is om te verkopen aan de consument 

Reputatie 7

Hi all,

Ik zie dat jullie elkaar onderling al onwijs goed hebben geholpen, dank daarvoor!

@Doornekamp33, bij een wijziging naar de nieuwe voorwaarden blijft je contractperiode hetzelfde.

Als er nog andere vragen zijn waar we bij moeten helpen, laat het gerust weten!

Waardoor de maximale haalbare snelheid geen 100 Mbit/s is, maar 50.

Reputatie 1

Hallo ik heb net gelezen over de nieuwe pakketen met tmobile thuis en mobiel internet. 

Als ik dan mijn pakketen aanpas naar tmobile unlimited en tmobile fast 100mbit.

Wat word mijn nieuwe maandelijkse kosten voor thuis en mobiel?

Dan bedoel ik de totale maandlasten. 

Reputatie 1

Mijn huidige internetsnelheid is momenteel 100mbit voor 32,50, ik wil nu overstappen naar 100mbit voor 30,00. (ik heb op mijn adres 2 mobiele abonnementen, geen unlimited)

Mijn vragen zijn:

Behoud ik mijn premium tv zender  Fox sports Eredivisie , of moet ik nu 7,50 betalen.

Ik heb 6 maanden lang extra korting als nieuwe klant tot 19-12-2019, vervalt deze extra korting nu ?

Ik heb nu een thuis abonnement inclusief televisie (+ een GO abonnement en vanaf begin november nog een Unlimited abonnement).

Nu keek ik dus rond bij mijn t-mobile en zie ik inderdaad de mogelijkheid voor internet Fast. Op dit moment staat er 30 euro per maand wat ik ervoor zou betalen. Als ik het goed begrijp betaal ik 25 euro per maand wanneer ik mijn Unlimited abonnement die over een paar dagen ingaat er aan koppel? Is dit 25 euro per maand zo lang mijn abonnement loopt?

kan het kloppen dat het klantvoordeel later toegepast/zichtbaar is. Ik heb gisteren het abonnement laten aanpassen maar ik zie overal nog de oude prijzen als ik inlog.

Reputatie 3

Voor de VDSL verbinding? Ze lopen al jaren achter op KPN, de netwerkbeheerder. Die heeft pairbonding, maar de modems van de andere providers zijn niet geschikt en een eigen bonding modem kan ook niet want het zit niet in het pakket.


Dan zou KPN dat enige tijd geleden weer aan het aanbieden moeten zijn, want een half jaar geleden bood alleen XS4all pairbonding aan. Daarnaast bepaalt volgens mij de netwerkbeheerder bij VDSL voor alle providers of ze bonding gaan aanbieden. Het is verder aan T-mobile of zij met apparatuur de snelheden ook gaan aanpassen. En ik denk dat daar de kosten zitten. Bij mij kan met vdsl 200 mb al gehaald worden en als KPNNETWERK zou willen dan kan dit middels binding naar 400mb.

T-mobile houdt het bij 100mb en denk zelf dat de techniek inmiddels al zover is dat ook vdsl 1gb al an kan. Denk dat daar op gegokt wordt omdat KPN straks in vdsl gebieden toch echt 1gb moet gaan aanbieden als Ziggo daar ook 1 Gb gaat aanbieden.

Reputatie 3

@Phaedon Tsja, KPN is de baas, en bied dus als enige pairboanding aan. voor de concurrentie hebben ze het zo duur gemaakt dat als ze het aanbieden het te duur is om te verkopen aan de consument 

Tot 6 maanden geleden niet. Alleen xs4all bij ADSL lijnen en bij 2 jarige contracten. Met vdsl is pairbonding zover ik weet alleen mogelijk wanneer de hele kast over gaat.

Reputatie 1

Ik vroeg me af, aangezien de 200 en 500Mbit opties weg zijn, gaat T-Mobile naast onderhandelingen met KPN over lagere prijzen ook bezig met meer eigen ODF netwerk op bestaande WBA plekken?

Verklarende woordenlijst s.v.p. met de afkortingen.

