Beantwoord

[Nieuws] Kosten bellen/SMS'en naar Sint Maarten in september vergoed

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14034 reacties
Hoi allemaal,

Het zal niemand ontgaan zijn hoeveel schade orkaan Irma heeft aangericht op Sint Maarten. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om in contact te blijven met familie en vrienden die zich daar bevinden. De kosten voor bellen en sms-en uit een abonnement vanuit Nederland naar Sint Maarten worden dan ook kwijtgescholden voor de periode 1 tot en met 30 september. Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken over een hoge factuur. Wij laten je dit ook weten per SMS, je hoeft hier dus niet zelf nog achteraan.

Zie hier ook de videoboodschap van onze CEO Søren Abildgaard.

Goed om te weten:
• Bellen naar vaste nummers op Sint Maarten vallen ook onder de creditering;
• Bellen/sms'en vanuit de EU naar Sint Maarten vallen niet onder de creditering;
• Gesprekken die wél zijn opgezet/sms'jes die wél zijn aangekomen, vallen ook onder de creditering;
• PrePaid-klanten die in de periode 1 tot en met 15 september hebben gebeld, krijgen hun tegoed binnen 7 werkdagen teruggestort. In de resterende periode van september is er geen regeling voor PrePaid.

We hopen dat jullie bekenden op Sint Maarten te pakken krijgen of hebben gekregen en dat alles, naar omstandigheden in orde is. Sterkte!
icon

Beste antwoord door David 18 september 2017, 09:19

Mocht je vragen hebben over deze regeling of iets anders over Sint Maarten, laat het dan in dit topic weten. We helpen je hier graag verder!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Mocht je vragen hebben over deze regeling of iets anders over Sint Maarten, laat het dan in dit topic weten. We helpen je hier graag verder!
Ik vind het fantastisch dat jullie dat doet 👍
Misschien ben ik het maar mag je nu wel of niet gratis bellen naar mobiele nummers ? vind dit er beetje onduidelijk in staan ouders van mijn vriend hebben geen vaste telefoon meer en alleen mobiel in sint maarten
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bexs,

Het is voor mobiele en vaste nummers, daarom staat er als extra regel ook 'Bellen naar vaste nummers op Sint Maarten vallen ook onder de creditering'.

Hopelijk kun je de ouders van jouw vriend goed bereiken!
Hallo T-mobile. Zijn er voorwaarden aan deze actie verbonden? Ik heb via een paar vrienden gehoord dat je gratis kunt bellen tot een maximum van €350, en de gesprekken kort moeten zijn anders wordt het gesprek toch meegerekend? Hoeveel minuten is dan een kort gesprek?
Ik hoop dat deze geruchten niet waar zijn! Alvast bedankt. 😃
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Cindyee,

De geruchten zijn niet waar! Je hoeft je dus geen zorgen te maken over eventuele kosten wanneer je bijvoorbeeld een lang gesprek voert.

Ik hoop dat, wanneer je in contact bent met één of meerdere personen op Sint Maarten, het goed met ze gaat!

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Cindyee.
Super! Zeer hartelijk bedankt voor uw snelle en heldere reactie! 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Graag gedaan hoor Cindyee!

Hopelijk zien we je snel weer op het forum verschijnen. 😉
Reputatie 6
Badge +5
Dit [Nieuws] geldt ook voor de belkosten van je vaste telefoonlijn van je T-Mobile Thuis abonnement!

Reageer