Ik vind dit een heel interessant idee voor een mooie prijs. Echter heel jammer van die 100mbit/s. Als daar nou een optie 200/250 was geweest hadden jullie er een klant bij. 100 is voor mij en voor vele anderen denk ik toch echt iets te langzaam. Hiermee mis je een kans bij een grote groep mensen bij ziggo die daar de middelste snelheid (250mbit) hebben en echt niet meer terug willen in snelheid. Idee is dus top, uitvoering kan nog beter.

Ik vind dit een heel interessant idee voor een mooie prijs. Echter heel jammer van die 100mbit/s. Als daar nou een optie 200/250 was geweest hadden jullie er een klant bij. 100 is voor mij en voor vele anderen denk ik toch echt iets te langzaam. Hiermee mis je een kans bij een grote groep mensen bij ziggo die daar de middelste snelheid (250mbit) hebben en echt niet meer terug willen in snelheid. Idee is dus top, uitvoering kan nog beter.

Mooie reactie. Bij 100 km/u kan ik mij iets voorstellen, dat je een auto wilt die 250 kan. Maar bij een internetverbinding is de snelheid niet zo voelbaar. Eigenlijk merk je het bij surfen alleen als de snelheid onder de 5 Mbps komt en zelfs dan is het nog per website verschillend en afhankelijk van wat je doet en wat je zelf snel vind gaan. Vaak is het ook zo dat je pc de boel vertraagd. 

Ik vind dit een heel interessant idee voor een mooie prijs. Echter heel jammer van die 100mbit/s. Als daar nou een optie 200/250 was geweest hadden jullie er een klant bij. 100 is voor mij en voor vele anderen denk ik toch echt iets te langzaam. Hiermee mis je een kans bij een grote groep mensen bij ziggo die daar de middelste snelheid (250mbit) hebben en echt niet meer terug willen in snelheid. Idee is dus top, uitvoering kan nog beter.

Mooie reactie. Bij 100 km/u kan ik mij iets voorstellen, dat je een auto wilt die 250 kan. Maar bij een internetverbinding is de snelheid niet zo voelbaar. Eigenlijk merk je het bij surfen alleen als de snelheid onder de 5 Mbps komt en zelfs dan is het nog per website verschillend en afhankelijk van wat je doet en wat je zelf snel vind gaan. Vaak is het ook zo dat je pc de boel vertraagd. 

Toch andere ervaringen in een huishouden waar 3 A 4 mensen tegelijk downloaden/streamen/gamen. Dan is 250mbit vaak al aan de krappe kant :)

Reputatie 7
Badge +14

Mijn huidige internetsnelheid is momenteel 100mbit voor 32,50, ik wil nu overstappen naar 100mbit voor 30,00. (ik heb op mijn adres 2 mobiele abonnementen, geen unlimited)

Mijn vragen zijn:

Behoud ik mijn premium tv zender  Fox sports Eredivisie , of moet ik nu 7,50 betalen.

Ik heb 6 maanden lang extra korting als nieuwe klant tot 19-12-2019, vervalt deze extra korting nu ?

 

Je gaat dus akkoord met de nieuwe voorwaarden en kortingsregelingen. Je kunt niet voordelen van de oude propositie zelf combineren met de voordelen van de nieuwe propositie. Dus:

> Extra TV zenders zijn volgens de nieuwe prijslijst

> Extra (oude) kortingen komen te vervallen.

 

Je kunt zelf even berekenen of het verstandig is om nu al over te stappen, of nog even te wachten.

Reputatie 1

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Jij hebt de keuze om op het huidige prijsplan te blijven of over te stappen naar het nieuwe prijsplan. Val je onder het oude prijsplan, dan blijven de oude voorwaarden geldig.

En als ik nu eigenlijk naar 200 mbps wil dan heb ik pech gehad?  

Reputatie 7

@Phaedon Geen zorgen, we bieden ook over DSL tot 100 Mbps maar dit is niet overal beschikbaar. Op onze postcode checker zie je altijd wat de mogelijkheden zijn voor jouw adres! De korte uitleg over WBA en ODF:

WBA - Dit wordt beheerd door de netbeerder (KPN Netbeheer) en wij leveren onze diensten via dit netwerk.

ODF - Dit is ons eigen netwerk dat ook door ons beheerd wordt. Het project in Segbroek is hier bijvoorbeeld een mooi voorbeeld van.

 

@vanvonno46 Je € 7,50 korting voor TV kan je zeker behouden. De extra maandelijkse korting kom ik nog op terug.

@Niicky Klopt helemaal! Zo lang je beide abonnementen lopen maak je gebruik van Uit & Thuis en dus ook deze prijs voor Fast Internet!

@jansen221 Dat kan inderdaad kloppen, we zien bij sommige klanten dat het tot 24 uur kan duren voordat de wijzigingen zichtbaar zijn op My T-Mobile.

@HuubH We gaan zeker ons eigen ODF netwerk flink uitbreiden! Op welke plekken precies wordt per gebied/regio bekeken.

 

Brian, kan je dat even uitleggen, wanneer is wel 100 leverbaar en wanneer niet?

Never mind ik had eerst de volledige draad moeten lezen. 

ODF is zover ik weet niet geheel eigen waarmee ik de kabels in de grond bedoel. Ik woon naar verluid ook in ODF gebied zover ik op de hoogte ben is hier de hardware in de pop van Tmobile en van KPN. 

 

Ps.

Voor glasvezel  is 100Mb vrij beperkt zeker voor gezinnen lijkt dat aan de krappe kant.

Never mind ik had eerst de volledige draad moeten lezen. 

ODF is zover ik weet niet geheel eigen waarmee ik de kabels in de grond bedoel. Ik woon naar verluid ook in ODF gebied zover ik op de hoogte ben is hier de hardware in de pop van Tmobile en van KPN. 

 

Ps.

Voor glasvezel  is 100Mb vrij beperkt zeker voor gezinnen lijkt dat aan de krappe kant.

100 is maximale VDSL Wholesale Broadband Access momenteel, alleen verkrijgbaar bij KPN/XS4All. Optical Distribution Frame (ODF) is op dit moment 0 Mbit/s.

Ik heb een vraag over het afsluiten van T-Mobile Thuis en Go. 
Men spreekt overal over 25,- euro voor T-Mobiel thuis en 25,- euro voor Go maar als ik een bestelling wil plaatsen dan komt er opeens een zinnetje: Na 3 maanden 40,- euro (voor Internet & TV). Uh ja, dat is leuk zeg, men spreekt over 50,- euro per maand en dat wil zeggen dat dit maar voor de eerste 3 maanden is, daarna ga ik 25,- + 40,- euro per maand betalen (zo staat het er wel).

Kan iemand mij nu eerlijk vertellen wat de prijs is? Is het nu 25,- euro per maand met 100Mbit/s internet thuis en TV en 25,- euro voor Go onbeperkt Mobiel? Of gelden er na 3 maanden toch weer andere prijzen?

En stel dat we nu een tweede Go onbeperkt abonnement bij nemen, komt daar dan weer 25,- euro bovenop of krijg je dan nog extra korting omdat je 2 abonnementen hebt? (1x Thuis - 2x Go)
 

 

 

 

Dan heb ik nog even een vraagje voor mijn moeder, want die is namelijk klant bij jullie en heeft ons erop gewezen of we voor haar willen kijken of het nu voordeliger is van wat ze nu heeft. Ze is sinds September klant bij jullie en heeft Internet 50 abonnement (TV, Internet & Bellen) en krijgt de eerste 6 maanden korting. Dat zou betekenen dat ze de eerste 6 maanden 30,- euro moet betalen.

Maar stel dat ze nu wil overstappen met haar mobiel, kan ze dan nu ook al die nieuwe combinatie abonnement afsluiten? Ook handig om te weten natuurlijk :grin:

Reputatie 6

@MobileThuis Het wordt 40 euro omdat je de tv de eerste 3 maanden gratis krijgt. De 25 euro vaste prijs is voor het internet.

Reageer